Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

на 2019-2020 н. р.

Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна

  1. Розвиток у другокласників умінь сприймати й аналізувати усну інформацію на уроках української мови.
  2. Розвиток умінь спілкуватися з іншими людьми на уроках української мови в 2 класі.
  3. Формування у першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою.
  4. Розвиток діалогічного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобом групової взаємодії (клас на вибір).
  5. Формування уміння будувати монологічні усні зв’язні висловлення молодших школярів на уроках літературного читання засобами інтеграції.
  6. Формування в другокласників уміння будувати самостійні усні зв’язні тексти на уроках літературного читання в умовах реформування початкової школи.
  7. Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
  8. Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
  9. Мобільні технології як засіб комунікативного розвитку молодшого школяра на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
  10. Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
  11. Текст культури як засіб формування в молодших школярів повноцінної навички письма.
  12. Розвиток інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі.
  13. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формуванням писемного мовлення молодшого школяра.
  14. Методика роботи з медіа-продуктами на уроках української мови в 2 класі.
  15. Формування умінь другокласників аналізувати та інтерпретувати сприйняті на слух тексти.
  16. Мовне портфоліо як засіб розвитку писемного мовлення учнів 3(4) класу на уроках української мови.
  17. Формування усного мовлення школярів на уроках української мови засобом сторітеллінга.
  18. Формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра засобом Case-study.
  19. Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобами інформаційних технологій (клас на вибір).
  20. Формування в першокласників навичок читання і письма в умовах компетентнісної освіти.
  21. Педагогічні умови навчання мови й мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
  22. Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів.
  23. Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності сучасних молодших школярів.
  24. Формування наскрізного вміння читання з розумінням засобом візуалізації.
  25. Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей на уроках української мови.
  26. Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
  27. Впровадження інтегративного підходу до навчання української мови другокласників.
  28. Формування вмінь взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
  29. Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
  30. Навчання мови й мовлення учнів молодших класів засобом технології майндмепінгу.
  31. Розвиток креативного мислення на уроках української мови в 1 (2.3.4) класі.
  32. Розвиток інформаційної культури молодших школярів на уроках словесності.
8450
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша