ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
з методики навчання біології для студентів ІV курсу спеціальності
014 Середня освіта (Біологія) (2021-2022 н. р.)
- Вдосконалення форм і методів екологічного виховання учнів в процесі вивчення біології.
- Вивчення біології в школі за допомогою програмованого навчання.
- Використання ігрових моментів на уроках біології.
- Використання краєзнавчого матеріалу при вивченні біології в школі.
- Використання краєзнавчого матеріалу при викладанні біології в 6 класі.
- Дидактичні умови використання ігрових технологій в процесі вивчення біології.
- Дидактичні умови розвитку творчої активності учнів 6-го класу засобами самостійної роботи з біології.
- Дослідницька робота учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці.
- Екологічне виховання школярів у процесі вивчення біології у 6-му класі.
- Екологічне виховання школярів у процесі вивчення біології в 11-му класі.
- Інноваційні технології формування науково-дослідницької діяльності учнів 10-11 класів у процесі навчання біології.
- Інтерактивні методи навчання та їх використання в процесі вивчення біології.
- Методика викладання теми «Клітинна будова рослин» при вивченні біології.
- Методика дослідницької діяльності на уроках біології та в позаурочний час.
- Методика дослідницької роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці.
- Методика естетичного виховання учнів в процесі вивчення біології.
- Методика застосування засобів наочності під час вивчення ботаніки.
- Методика організації біологічних екскурсій.
- Методика організації екологічних екскурсій.
- Методика організації позашкільної роботи з біології.
- Методика організації та проведення заходу «Тиждень біології».
- Методика організацій ботанічних екскурсій.
- Методика проведення уроків з екологічним змістом при вивченні ботаніки.
- Методика проведення фенологічних спостережень у позаурочній роботі з біології.
- Методика роботи вчителя біології з обдарованими учнями на уроках біології.
- Методика формування екологічних знань в процесі вивчення біології.
- Методика формування екологічних знань в процесі вивчення флори Криворіжжя.
- Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення біології.
- Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення рудеральної флори Криворіжжя.
- Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення сегетальної флори Криворіжжя.
- Методика організації пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення біології.
- Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення біології.
- Організація науково-дослідної роботи з біології учнів старших класів.
- Організація самостійної роботи учнів 10-11 класів з предмету «Біологія і екологія».
- Організація та зміст позакласної роботи з біології.
- Проектування змісту науково-дослідницької діяльності учнів 10-11 класів у процесі навчання біології та екології.
- Розвиток професійних компетентностей на уроках біології та в позаурочний час.
- Систематизація і узагальнення знань учнів під час вивчення біології в 6 класі.
- Факультативи в системі формування науково-дослідницьких компетенцій учнів 10-11 класів в процесі вивчення біології та екології.
- Форми і методи позакласної екологічної діяльності учнів.
- Форми та методи позашкільної роботи з біології.
- Форми та методи самостійної роботи учнів при вивчені біології.
- Формування наукового світогляду та переконань учнів у процесі вивчення біології.