Викладачі кафедри працюють зі здобувачами вищої світи різних факультетів у дистанційному форматі.
Для всіх дисциплін викладачі кафедри використовують інтернет-сервіси такі як Viber, WhatsApp, Telegram, Skype, Zoom. Проводять аудіо-конференції та відео-конференції, надають необхідні матеріали, консультації. Для перевірки виконаних завдань, вправ, тестів, есе використовуються месенджери та е-мейл листування.
Для студентів першого курсу неспец. факультетів викладачі кафедри організували освітній процес з предмету «Іноземна мова» на платформі MOODLE: студенти вивчають нові теми, виконують завдання, проходять тестування з підготовки до екзамену з англійської мови.
№ |
Навчальна дисципліна |
Викладач |
Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни |
Інші види роботи, передбачені індивідуальним планом роботи (наукова, методична тощо), які виконуються протягом карантину |
1. |
(1) ПКАМ ПНАм, УАФм, АНФ-16 |
Салата І.А. |
Забезпечення студентів завданнями через месенджери, завдання у формі есе, написання інтерпретацій оповідань. Контроль за виконанням завдань відбувається за допомогою e-mail-листування, проведення консультацій у дистанційному форматі |
(1) написання робочих програм з дисциплін «Порівняльна типологія англійської та української мов» для УАФм, «Основи міжкультурної комунікації» для УАФм, ПНАм, «Практичний курс англійської мови» для ПНАм; (2) керівництво студентами з написання тез для участі у конференції; (3) написання силабусів до курсів «Порівняльна типологія англійської та української мов» для УАФм, «Основи міжкультурної комунікації» для УАФм, ПНАм, «Практичний курс англійської мови» для ПНАм; (4) добір та опрацювання матеріалу для підготовки та публікації статті; (5) підготовка тесту для визначення рівня знання англійської мови серед студентів немовних факультетів. |
2. |
(1) Порівняльне літературознавство АНФ-15м, НАФ-15м, РАФ-15м (2) Іноземна мова СМК-18 |
Варданян М.В. |
На платформі MOODLE розміщуються презентації лекцій, завдання для практичних / лабораторних завдань, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
(1) підготовка розділу до колективної зарубіжної монографії “Reception of identifications in genocide writings for children and YA by Ukrainian Diaspora: imagological aspect” (Польща); (2) рецензія на навчально-методичний посібник; (3) відгук на автореферат; (4) проходження курсу на платформі Prometheus «Англійська для журналістів». |
3. |
(1) Іноземна мова ФК-19-2, БХ-19 (2) ПКАМ ІНМ-19, ІН-19, РАФ-19 |
Гапоненко Л.П. |
(1) На платформі Moodle розміщені тексти, завдання для самостійного опрацювання, тести для контролю та самоконтролю. (2) Контроль за виконанням програми через Skype, Viber-конференцію, електронне листування. |
(1) підготовка до друку наукової статті до фахового видання. |
4. |
(1) ПКАМ УАФ –15м (2) Педагогічна практика УАФ – 16 |
Гарлицька Т.С. |
(1) За допомогою програми Viber подаються завдання для лабораторних занять (тексти для інтерпретації, опрацювання розмовних тем), самостійної роботи, контролю та самоконтролю (лексико-граматичні тести). (2) Перевірка конспектів уроків та позакласних заходів студентів практикантів через програму Viber. |
(1) підготовка тез доповідей для студентської онлайн-конференції (у співавторстві зі студенткою 4 курсу групи АНФ); (2) підготовка статті для публікації у фаховому виданні. |
5. |
(1) МНАМ УАФ – 16 (2) МНАМ АНФ – 17 (3) Лінгвокраїнознавство АНФ – 16 (4) ПКАМ АНФ – 17 (5) ПФАМ АНФ - 19 |
Гладка О.В. |
Студентів забезпечено лекційним матеріалом, завданнями для практичних та лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
(1) оновлення робочих програм з Лінгвокраїнознавства АНФ (4 курс), МНАМ для УАФ (4 курс) та АНФ (3-4 курси), ПКАМ для АНФ (3 курс), ПФАМ для АНФ (1 курс) (2) складання силабусів для вищезазаначених дисциплін (3) підготовка тез іноземною мовою для участі у конференції TESOL |
6. |
(1)ПКАМ, АНФ-15м (2) ПКАМ, АНФ 16 (3) ПКАМ, УАФ 16 |
Гончар О.М. |
(1) Підручник М.Цегельської «English Topics for External Independent Testing». Завдання для практичних/лабараторних завдань, самостійної роботи до розділів 23,28, і написання есе за вивченими темами на електронну пошту викладача. (2) Підручник «Total English Advanced» Module 7.2, Module 7.3. Виконання завдань St.b, W.b, написання есе за вивченими темами на електронну пошту викладача . Письмова інтерперетація худ. текстів. (3) Підручник “Cutting Edge Upper Intermediate “ Module 9,10 Виконання завдань St.b, W.b, написання есе за вивченими темами на електронну пошту викладача . Письмова інтерперетація худ. текстів. |
