Кафедра ботаніки та екології
Природничий факультет

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ

КАФЕДРИ БОТАНІКИ ТА ЕКОЛОГІЇ

КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 (2021-2022 н. р.)

 

  1. Біоіндикація стану едафотопів міста Кривий Ріг.
  2. Біорізноманіття флори напівприродних екосистем природоохоронних територій Кривбасу.
  3. Ботанічна характеристика однорічних декоративних рослин як чинник формування пізнавальної діяльності учнів.
  4. Варіабельність морфометричних показників виду Acer negundo L. на фоні техногенного навантаження.
  5. Біоіндикація стану атмосферного повітря міста Кривий Ріг.
  6. Визначення стану едафотопів міста Кривий Ріг методами індикації.
  7. Дендрометричні характеристики лісових культурфітоценозів Криворіжжя.
  8. Дидактичні умови формування інтегрованих знань при вивченні загальної біології.
  9. Екологічна обумовленість сучасного стану садово-паркового культурфітоценозу.
  10. Екологічний склад та життєвий стан деревно-чагарникових угруповань території ПАТ ЦГЗК.
  11. Еколого-біогеохімічні особливості листового опаду деревно-чагарникових видів садово-паркового культурфітоценозу.
  12. Еколого-ботанічна характеристика листків як засіб формування екологічних знань учнів.
  13. Еколого-ботанічні особливості деревно-чагарникових видів садово-паркового культурфітоценозу.
  14. Еколого-таксономічний склад культурфітоценозів ПАТ «ПівдГЗК».
  15. Еколого-таксономічні спектри рослинних угруповань напівприродних екосистем Криворіжжя.
  16. Еколого-таксономічні спектри рослинних угруповань техногенних екосистем.
  17. Життєвість деревостану лісового культурфітоценозу.
  18. Інвазійні види флори техногенних екотопів: специфіка занесення, наслідки та перспективи управління.
  19. Культивування декоративних рослин на пришкільній ділянці як чинник формування екологічної культури учнів.
  20. Культивування дикоростучих рослин на пришкільній ділянці як чинник формування екологічної культури учнів.
  21. Методика проведення уроків з екологічним змістом при вивченні ботаніки.
  22. Морфологічна характеристика листків як засіб формування біологічних знань учнів.
  23. Навчальні ігри на уроках біології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
  24. Об’єкти живої природи як засіб формування екологічної культури та свідомості учнів старших класів під час навчально-польових практик.
  25. Організація і методика проведення узагальнюючих уроків під час вивчення розділу «Ботаніка».
  26. Організованість та організація рослинних угруповань техногенних екотопів.
  27. Порівняльна технотолерантність деревно-чагарникових видів промислових підприємств Кривбасу (на прикладі ПАТ «ПівдГЗК»).
  28. Порівняльні екоморфічні спектри флори Дніпропетровської області.
  29. Проєктна медіадіяльність як засіб формування пізнавального інтересу на уроках біології.
  30. Різноманіття таксонів та життєвих форм флори техногенних екотопів Кривбасу.
  31. Robinia pseudoacacia як біоіндикатор стану забруднення навколишнього середовища.
  32. Стійкість деревних видів до забруднення навколишнього середовища.
  33. Структурна організація деревостану лісового культурфітоценозу.
  34. Сукцесійні явища та процеси техноекотопів Кривбасу як об’єкт дослідницької роботи під час польових практик з ботаніки.
  35. Утилітарна цінність різноманіття флори порушених земель Криворіжжя.
  36. Фонд таксонів та життєвих форм покритонасінних рослин піонерної стадії заростання техногенних екотопів відвалів.

 

16228
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша