Факультет географії, туризму та історії
Географія. Туризм. Історія. Соціологія.

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: екзамен

Питання для підготовки до екзамену з навчальної дисципліни
«СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА»

1. Діагностична і прогностична робота соціального педагога.
2. Консультативна діяльність соціального педагога.
3. Корекційна робота соціального педагога.
4. Профілактична робота соціального педагога.
5. Проведення організаційних форм соціально-педагогічної роботи
6. Зміст та форми просвітницької діяльності соціального педагога.
7. Система дошкільної освіти.
8. Основний зміст діяльності соціального педагога в закладах дошкільної освіти.
9. Статус та вимоги до організації діяльності соціального педагога в закладах дошкільної освіти.
10. Система загальної середньої освіти.
11. Соціально-психологічна служба в системі освіти.
12. Основний зміст діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи.
13. Статус та вимоги до організації діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу.
14. Основні види робіт соціального педагога в школі.
15. Соціально-педагогічна діагностика, її структура.
16. Принципи психолого-педагогічної корекції.
17. Особливості впровадження інклюзивної освіти.
18. Основні функціональні обов’язки соціального педагога в умовах інклюзивної освіти.
19. Характеристика видів діяльності соціального педагога в умовах інклюзивної освіти.
20. Форми, методи та засоби діяльності соціального педагога в умовах інклюзивної освіти.
21. Діяльність соціального педагога щодо реалізації прав дітей з особливими освітніми потреба та обмеженими можливостями здоров’я.
22. Система професійно-технічної освіти.
23. Організація навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах.
24. Мета, завдання, зміст соціально-педагогічної діяльності в професійно-технічному навчальному закладі.
25. Взаємодія соціального педагога з підлітком, схильним до девіантної поведінки.
26. Структура позашкільної освіти.
27. Мета, завдання, зміст, форми, методи та засоби соціально-педагогічної діяльності в позашкільному навчальному закладі.
28. Специфіка проведення корекційної роботи в умовах позашкільного навчального закладу.
29. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми та молоддю в умовах позашкільного навчального закладу.
30. Характеристика поняття дозвілля, основні ознаки дозвілля, його складові.
31. Характеристика основних видів відпочинку. Різноманітність форм відпочинку.
32. Характеристика типів дозвілля.
33. Характеристика основних функцій дозвілля.
34. Основні принципи дозвілля.
35. Характеристика рівнів дозвілля.
36. Соціально-культурне середовище.
37. Принципи і функції соціально-культурної діяльності.
38. Суб’єкти соціально-культурної діяльності.
39. Групова дозвіллєва діяльність.
40. Аматорство як форма групового дозвілля.
41. Різновиди аматорських об’єднань та їх характеристика.
42. Особливості організації культурно-дозвіллєвої діяльності підлітків.
43. Диференційний підхід до організації дозвілля підлітків.
44. Основні форми дозвіллєвої роботи з підлітками.
45. Характеристика основних дозвіллєвих форм.
46. Специфіка проведення кожної з форм дозвіллєвої діяльності.
47. Вимоги до проведення різних форм дозвіллєвої діяльності.
48. Інфраструктура дозвілля.
49. Характеристика сучасної системи закладів культури і освіти.
50. Роль закладів культури та освіти в організації дозвілля молоді.
51. Поняття «недержавні (неприбуткові) організації».
52. Значення недержавних (неприбуткових) організацій.
53. Основні види організації третього сектора. Джерела фінансування.
54. Соціальна робота недержавних (неприбуткових) організацій.
55. Соціальна діяльність релігійних організацій.
56. Історичні аспекти благодійництва і меценатства.
57. Значення благодійництва в соціальній сфері.
58. Особливості залучення благодійних фондів та меценатів до впровадження соціальної роботи.
59. Напрями соціальної роботи, яку впроваджують недержавні (неприбуткові) організації.
60. Зміст та форми соціально-педагогічної роботи недержавних (неприбуткових) організацій.
61. Соціальні послуги та напрям соціальної роботи недержавних (неприбуткових) організацій.
62. Категорії клієнтів, з якими працюють недержавні (неприбуткові) організації.
63. Соціальний проект як основа діяльності недержавної (неприбуткової) організації.
64. Соціальні програми недержавних (неприбуткових) організацій.
