Сучасна система освіти зорієнтована як на використання традиційних форм освітньої діяльності, так і на пошук нових. Важливе місце серед них посідає педагогічна практика, що спрямована на конкретну професіоналізацію та збільшує можливості самореалізації майбутніх учителів, мобілізує особистісний потенціал та виявляє приховані здібності студента, забезпечує появу ідей у ситуації вирішення педагогічної проблеми, допомагає усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.
Магістранти факультету української філології завершили проходження виробничої педагогічної практики в школах міста, у процесі якої відбулося інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявилося критичне та осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються, включалися механізми педагогічної рефлексії, формуються основи професійної самооцінки.