В період з 01.09.2025 по 4.09.2025 рр. задля проведення моніторингу освітніх програм для здобувачів освіти 2-го курсу магістратури було створено і проведено анонімне опитування здобувачів освіти спеціальності J3 Туризм та рекреація другого (магістерського) рівня.
В опитуванні взяли участь 10 здобувачів освіти. Результати опитування показали:
Для більшості здобувачів освіти очікування від навчання за обраною ОП є виправданими, оцінюють на достатньому рівні дієвість та ефективність обраної ОП, оптимальним є співвідношення між навчальним матеріалом та затратами часу на його опрацювання, здобувачі задоволені рівнем отримуваних знань та умінь і планують в подальшому здійснювати професійну діяльність за отриманим фахом.
Найбільший інтерес у здобувачів викликали такі ОК: Креативні індустрії, Управління туристичною дестинацією, Управління туристичним бізнесом, Стратегічний менеджмент у туризмі та рекреації.
Вибіркові дисципліни (їх перелік, вибір та якість викладання) цілком задовольняють освітні потреби здобувачів.
Зміст, організація та особливості практичної підготовки також оцінюються позитивно здобувачами.
Здобувачі освіти знайомі із процедурами визнання результатів неформальної, інформальної освіти, задоволені формами і методами навчання та викладання, визнають студентоцентрованість навчання.
Серед найпрофесійніших викладачів, здобувачі освіти відмітили всіх викладачів кафедри туризму та економіки. Стосунки із викладачами здобувачі оцінюють як доброзичливі, конструктивні і довірливі. Здобувачі позитивно оцінюють залучення до викладання професіоналів-практиків.
Зазвичай здобувачі освіти ознайомлюються із силабусами ОК, які пропонуються на зазначеній ОП, отримують інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання, контрольні заходи є прозорими та зрозумілими (не було випадків необ’єктивної оцінки), здобувачі знайомі із процедурою оскарження результатів заліків та екзаменів, є достатньо залученими до науково-дослідницької діяльності, по можливості залучаються до програм міжнародної академічної мобільності.
Здобувачі переважно є добре ознайомленими з політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті.
Матеріально-технічне, інформаційне, навчально-методичне, соціальне забезпечення переважно оцінюється здобувачами як достатнє. Найкращу підтримку у навчанні здобувачам надають: викладачі, деканат, одногрупники та куратор.
Здобувачі переважно є добре поінформованими щодо процедур врегулювання конфліктних ситуацій, у разі виникнення таких найчастіше звертаються по допомогу до куратора та декана.
Щодо пропозицій по освітній програмі лише деякі здобувачі подавали свої рекомендації, більшість вважає достатнім, повним та якісним зміст ОП, і не пропонує ніяких покращень, деякі вважають, що викладачі діють на випередження в якості і характері викладання ОП, дехто рекомендує посилити практичну складову ОП.
Таким чином, в цілому, результати опитування здобувачів освіти спеціальності J 3 Туризм та рекреація другого (магістерського) рівня підтверджують її достатню якість, наповнення, оптимальне співвідношення між теоретичними і практичними компонентами, студентоцентрованість.
- Автор: Факультет географії, туризму та історії
- Перегляди: 537
Було проведено опитування серед магістрів спеціальності 242 «Туризм і рекреація» Криворізького державного педагогічного університету з метою оцінки рівня дотримання принципів академічної доброчесності. Результати опитування здобувачів освіти групи ТУРм-24 показали наступне:
- більшості здобувачів освіти зрозумілим є поняття «академічна доброчесність»;
- всі здобувачі освіти повністю або частково (менша кількість) є ознайомленими із нормативними документами, які діють в університеті та передбачають санкції за недотримання академічної доброчесності також знають про ці документи але не всі їх читали;
- питання, щодо переліку елементів, які є проявами академічної недоброчесності не викликало труднощів у здобувачів щодо правильного переліку;
- здобувачі освіти є проінформовані науково-педагогічними працівниками про процедури дотримання академічної доброчесності;
- здобувачі ознайомлені із складовими академічної недоброчесності та санкціями передбаченими за її не дотримання;
- випадок щодо допомоги студентами один одному під час екзамену або не було, або один студент отримав усне зауваження;
- випадків коли студент здає списану письмову роботу не було;
- щодо ситуації списування на екзамені теж таких ситуацій не було на думку більшості опитаних;
- ознайомлення із питаннями, щодо дотримання академічної доброчесності, на думку більшості здобувачів відбувалось під час зустрічей з гарантом і викладачами та деканом, консультації до курсових та кваліфікаційних робіт, під час семінарів тощо;
- питання, щодо доцільних заходів у разі виявлення і доведення фактів прояву академічної недоброчесності викликало такі відповіді, як: повторне проходження оцінювання або відрахування з університету, позбавлення академічної стипендії (якщо людина вчиться на бюджеті).
- Автор: Факультет географії, туризму та історії
- Перегляди: 682
Згідно з розпорядженням Навчально-методичного відділу №112 від 30 грудня 2024 року, на факультеті географії, туризму та історії в період з 30 грудня 2024 року по 15 січня 2025 року було проведено опитування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм і рекреація. Опитування здійснювалось з метою аналізу процесу вивчення вибіркових дисциплін.
Аналіз отриманих результатів здійснила доцента Ірина Остапчук, після чого вони були представлені на засіданні кафедри туризму та економіки.
Результати опитування групи ТУРм-24 щодо організації вивчення вибіркових дисциплін показали наступні результати:
- здобувачі освіти в цілому ознайомлені із процедурою вибору навчальних дисциплін;
- до процедури вибору навчальних дисциплін ставляться цілком задоволено;
- кількість запропонованих дисциплін вільного вибору здобувачів влаштовує, хоча 10% опитаних зазначили, що їх навіть забагато;
- серед провідних чинників, які вплинули на вибір здобувачами навчальних дисциплін домінують: зв’язок зі спеціальністю, зв’язок із майбутньою професійною діяльністю, зв’язок із іншою галуззю, користь дисципліни корисна для розширення кругозору, цікавий зміст дисципліни, легкий навчальний матеріал;
- перед вибором дисципліни здобувачі переважно не ознайомлювалися із силабусами;
- обрані дисципліни виявилися цікавими та корисними для більшості здобувачів, однак були і такі – які не зрозуміли користь від вивчення дисципліни;
- всі вибрані дисципліни виявились корисними для здобувачів, але дехто вчасно їх не обрав, тому сутність питання виявилась не зрозумілою для здобувача;
- питання можливості повторного вибору подібних дисциплін найрізнорідніше за відповідями: хтось би знов обрав, хтось доповнив би іншими дисциплінами, а хтось – обрав зовсім інші;
- рекомендовані здобувачами пропозиції щодо політики і процедур вибору навчальних дисциплін полягають у продовженні вибірковості або відсутності пропозицій як таких.
- Автор: Факультет географії, туризму та історії
- Перегляди: 649










