Орієнтовна тематика курсових робіт з МНБ:
1. Методика стимулювання пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у 9-му класі за програмою (ПІБ укладача)
2. Методика формування морфологічних понять під час вивчення рослин і тварин в 6-му класі.
3. Ефективність оцінювання навчальних досягнень учнів з біології: сучасні підходи.
4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні біології в __ класі за програмою (ПІБ).
5. Інноваційні методи навчання біології та екології здобувачів профільної середньої освіти (__ клас).
6. Інтерактивні методи навчання біології здобувачів базової середньої освіти (___ клас) за програмою (ПІБ укладача).
7. Використання наочних методів навчання в процесі засвоєння теми «назва» (__ клас).
8. Застосування практичних методів навчання під час опанування теми «______» (___клас) при вивченні біології.
9. Використання активних методів навчання в процесі засвоєння теми «___» (__ клас).
10. Методика навчання теми «______» предмета «Біологія» / «Біологія і екологія» (___клас).
11. Формування екологічної культури здобувачів профільної середньої освіти в процесі навчання біології та екології (11 клас)
12. Формування предметних компетентностей у процесі засвоєння теми «____» (__ клас).
13. Формування термінологічної компетентності на уроках біології / біології та екології (___ клас). ).
14. Методика формування екологічних знань в процесі вивчення теми
«Біорізноманіття» в (_ класі) за програмою (ПІБ укладача)
15. Використання краєзнавчого матеріалу при викладанні навчального предмету «Біологія» природничої освітньої галузі в 7 класі.
16. Дидактичні умови розвитку творчої активності при вивченні теми «Екологія» в (_) класі за програмою (ПІБ укладача
17.Зміст науково-дослідницької діяльності з біології учнів 10-11 класів при вивченні теми «назва».
18. Педагогічні умови формування науково-дослідницької діяльності учнів з біології у 10-11 класах.
19. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів під час вивчення теми «Біологічні основи здорового способу життя» в 11 класі.
Орієнтовна тематика робіт із спеціальних дисциплін:
1. Організація режиму дня та відпочинку дітей та підлітків з особливими потребами.
2. Визначення енерговитрат організму за різного фізичного та психо-емоційного навантаження.
4. Профілактика бактеріальних захворювань, що передаються повітряно-крапельним шляхом в учнів під час позаурочних заходів.
4. Вірусні захворювання, що передаються повітряно-крапельним шляхом. Етіологія, профілактика.
5. Мікроорганізми і трансформація основних біогенних елементів.
7. Порівняльна алелопатична толерантність рослин різних екологічних груп.
7. Особливості транспірації у рослин різних екологічних груп.
8. Паразитичні хвороби та їх вплив на здоров’я людини (токсоплазмоз, спірохетоз, цистицеркоз)
9. Порівняльна характеристика періодів ембріогенезу людини, ссавців і птахів.
10. Історичний розвиток вищої нервової діяльності від нижчих тварин до людини.
11. Життєві форми представників родини _________ флори міста Кривий Ріг.
12. Сучасний стан поширення отруйних рослини родини ___в урбанофлорі Кривого Рогу.
13. Сучасний стан поширення синантропних рослин родини ____ в урбанофлоріи Кривого Рогу.
14. Сучасний стан поширення адвентивних рослини у флорі міста Кривий Ріг.
15. Таксономічний фонд і життєві форми рослин родини______ флори міста Кривий Ріг.
16. Хронобіологічні особливості життєдіяльності організмів.
Орієнтовна тематика курсових робіт «Моніторинг довкілля»:
1. Система державного моніторингу навколишнього середовища України.
2. Організація моніторингу поверхневих вод у Дніпропетровський області.
3. Моніторинг стану поверхневих вод р. Саксагань в районі міста Кривий Ріг.
4. Організація ґрунтового моніторингу сільськогосподарських територій в Криворізькому районі.
5. Соціально-екологічний моніторинг промислових територій на прикладі міста Кривий Ріг.
6. Організація і проведення біомоніторингу річкових екосистем.










