ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
на 2021-2022 н. р.
Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
- Розвиток в учнів 1 (2, 3, 4) класу умінь сприймати й аналізувати усну інформацію на уроках української мови (клас на вибір).
- Розвиток в учнів умінь спілкуватися з іншими людьми на уроках навчання грамоти.
- Формування у молодших школярів позитивних мотивів до читання засобом квест-технології.
- Розвиток діалогічного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобом групової взаємодії (клас на вибір).
- Формування уміння будувати монологічні усні зв’язні висловлення молодших школярів на уроках літературного читання засобами інтеграції.
- Формування в другокласників уміння будувати самостійні усні зв’язні тексти на уроках літературного читання в умовах інклюзивної освіти.
- Дистанційне навчання мови й мовлення молодших школярів.
- Текст культури як засіб формування в молодших школярів повноцінної навички письма.
- Формування усного мовлення школярів на уроках української мови засобом дистанційного навчання.
- Формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра засобом Case-study.
- Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобами інформаційних технологій (клас на вибір).
- Педагогічні умови навчання мови й мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів.
- Здійснення формувального оцінювання сучасних молодших школярів на уроках української мови в 2 класі (клас на вибір).
- Формування наскрізного вміння читання з розумінням засобом візуалізації.
- Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
- Формування вмінь взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
- Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
- Розвиток креативного мислення на уроках української мови в 1 (2.3.4) класі.
- Розвиток інформаційної культури молодших школярів на уроках словесності.
- Розвиток мовлення молодших школярив в умовах реального і віртуального мовного середовища.
- Формування проектної культури молодших школярів на уроках української мови (клас на вибір).
- Інноваційні підходи до соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на уроках літературного читання(клас на вибір).
- Навчання аудіюванню молодший школярів в умовах реального і віртуального мовного середовища.
- Інноваційні підходи до соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на уроках української мови. (клас на вибір)