23 грудня на музично-хореографічному відділенні відбувся захист кваліфікаційних робіт студентів музично-хореографічного відділення факультету мистецтв.
Роботи були присвячені актуальним проблемам професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, а саме: «Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності», «Інтерпретація клавірних творів Й.С.Баха в контексті традиції та новації», «Розвиток музичних здібностей в контексті еволюції методичної думки», «Методика вокальної підготовки майбутнього учителя музичного мистецтва на основі одеської вокальної школи», «Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інноваційних технологій навчання співу» та ін.
У роботах виявлені жанрово-стилістичні особливості інтерпретації клавірних творів Й.С.Баха, визначено зміну розуміння його композиторської мови в контексті підходу та виконавської традиції; проаналізовано основні редакції та стильові риси видатних композиторів – інтерпретаторів музики композитора; розглянуто специфіку розвитку музичних здібностей в контексті найбільш змістовних методичних праць (ХІХ – ХХ ст.), ретельно висвітлено сучасну методику видатного вітчизняного музиканта-педагога В.Л.Макарова; розроблені методи та засоби професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності в процесі аудиторної та позааудиторної форм роботи.
Під час захисту магістерських робіт студенти музично-хореографічного відділення факультету мистецтв засвідчили володіння матеріалом дослідження на високому науково-практичному рівні, виглядали впевнено та переконливо, аргументовано відстоювали власні висновки. На питання членів комісії відповідали чітко, грамотно, професійно, що доводить високий рівень їх наукової кваліфікації та вміння самостійно вести науковий пошук, вирішувати конкретні наукові завдання. У виступах було продемонстровано високий рівень теоретичної підготовки, широка ерудиція, здібності логічно та виразно викласти найбільш суттєві результати проведеного дослідження. На високому професійному рівні магістранти презентували як теоретичну так і практичну частини своїх робіт із висвітленням реалізації впровадження в практику закладу вищої педагогічної освіти розроблених ними програм дослідження.