В роботі науково-методичного семінару кафедри з досить гострої та важливої теми як медіаграмотність брали участь всі члени кафедри.
Викладачі кафедри Поляренко Валерія Сергіїівна та Гончар Олена Миколаївна представили семінар-тренінг з теми "Critical Thinking for Media Literacy".
Семінар розпочали з базових знань щодо таксономії Блума, його рівнів та значення для використання у викладанні іноземної мови. Валерія Сергіївна запропонувала викладачам у групах відворити самостійно піраміду навичок за таксономією Блума з подальшою перевіркою. Зокрема, викладачі ознайомилися із короткою історією створення таксономії, її тлумаченням, використанням у викладанні, рівнями та їх значеннями із прикладами для використання на заняттях. За допомогою використаного методу "мозкового штурму" викладачі дізналися про власне структуру такої таксономії.
Пізніше викладачам було запропоновано намагатися дати визначення терміну "media literacy" в умовах сучасної глобальної інформатизації суспільства. Також вони ознайомилися із цілями-допомогою медіа грамотності, джерелами медіа простору, із культорологічним підходом до вивчення медіа грамотності, ключовими питаннями до будь-якого джерела надходження інформації та вмінню його проаналізувати. Доповідач наголосила на важливості критичного мислення стосовно аналізування інформаційного потоку. Також була представлена дія реклами на користувача із використанням різноманітних технік впливу та, звісно, ряд питань, які повинні бути викликані у користувача дляподальшого аналізу реклами. Зокрема, кожен із учасників семінару мав змогу на собі відчути вплив реклами, переглянувши відео та ретельно проаналізувавши його за певними питаннями-критеріями.
Доповідачка Олена Миколаївна представила цікаву інформацію, яка аналізує стан сучасного потоку інформації.
Були наведені вражаючі цифри обігу інформації. Також доповідачка представила цікаві техніки як обійти неправдиву інормацію, яка може сприяти незрозумілому ставленню до нової інформації: як її оцінити, чи можна її поширювати. Викладачам також було запропоновано самостійно проаналізувати тексти, використовуючи наведені ритерії відбору та оцінювання інформації, та виявити фейкову новину з-поміж двох.
Детальніше з презентацією можна ознайомитися за посиланням.
Учасниками науково-методичного семінару кафедри було ухвалено: інформацію взяти до відома, матеріали долучити до методичної скарбнички кафедри, ввести елементи до викладання англомовних курсів.