(1) написання тез із студенткою АНФ-15м Щербак.Ю для публікації в збірнику до конференції National TESOL-Ukraine Students ‘ Research Academy «Knowledge Transfer in the Global Academic Environment». |
7. |
(1) ПКАМ ІМ-18, ІсМ-18, УАФ-18 (2) Іноземна мова УПФ-19, ІП-19 |
Євтушенко Н.І. |
Надання завдань для лабораторних робіт, самостійної роботи з роз'ясненням що до їх виконання та перевірка на основі он-лайн ресурсів Skype, Gmail. |
(1) проходження курсів підвищення кваліфікації «Інформаційно-комунікаційні технології (просунутий рівень)»; (2) підготовка статті до друку; (3) керівництво курсовими роботами; (4) підготовка студентів до участі у конференції. |
8. |
(1) Іноземна мова (англійська) ГОЕ-19-1-1, І-19 (2) ПКАМ УАФ-19-1-2 ПНА-19 |
Єловська Ю.В. |
(1) Платформа Moodle (тестові завдання з тем навчальної дисципліни); мессенджери Вайбер та Телеграм – для зворотнього зв’язку зі студентами та відправлення індивідуальних завдань; Скайп для проведення індивідуальних консультацій. (2) Мессенджери Вайбер та Телеграм – для зворотнього зв’язку із студентами та відправлення індивідуальних завдань; Скайп для проведення індивідуальних та групових консультацій та занять. |
(1) Наукова робота: - добір та опрацювання матеріалу для подання статті у фахове видання; - підготовка матеріалів для оновлення анкети збірника наукових праць «Філологічні студії : Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету» у базі Index Copernicus; (2) Навчально-методична: - підготовка тесту для визначення рівня знання англійської мови серед студентів немовних факультетів; - підготовка силабусів із дисциплін ПКАМ для спеціальностей ПНА, УАФ, Іноземна мова (англійська) |
9. |
(1) Іноземна мова (англійська) ТУР-19, ФК-19.1, ФК-19.2 |
Захарова Н.О. |
(1) На платформі Moodle розміщуються завдання до лабораторних занять, завдання самостійної роботи, контроль і перевірка здійснюються у формі тестів і творчих завдань (творчі завдання надсилаються на пошту викладача). |
(1) проведення дистанційних консультацій студентів; (2) розробка і завантаження на платформу Moodle завдань для самостійної роботи і контролю, перевірка цих завдань; (3) написання наукових статей зі студентами; (4) робота над науковою статтею; (5) завершення роботи над методичними рекомендаціями щодо роботи з відео «Window on Britain. Part 1» |
10. |
(1) Іноземна мова ТО-19; ДВП-19; СО-19; Д-19; ОМ-19 (2) ПКАМ УАФ-18 |
Коваленко Г.С. |
(1) На платформі Moodle розміщені тексти, завдання для самостійного опрацювання, тести для контролю та самоконтролю. (2) Контроль за виконанням завдань згідно програми через Viber-конференцію, електронне листування. |
(1) підготовка до друку наукової статті до фахового видання. |
11. |
(1) ПКАМ ПНА-18 (2) Іноземна мова МХК-19, ХХК-19, ДВП-19, ПСО-19 |
Копилова О.М. |
На платформі MOODLE Skype, через додаток Viber розміщуються завдання для лабораторних робіт, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. |
(1) підготовка статті; (2) підготовка тез до участі у науково-практичній конференції. |
12. |
(1) Іноземна мова МІ-19, ДВП-19, ТУР-19, СМК-19, ПП-19, ПНІ-19 (2) Педагогічна практика студентів АНФ-16 |
Малигін О.Г. |
(1) Виконання тестових завдань, опрацювання текстових вправ на платформі Moodle; проведення індивідуальних консультацій у месенджері Viber. (2) Проведення індивідуальних консультацій у месенджері Viber, перевірка документації в електронному форматі (листування електронною поштою). |
(1) проведення дистанційних консультацій студентів; (2) підготовка тез до участі у науково-практичній конференції. |
13. |
(1) Іноземна мова МХК-19, ХХК-19 (2) ПКАМ УАФ-17, ПНА-17, ПНА-16 |
Мацепура Л.Л. |
(1) На платформі Moodle розміщені тексти, завдання для самостійного опрацювання, тести для контролю та самоконтролю. Контроль за виконанням програми через Skype, Viber-конференцію, електронне листування. (2) Виконання UNIT 3 (Student’s Book and Workbook). |
(1) підготовка до друку наукової статті до фахового видання; (2) підготовка до друку тез до конференції у науковому виданні. |
14. |
Остроушко О.А. |
|||
15. |
(1) ПКАМ АНФ-18 (2) ПКАМ АНФ-17 (3) Іноземна мова СП-19 (4) ТКАМ ПНАм-15 |
Панасюк Ю.В. |
(1) В дистанційному форматі студенти завершують виконувати Unit 6, а також самостійно опрацьовують всі завдання з SB і WB Unit 7. Готують презентації з індивідуального читання. (2) Студенти самостійно опрацьовують SB і WB Unit 3, 4. Готують проекти за темами. (3) На платформі MOODLE розміщуються завдання для підготовки до екзамену. (4) Готують відео-презентації за планом. |
