Аналіз анкет студентів першого бакалаврського рівня спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) здійснювалося відповідно до розпорядження навчально-методичного відділу в лютому 2024 р. Студентам пропонувалося дати відповідь на 50 питань, які відображали якість освітнього процесу на ОПП “Географія. Краєзнавчо-туристична робота” першого бакалаврського рівня. В опитуванні взяли участь 5 осіб.
Надані здобувачами освіти відповіді засвідчують, що навчання на освітній програмі в цілому відповідає очікуванням абітурієнтів. Частка позитивних відповідей склала 80 % («так» − 40 %, «скоріше так» − 40 %), в той час як негативних відповідей («скоріше ні») склала 20 %. Як результат, більшість опитаних («так» − 40 %, «частково» − 60 %) задоволені рівнем отримуваних знань та умінь і планують працювати за здобутою кваліфікацією (60%). При цьому здобувачі освіти вважають викладачів професіоналами високого рівня («так» − 0 %, «скоріше так» − 40 %), а стосунки з викладачами мають доброзичливий, конструктивний і довірливий характер («так» − 0 %, «скоріше так» − 40 %).
Але при цьому 25% опитаних визначили, що обрали не той фах, а 35% очікували кращі умови для реалізації своїх здібностей. Одна з головних причин цього – дистанційна форма навчання.
Характеризуючи процедури формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачі освіти відмітили, що перелік вибіркових дисциплін їх в цілому задовольняє («так» − 40 %, «частково» − 40 %), але підхід до вибору варіативних дисциплін і способу формування груп для їх вивчення вимагає вдосконалення (відповідь «так» − 20 %), «частково» − 40 %).
Стосовно практичної складової навчання, студенти вважають, що практики корисні для формування професійних компетентностей, навичок для подальшої роботи за спеціальністю (100%), але рівень організації та зміст практики повність не задовольняє («так» − 20 %, «частково» − 60 %), в якості покращення організації рекомендують збільшити їх географію, що в умовах війни виконати дуже складно.
Здобувачі освіти добре ознайомлені з програмами міжнародної академічної мобільності («так» − 60 %, «частково» − 40 %), а також політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті (100%).
Висновки: Аналіз анкет відображав різні напрямки освітньо-наукової діяльності здобувачів освіти на ОПП «Географія. Краєзнавчо-туристична робота» Відповідно до проаналізованих даних вважаємо, що рівень організації наукової, навчальної, організаційної діяльності на ОПП є задовільним, про морально-психологічний клімат студенти відгукуються позитивно. Незважаючи на загалом позитивні відповіді студентів, виявили окремі аспекти, які потребують посиленої уваги та доопрацювання.