В опитуванні взяли участь студенти-магістри 1 курсу (АЗЛм-22), яким було запропоновано визначити якість викладання навчальних дисциплін, надаючи відповіді на 24 запитання анкети. Необхідно було оцінити кожну навчальну дисципліну та діяльність викладача за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).
Узагальнені результати свідчать про те, що 80% студентів вважають, що викладачі вільно володіють навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією. 70% погоджуються, що викладачі мотивують студентів до самостійного поглибленого пошуку інформації. На думку 88% респондентів викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів. 72% вважають, що навчальний матеріал викладається доступно і цікаво. Вказану тезу підтверджують коментарі, подані у межах дисциплін “Іншомовна освіта дітей з особливими освітніми потребами”: “Курс є надзвичайно актуальним у наш час. Важливо готувати спеціалістів, які були б підготовлені та мали усвідомлення того, як навчати дітей з ООП, розуміти їхні потреби, специфіку роботи тощо. Мені дуже сподобалось розробляти завдання для дітей з особливими потребами” та “Сучасна англомовна комунікація”: “Одна з найкращих та актуальніших дисциплін для педагога! Інформаційний матеріал подано дуже якісно: презентації, текстові документи, які знаходяться у вільному доступі. Практичні завдання ставлять цікаві і прикладні питання до студента, на які часто немає однозначної відповіді”.
78% зазначають, що викладачі відкриті й доброзичливі зі студентами. 86% вважають, що викладач завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро. 34% респондентів вважають доцільним викладання дисципліни в очному режимі. 84% впевнені, що навчання в дистанційному форматі було організовано на високому рівні. Вказану тезу підтверджують коментарі, подані у межах дисциплін “Сучасна англомовна комунікація”: “... варто було б зазначити, що формат занять, які у нас були, дуже сильно вигравав, будучи дистанційним: презентації, електронні книжки, проєкти – все це було дуже зручно та цікаво робити й показувати на екрані. В очному форматі це було б набагато важче” та “Загальне мовознавство”: “Лекції цікаві та інформативні, є книжки, і це усе в Moodle, що дуже зручно! На мою суб'єктивну думку даний предмет виграє від дистанційного формату через це”.
70% зазначили, що дисципліни оптимально складні. 88% вказали на те, що співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання є оптимальним.
62% вважають, що дисципліна забезпечена необхідними підручниками і методичними матеріалами: “Мої рекомендації стосуються власне доступності джерел – деякі з них або недоступні, або їх неможливо знайти. Зрозуміло, що чимало з них знаходяться в базі бібліотек, зокрема і нашого університету, але справжня проблема виникає, коли матеріал знаходиться переважно на доменах росії. Також ускладнює ситуацію те, що матеріалу власне для профільної школи доволі мало, якщо не зважати на лекції. Хотілося б, наприклад, щоб лекційний матеріал був доступним в текстовому варіанті в Moodle”. Є також протилежні думки: “Як і мовознавство, соціолінгвістика, мені теж сподобалась. Матеріал був постійно в доступі, практичні завдання були цікавими та орієнтованими на опрацювання додаткових джерел. Сам курс не перевантажений та справді збалансований, тому побажань немає”.
Отже, результати анкетування показали, що якість викладання дисциплін у межах ОП «Англійська мова, зарубіжна література» є високою, а викладацький склад компетентним.