Факультет географії, туризму та історії
Географія. Туризм. Історія. Соціологія.

З метою виявлення рівня та якості викладання навчальних дисциплін було проведено опитування серед студентів, які навчаються за ОП Географія. Краєзнавчо-туристична робота. У дослідженні взяли участь студенти ІІ-IV курсів. Отримані результати можуть сприяти удосконаленню освітнього процесу та підвищенню якості освіти в університеті.

За результатами опитування студентів групи ГТ-24 встановлено, що студенти високо оцінили навчальні дисципліни, які вони вивчали у поточному навчальному періоді (Філософія (Панафідіна О.П.), Активний туризм (Остапчук І.О.), Психологія (загальна, вікова, педагогічна) (Токарєва Н.М.), Теорія і методологія суспільної географії (Пантелєєва Н.Б.).

Середня оцінка потрібності дисциплін - 4,7 балів (70 %), володіння матеріалом викладачами - 4,6 балів (80 %). Відкритість викладачів оцінено високо (80 %), але є кілька відповідей із помітно нижчими балами, що може свідчити про окремі труднощі в комунікації. Також високо оцінено прозорість і справедливість системи оцінювання знань - середній бал становить 4,83 (80 %).

Щодо рівня складності навчальних дисциплін, більшість студентів (40 %) вважають його нескладним, 10 % - оптимальним, 30 % - складним. Такі результати можна пояснити індивідуальними особливостями сприйняття навчального матеріалу. Навантаження сприймається здебільшого як прийнятне, але в коментарях згадуються побажання «чіткішої структури завдань» та «узгодження термінів здачі». Усі респонденти (100%) підтвердили, що були ознайомлені з порядком та критеріями оцінювання на початку вивчення дисципліни.

Коментарі містять як позитивні відгуки про якість викладання, так і прохання збалансувати кількість завдань і темп навчання. Це вказує на потребу більш гнучкого планування для зручності студентів.

Результати опитування студентів групи ЗГТ-23 свідчать про стабільно високі показники за всіма критеріями. Середня оцінка потрібності дисциплін становить 4,5 балів. Рівень володіння викладачами матеріалом, їх відкритість та доброзичливість, прозорість оцінювання та об’єктивність оцінено максимально - 100 % респондентів виставила 5 балів.

Рівень складності дисциплін, співвідношення обсягу матеріалу та часу на його опрацювання 100 % оцінили як оптимальний, що сприяє ефективному засвоєнню матеріалу без перевантаження. Коментарі та зауваження відсутні.

Ця група демонструє одні з найвищих показників задоволеності серед усіх опитаних. Середні оцінки за всіма критеріями коливаються в межах 4,8–5 балів. Усі респонденти (100 %) відзначили, що зміст дисциплін є актуальним, корисним для майбутньої професійної діяльності та сприяє формуванню необхідних умінь і навичок. Середній бал за цим показником становить 5, що свідчить про повну задоволеність студентів навчальним змістом. Рівень компетентності викладачів, володіння навчальним матеріалом, використання сучасної наукової інформації та доступність викладу також були оцінені переважно на найвищому рівні. Більшість студентів відзначили, що матеріал подається зрозуміло, цікаво та забезпечений необхідними методичними матеріалами. Середній бал за цим критерієм становить 4,83, що свідчить про високий рівень педагогічної майстерності викладачів.

Окремо підкреслено відкритість, доброзичливість та тактовність викладачів у спілкуванні зі студентами. Респонденти зазначили, що завжди мали можливість звернутися до викладача за роз’ясненнями або порадою. За цим показником усі дисципліни отримали найвищу оцінку - 5 балів. Також високо оцінено прозорість і справедливість системи оцінювання знань — середній бал становить 4,83.

Рівень складності дисциплін та навантаження студенти вважають оптимальними. В коментарях відсутні конструктивні зауваження, що свідчить про високу якість комунікації між викладачами та студентами, а також ефективне планування навчального процесу. Група сприймає дисципліни не як формальність, а як реальний інструмент професійного розвитку.

Результати опитування студентів груп ГТ-23, ГТ-22 та ЗГТ-23 засвідчують високий рівень задоволеності якістю освітнього процесу. Середні показники за ключовими критеріями (потрібність дисциплін, професійність викладачів, відкритість комунікації, об’єктивність оцінювання) перебувають у діапазоні - 4,6-5 балів, що підтверджує позитивне ставлення студентів до викладачів і навчального процесу.

Переважна більшість студентів оцінює рівень складності дисциплін та навантаження як оптимальні. Водночас у групі ГТ-23 зафіксовано поодинокі повідомлення про перевантаження та потребу в чіткішому структуруванні завдань і темпу навчання. Це не знижує загальної позитивної оцінки, проте вказує на напрямок можливого вдосконалення.

Коментарі студентів здебільшого мають позитивний характер, з невеликою кількістю конструктивних пропозицій, спрямованих на покращення організаційних аспектів. Така структура відповідей свідчить про високу якість роботи викладацького складу, ефективну комунікацію зі студентами та відповідність освітнього процесу їхнім очікуванням.

 

31498
25967
25966

Шановні партнери-роботодавці!

Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування серед наявних і потенційних роботодавців задля вивчення якості наданої освіти випускникам, удосконалення освітніх програм університету, моніторингу ефективності нашої співпраці та налагодження комунікації.

Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Географія. Краєзнавчо-туристична робота”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.

Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.

Анкета доступна за посиланням: https://forms.gle/P9bHSBY76SW6PYat8

25328

Шановні випускники освітньої програми Географія. Краєзнавчо-туристична робота”!

Криворізький державний педагогічний університет проводить опитування випускників задля вивчення якості наданої освіти та вдосконалення освітніх програм університету.

Просимо Вас взяти участь у дослідженні сучасного стану й перспектив удосконалення підготовки фахівців за освітньою програмою “Географія. Краєзнавчо-туристична робота”. Такий зворотний зв’язок дозволить нам окреслити пріоритети покращення якості освітніх послуг і максимально адаптувати підготовку студентів до потреб ринку праці.

Висловлені Вами рекомендації та побажання будуть використані для вдосконалення освітньої програми.

Анкета доступна за посиланням: https://forms.gle/Tbvcf5vSCs9PuX9q6

25327
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31