65. Грандова система впровадження сучасних аспектів соціальної роботи недержавної (неприбуткової) організації.
66. Основи розробки соціального проекту та написання гранду недержавної (неприбуткової) організації.
67. Дитячі та молодіжні організації як форма становлення та розвитку особистості у дитячому та молодіжному віці.
68. Основні соціальні напрями діяльності дитячих та молодіжних недержавних (неприбуткових) організацій.
69. Особливості соціально-педагогічної роботи в дитячих та молодіжних недержавних (неприбуткових) організаціях.
70. Сучасні аспекти розвитку бізнесу в Україні.
71. Соціально відповідальний бізнес як ресурс соціальної підтримки та соціальної допомоги.
72. Досвід роботи соціально відповідального бізнесу.
73. Сучасні проблеми діяльності недержавних (неприбуткових) організацій.
74. Якість соціальної роботи та соціальних послуг як основа впровадження роботи тертого сектора.
75. Соціальна відповідальність недержавних (неприбуткових) організацій щодо здійснення соціальної допомоги за різними напрямами діяльності.
76. Стосунки недержавних (неприбуткових) організацій із бізнесовими колами, ЗМІ та урядовими структурами як важлива складова менеджменту організації.
77. Практичні рекомендації по роботі зі спонсорами.
78. Особливості стосунків із ЗМІ.
79. Специфіка взаємодії з урядом та державними структурами.
80. Соціальне замовлення.
81. Шляхи вдосконалення взаємодії організацій третього сектора з державними установами та бізнес-структурами.
82. Типологія закладів дошкільної освіти.
83. Типи загальноосвітніх навчальних закладів.
84. Навчальні заклади додаткової освіти дітей.
85. Психологічна служба системи освіти.
86. Функції соціально-педагогічної роботи фахівця закладу освіти.
87. Кваліфікаційні вимоги до соціального педагога.
88. Взаємодія соціального педагога в закладі освіти.
89. Взаємодія соціального педагога з фахівцями,які вирішують проблеми дітей та учнівської молоді.
90. Організація соціально-педагогічної взаємодії з учнями, які потребують допомоги.
91. Захист прав та інтересів дітей, що здійснюється через дотримання положень міжнародних і вітчизняних нормативно-правових документів в умовах закладу та сім’ї.
92. Соціально-психологічна допомога та підтримка дітей в кризових ситуаціях.
93. Виявлення дезадаптованих дітей, встановлення причин дезадаптації та надання їм необхідної допомоги.
94. Вивчення особливостей життєдіяльності дітей в умовах сім’ї шляхом соціально-педагогічного інспектування та забезпечення за необхідності соціально-педагогічного супроводу сім’ї.
95. Організація внутрішньо шкільного моніторингу з метою своєчасного виявлення та вирішення соціально-педагогічних проблем дітей, батьків, педагогічного колективу.
96. Соціально-педагогічне дослідження мікрорайону школи з метою його соціальної паспортизації.
97. Визначити особливості та дати характеристику масової культурно-дозвіллєвої діяльності.
98. Охарактеризувати основні форми масової дозвіллєвої діяльності.
99. Запропонувати власні приклади масових форм організації дозвіллєвої діяльності з різними категоріями клієнтів.
100. Дати характеристику класифікації форм організації дозвіллєвої діяльності.
101. Виявити значення, види та методи індивідуальних форм культурно-дозвіллєвої діяльності.
102. Охарактеризувати групову та колективну дозвіллєву діяльність.
103. Розкрити специфіку самодіяльної творчості, визначити її види та жанри.
104. Вимоги, що висуваються до дозвіллєвих проектів.
105. Охарактеризувати поняття та особливості організації родинного дозвілля.
106. Визначити роль членів сім’ї в організації дозвілля.
107. Розкрити основні форми сімейного дозвілля.
108. Обґрунтувати специфіку організації вихідних, святкових та канікул в сім’ї.
109. Визначити участь громадських об’єднань в соціальному житті суспільства щодо захисту інтересів населення.
110. Визначити основні закони роботи недержавних організацій.
111. Висвітлити можливості удосконалення правового поля діяльності недержавних (неприбуткових) організацій.
112. Визначити роль благодійних фондів в соціальній роботі з дітьми.
113. Визначити роль благодійних фондів у соціальні роботі з молоддю груп ризику.
114. Визначити особливості розробки та впровадження недержавними (неприбутковими) організаціями інноваційних соціальних проектів.
115. Розкрити важливість соціальних грандів.
116. Висвітлити сучасні підходи до участі соціальних педагогів у соціальних проектах та грандах недержавних (неприбуткових) організацій.

14020
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31