ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ
КАФЕДРИ БОТАНІКИ ТА ЕКОЛОГІЇ
КРИВОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
(2019-2020 н. р.)
- Біорізноманіття флори напівприродних екосистем природоохоронних територій Кривбасу.
- Ботанічна характеристика однорічних декоративних рослин як чинник формування пізнавальної діяльності учнів.
- Варіабельність морфометричних показників виду Acer negundo L. на фоні техногенного навантаження.
- Визначення стану едафотопів міста Кривий Ріг методами індикації.
- Дендрометричні характеристики лісових культурфітоценозів Криворіжжя.
- Дидактичні умови формування інтегрованих знань при вивченні загальної біології.
- Екологічна обумовленість сучасного стану садово-паркового культурфітоценозу.
- Екологічний склад та життєвий стан деревно-чагарникових угруповань території ПАТ ЦГЗК.
- Еколого-біогеохімічні особливості листового опаду деревно-чагарникових видів садово-паркового культурфітоценозу.
- Еколого-ботанічна характеристика листків як засіб формування екологічних знань учнів.
- Еколого-ботанічні особливості деревно-чагарникових видів садово-паркового культурфітоценозу.
- Еколого-таксономічний склад культурфітоценозів ПАТ «ПівдГЗК».
- Еколого-таксономічні спектри рослинних угруповань напівприродних екосистем Криворіжжя.
- Еколого-таксономічні спектри рослинних угруповань техногенних екосистем.
- Життєвість деревостану лісового культурфітоценозу.
- Інвазійні види флори техногенних екотопів: специфіка занесення, наслідки та перспективи управління.
- Культивування декоративних рослин на пришкільній ділянці як чинник формування екологічної культури учнів.
- Культивування дикоростучих рослин на пришкільній ділянці як чинник формування екологічної культури учнів.
- Методика проведення уроків з екологічним змістом при вивченні ботаніки.
- Морфологічна характеристика листків як засіб формування біологічних знань учнів.
- Об’єкти живої природи як засіб формування екологічної культури та свідомості учнів старших класів під час навчально-польових практик.
- Організація і методика проведення узагальнюючих уроків під час вивчення розділу «Ботаніка».
- Організованість та організація рослинних угруповань техногенних екотопів.
- Порівняльна технотолерантність деревно-чагарникових видів промислових підприємств Кривбасу (на прикладі ПАТ «ПівдГЗК»).
- Порівняльні екоморфічні спектри флори Дніпропетровської області.
- Різноманіття таксонів та життєвих форм флори техногенних екотопів Кривбасу.
- Стійкість деревних видів до забруднення навколишнього середовища.
- Структурна організація деревостану лісового культурфітоценозу.
- Сукцесійні явища та процеси техноекотопів Кривбасу як об’єкт дослідницької роботи під час польових практик з ботаніки.
- Утилітарна цінність різноманіття флори порушених земель Криворіжжя.
- Фонд таксонів та життєвих форм покритонасінних рослин піонерної стадії заростання техногенних екотопів відвалів.