Факультет географії, туризму та історії
Географія. Туризм. Історія. Соціологія.

В період з 01.09.2025 по 4.09.2025 рр. задля проведення моніторингу освітніх програм для здобувачів освіти 2-го курсу магістратури було створено і проведено анонімне опитування здобувачів освіти спеціальності J3 Туризм та рекреація другого (магістерського) рівня.

В опитуванні взяли участь 10 здобувачів освіти. Результати опитування показали:

Для більшості здобувачів освіти очікування від навчання за обраною ОП є виправданими, оцінюють на достатньому рівні дієвість та ефективність обраної ОП, оптимальним є співвідношення між навчальним матеріалом та затратами часу на його опрацювання, здобувачі задоволені рівнем отримуваних знань та умінь і планують в подальшому здійснювати професійну діяльність за отриманим фахом.

Найбільший інтерес у здобувачів викликали такі ОК: Креативні індустрії, Управління туристичною дестинацією, Управління туристичним бізнесом, Стратегічний менеджмент у туризмі та рекреації.

Вибіркові дисципліни (їх перелік, вибір та якість викладання) цілком задовольняють освітні потреби здобувачів.

Зміст, організація та особливості практичної підготовки також оцінюються позитивно здобувачами.

Здобувачі освіти знайомі із процедурами визнання результатів неформальної, інформальної освіти, задоволені формами і методами навчання та викладання, визнають студентоцентрованість навчання.

Серед найпрофесійніших викладачів, здобувачі освіти відмітили всіх викладачів кафедри туризму та економіки. Стосунки із викладачами здобувачі оцінюють як доброзичливі, конструктивні і довірливі. Здобувачі позитивно оцінюють залучення до викладання професіоналів-практиків.

Зазвичай здобувачі освіти ознайомлюються із силабусами ОК, які пропонуються на зазначеній ОП, отримують інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання, контрольні заходи є прозорими та зрозумілими (не було випадків необ’єктивної оцінки), здобувачі знайомі із процедурою оскарження результатів заліків та екзаменів, є достатньо залученими до науково-дослідницької діяльності, по можливості залучаються до програм міжнародної академічної мобільності.

Здобувачі переважно є добре ознайомленими з політикою, стандартами й процедурами дотримання академічної доброчесності в університеті.

Матеріально-технічне, інформаційне, навчально-методичне, соціальне забезпечення переважно оцінюється здобувачами як достатнє. Найкращу підтримку у навчанні здобувачам надають: викладачі, деканат, одногрупники та куратор.

Здобувачі переважно є добре поінформованими щодо процедур врегулювання конфліктних ситуацій, у разі виникнення таких найчастіше звертаються по допомогу до куратора та декана.

Щодо пропозицій по освітній програмі лише деякі здобувачі подавали свої рекомендації, більшість вважає достатнім, повним та якісним зміст ОП, і не пропонує ніяких покращень, деякі вважають, що викладачі діють на випередження в якості і характері викладання ОП, дехто рекомендує посилити практичну складову ОП.

Таким чином, в цілому, результати опитування здобувачів освіти спеціальності J 3 Туризм та рекреація другого (магістерського) рівня підтверджують її достатню якість, наповнення, оптимальне співвідношення між теоретичними і практичними компонентами, студентоцентрованість.

30906
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31