
Спікером науково-методичного семінару виступила Білозір Ольга Станіславівна.
Білозір О.С. зазначила, що storytelling, або мистецтво розповідання історій, є потужним інструментом у навчанні англійської мови. Воно не лише залучає студентів, а й допомагає розвивати їхні когнітивні, комунікативні та емоційні навички. У сучасній методиці викладання важливо не просто розповідати історії, а використовувати їх із конкретною метою - для навчання мови, розвитку критичного мислення та формування міжкультурної компетенції.
Теоретичні основи сторітелінгу
Сторітелінг як методика базується на кількох ключових теоріях навчання:
- соціокультурна теорія Виготського: навчання відбувається через взаємодію, а історії створюють ідеальний контекст для занурення у мову;
- теорія когнітивного навчання: знання краще засвоюються у вигляді наративів, оскільки це допомагає встановлювати зв'язки між новою та вже відомою інформацією. Сторітелінг не є просто розважальним інструментом, а має конкретні освітні цілі: розвиток мовних навичок; формування критичного мислення, аналіз персонажів, конфліктів та моралі історії; культурний контекст; емоційне залучення.










