Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт:
1. Особливості стану деревно-чагарникових насаджень селітебної зони м. Кривий Ріг в мікрорайоні «Карачуни».
2. Фіто-екологічні засади природоорієнтованих проектів на прикладі створення зелених стін та фасадів.
3. Аналіз та ефективність технологій виробництва добрив з використанням харчових відходів.
4. Аналіз ефективності очищення комунальних стічних вод за допомогою фіторемедіації.
Ландшафтна екологія:
1.Порівняльна оцінка ступеня синантропізації рослинних угруповань техногенних ландшафтів Кривого Рогу.
2. Типи промислових ландшафтів Кривого Рогу: екологічні проблеми, шляхи ревіталізації.
Екологія міських систем:
Інвазійні рослини урбанофлори м.Кривий Ріг.
Структура комунального господарства міста Кривий Ріг: екологічні проблеми, шляхи подолання.
Екологічна безпека:
1.Оцінка екологічної безпеки промислового виробництва на прикладі підприємства «Назва».
2. Чинники впливу на екологічну безпеку Кривого Рогу.
Економіка природокористування:
1.Оцінка розмірів відшкодування збитків за понаднормові викиди забруднюючих речовин в атмосферу ( на прикладі підприємства.
2.Еколого-економічні аспекти відновлення ґрунтів, знищених російською агресією.
Орієнтовна тематика магістерських робіт:
1. Застосування STEM-технологій на уроках біології в старшій школі.
2. Дослідницька діяльність здобувача освіти як основа формування предметної компетентності з природничих наук.
3. Дослідження техногенних водойм Кривого Рогу як засіб формування компетентностей у природничих науках і технологіях.
4. Формування у здобувачів середньої освіти компетентності «Екологічна грамотність та здорове життя» в процесі вивчення предмету «Здоров’я та безпека життєдіяльності».
5. «Профілактика соціально-небезпечних захворювань під час вивчення біології в школі»
6. «Використання українських національних традицій охорони та зміцнення здоров’я при вивченні теми «Біологічні основи здорового способу життя» в 11 класі»
7. Психофізіологічні основи навчання: як враховувати індивідуальні особливості учнів на уроках біології.
8. Формування елементів наукового мислення школярів через фізіолого-біологічний експеримент.
9. Термінологічна компетентність як невід’ємна складова фахової характеристики вчителя біології.
10. Використання інноваційних (або інтерактивних, або активних, або наочних) методів навчання біології та екології під час засвоєння змісту теми ________ (___ клас).
11. Дослідження чагарникової рослинності парку «Шахтарський» як засіб формування екологічної компетентності здобувачів освіти.
12. Організація науково-дослідної роботи з біології учнів 10-11-х класів при вивченні таксономічного складу деревно-чагарникової рослинності скверів міста.
13. Організація науково-дослідної роботи з біології учнів 10-11-х класів при вивченні декоративних властивостей трав’янистих рослин клумбових фітоценозів
14. Формування комунікативної компетентності у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки 7-9кл.» засобом використання технології педагогіки співробітництва.
15. Формування здоров'язбережувальної компетентності у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки 7-9кл.» засобом використання евристичного навчання.
16. Розвиток інтелектуальних здібностей у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки 7-9кл.» засобом використання технології проблемного навчання.
17 Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час вивчення теми «Біологічні основи здорового способу життя» в 11 класі.
18.Організація самостійної роботи учнів 11 класу на уроках біології.
19. Формування біологічних знань при вивченні розділу 3. Класифікація живих організмів за модельною навчальною програмою «Природничі науки. 7–9 класи (інтегрований курс)» (авт. Мандренко Ю. І., Довгань Г. Д., Сардига М. В., Омелянчук Ю. О., Боднар О. В., Ментух С. І.)