(1) підготовка статті в співавторстві зі студенткою Спірідоновою А. для публікації в фаховому збірнику Таврійського національного університету (м. Київ); (2) тези в міжнародній науково-практичній конференції (м. Київ); (3) оновити навчальні програми з ПКАМу ІІ, ІІІ курси (АНФ), ТКАМ (ПНАм-15). |
16. |
(1) Іноземна мова (англійська) ГОЕ-19, ФМ,ФІ-19, ПНП-19 (2) ПФАМ АНФ-19 |
Поляренко В.С. |
(1) Виконання тестових завдань, опрацювання текстових вправ на платформі Moodle; проведення Skype-конференцій з групами; індивідуальні консультації у месенджерах Viber, Telegram. (2) Проведення Skype-конференцій з групами; індивідуальні консультації у месенджерах Viber; листування електронною поштою задля виконання вправ у письмовому (електронному) вигляді для подальшої перевірки; проходження етстових завдань на платформі https://kahoot.it/ |
(1) підготовка до друку тез для участі у Всеукраїнській та міжнародній конференціях; (2) підготовка та упорядкування завдань для проведення олімпіади з англійської мови серед студентів немовних спеціальностей з подальшим завантаженням на платформу Moodle; (3) опрацювання та доповнення робочої програми з дисципліни «Практична фонетика англійської мови» для І курсу студентів спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література англійська); (4) підготовка силабусів з дисциплін «Практична фонетика англійської мови» та «Іноземна мова». |
17. |
(1) Іноземна мова УІФ19, УФР19 (2) ПКАМ УАФ17, ПНА16 (3) Література Англії ПНА м |
Семенова О.О. |
На платформі MOODLE розміщуються презентації лекцій, завдання для семінарів / лабораторних завдань, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Конференцзв’язок по Скайпу Групові чати у Вайбер |
(1) підготовка навчально-методичного посібника; (2) підготовка тез Міжнародної конференції; (3) наукова робота зі студентами – підготовка тез до публікації. |
18. |
(1) Іноземна мова 1 курс , групи ПНП -19, СО-19, ФК-19 (2) Педагогічна практика (сш. №4) – 10 студентів АНФ-16 |
Соловйова Н.Д. |
(1) Читання тексту «Київ», робота з новими словами, відповіді на питання до тексту –матеріали надіслані ел. поштою , виконання тесту № 7(Мoodle). (2) Перевірка конспектів уроків та позакласних заходів , редагування змісту. – ел поштою |
(1) написання статі у фаховий збірник «Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія»; (2) керівництво написання статті студентки Павленко А. АНФ-15м; (3) написання нової програми з курсу «Методика викладання іноземної мови у профільної школі» для 5 курсу (магістри); (4) участь в вебінарі «Академічна доброчесність» All Digital Week за участі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» 25.03.2020 |
19. |
(1) Іноземна мова ХІ, ЕКО-19, БП-19, П-19, ІГ-19 (2) ПКАМ АНФ-19 |
Сорочан Л.Ф. |
(1) На платформі Moodle розміщуються тематичні тексти для лабораторних занять, завдання для лабораторних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю. Неправильні дієслова у групі Viber. (2) Контрольні роботи Review and Consolidation Student’s Book, Review and Practice Workbook, ессе пересилаються викладачу на електрону пошту. Індивідуальне читання в обсязі 50 стор неадаптованого тексту американського або англійського автору (за 2 семестр) готується у вигляді переказу і 50 лексичних одиниць напам’ять |
(1) підготовка статті за темою дисертаційного дослідження «Методика вдосконалення рівня іншомовної компетентності учнів старшої школи за допомогою інтегративного елективного курсу «Історія України англійською мовою»» докторанта 1 курсу навчання (поза аспірантурою); (2) завершення індивідуальної навчально-наукової роботи з філософії на тему «Концепція лінгвістичної відносності Сепіра-Уорфа та сучасна лінгвістична філософія» докторанта 1 курсу навчання (поза аспірантурою); (3) підготовка до складання екзамену з філософії; (4) проходження курсу СІТНДасп на платформі Moodle; (5) проходження курсу КПКвикл_2019погл на платформі Moodle; (6) перегляд та доповнення програми з ПКАМ для АНФ 1 курс. |
20. |
(1) Міжкультурна комунікація АНФ-15м (2) Теоретичний курс англійськоі мови УАФ-15м (3) Література Англіїї УАФ-15м |
Цегельська М.В. |
(1) Студенти працюють в Moodle, мають підручник, виконання завдань викладач контролює через групу в Viber. (2) Студенти мають підручник, виконання завдань викладач контролює через групу в Viber. (3) Студенти мають підручник, виконання завдань викладач контролює через групу в Viber. |
(1) Підготовка матераіалів до написання та публікації статті «METACOGNITIVE SCHEMES AS A TOOL FOR TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS: PSYCHOLOGICAL DISCOURSE»; (2) створення електронного навчального курсу для УАФ-15м наплатформі Moodle. |