Виступила к.пед.н., доцент кафедри англійської мови з методикою викладання Гладка Олена Валентинівна з доповіддю щодо застосування диференційованого підходу в навчанні англійської мови у різнорівневих групах.
Доповідачка пояснила різницю між індивідуальним та диференційованим підходами у навчанні. Також представила 4 основні компоненти диференційованого підходу, такі як зміст, процес навчання, продукування та навчальне середовище. Робота в групах із різним рівнем передбачає використання різних рівнів сприймання, так, можна виокремити аудіалів, візуалів та кінестетів.
Викладач наголосила на необхідності використання цих параметрів при підготовці матеріалу задля реалізації диференційованого підходу.
Також було наведено приклади завдань та способів оцінки, які можна застосовувати на заняттях з англійської мови.