22 березня 2021 року о 12-40 на музично-хореографічному відділенні організовано і цікаво в онлайн режимі за планом роботи були проведені кураторські години в академічних групах.
Студенти гр. МХК-17 – староста Змієвська О., куратор Лященко І.С. – підготували мистецьку годину до ювілею українського композитора Олександра Білаша: Рудик К. зробила невеличке повідомлення про життя і творчість, Єфремова П. продемонструвала фрагменти фільму, в якому послухали пісні і прочитали вірші.
В групі ХХК-17 (староста Туменко Р., куратор Ярошенко О.М.) вели розмову в форматі комплексної програми зі здорового способу життя на тему «Організація та способи активного відпочинку, методи психогенного тренування та регуляції сну». Артюх Н. розповіла про сутність, переваги, користь активного відпочинку, варіанти активного відпочинку, підкріпила висновки дослідженнями вчених та тематичним відео-переглядом. Друга частина доповіді стосувалася сну як необхідного природного психофізіологічного стану, його фази і стадії, привернули увагу і цікаві факти про сон та сновидіння.
В групі ХХК-18 (староста Герасименко В., куратор Ю.В.Грежинець) обговорювали питання організації навчального процесу в КДПУ, окремі пункти «Положення» та дисциплінарні моменти. Пригадали ім.’’я всесвітньо відомої танцівниці Айседори Дункан.
Студенти гр. МХК-19 (староста Якімець А., куратор Варнавська Л.І.) згадували видатного митця України – Мирослава Скорика. У доповіді Сидоренко Тетяна зазначила почесні звання композитора, розповіла про родину, вплив у житті Скорика родички – Соломії Крушельницької, нелегкий життєвий шлях композитора, творчі та професійні зв’язки з такими містами, як Львів і Київ. Цікавою була інформація про перший твір, який зробив Скорика відомим – музику до к/ф С.Параджанова «Тіні забутих предків» та непоправну втрату для українців, яка сталася 1 червня 2020 року…
Цікавий захід на актуальну тему сьогодення "Виховання вміння учнів безпечно використовувати Інтернет" провели студенти гр.МХКм-16 (куратор А. В. Бондаренко, староста Ірина Яблуновська). Сценарій доцільно навести повністю. «Борейко Маргарита: Виховуючи учнів ми залучаємо їх до використання можливостей мережі Інтернет, а саме: перегляд даних, пошуку даних. Однак така подорож дитини шкільного віку може бути й небезпечною.
Яблуновська Ірина: Доля людини, міста і навіть держави визначена ім’ям, кажуть мудреці. Кожен з нас при народженні отримує ім’я, яким нас називають близькі, знайомі і зовсім незнайомі люди. Наше ім’я записано в документах. Але в мережі Інтернет, реєструючись на сайтах, ми не можемо називати свого імені, а обрати нік нейм. Для цього вчитель пропонує учням представитись так, як вони хочуть, і записати ці імена – вигадані ніки на картках і повісити їх на дошку.
Борейко Маргарита: Після цього вчитель задає учням запитання: Чи легко було вгадати учасника? Для чого потрібен нік? Чи є переваги у використанні ніку? Інтернет є свого роду дзеркалом, в якому під різноманітними псевдонімами відбиваються життя людей. Але на відміну від світу реального, опинившись в мережі, кожна людина удостоюється можливості приховати свою особистість і діяти по-різному.
Яблуновська Ірина: Під час виховної години можна провести з учнями гру «Хто більше». Для цього учитель пропонує учням обєднатися у дві групи та за 1 хвилину написати якомога більше назв соціальних мереж. Кожна команда по черзі зачитує по назві, якщо ця назва є в обох группах, тоді їх закреслюють. Перемагає та группа, у якій залишається більше незакреслених назв. Далі вчитель залучає учнів до обговорення щодо того, навіщо створюються соціальні мережі, скільки часу в день ці мереж забирають у людини тощо.
Борейко Маргарита: Цікавою є також гра «Займи позицію» за якою учитель залучає учнів до гри з картками «Плюс» і «Мінус». Учні розбиваються на дві групи і коротко називають позитивні чи негативні сторони Інтернету.
Яблуновська Ірина: Поряд із тим, цікавою є гра «Троє поросят»». Вчитель повідомляє учням про те, що пароль може бути слабким, середнім, сильним. Учні навчаються використовувати незвичайні слова, а комбінації букв, які не несуть сенсу. Це забезпечить захист від «словникових» атак. Разом учні комбінують великі та маленькі літери, цифри, символи для того, щоб змусити хакера витратити набагато більше часу для перебору варіантів при спробі злому. Особливо важливі паролі треба замінювати хоча б один раз на місяць. Вчитель пояснює, що не можна використовувати один пароль на декількох інтернет-сайтах.
Борейко Маргарита: Проведення гри «Соломяний бичок» сприяє остереженню учнів щодо реклами в Інтернеті з пропозиціями, занадто привабливими, щоб бути правдою. Реклама, яка обіцяє дорогі товари чи послуги безкоштовно чи майже безкоштовно, як от новее авто чи відпочинок на райському острові.
Яблуновська Ірина: Рекламні оголошення, які вітають вас як мільйонного відвідувача веб-сайту та пропонують призи (наприклад, новий планшет, компютер) в обмін на заповнення форми опитування чи обіцяють швидки й прості способи заробітку.
Борейко Маргарита: Вчитель повідомляє учням, що необхідно остерігатись грошових шахраїв, що незаконно використовують імя сайту. Деякі рекламні оголошення в Інтернеті незаконно використовують слово сайту або інші торгівельні марки, щоб рекламувати неправдиві схеми. Не можна довіряти рекламі, якщо продукти що рекламуються немає на сторінці Googl.
Яблуновська Ірина: Поряд із тим, контакти з незнайомими людьми через чати, системи миттєвих повідомлень, електронну пошту. На даний час збільшується кількість людей, які використовують подібні методи знайомств не з добрих намірів, а для того, щоб дізнатися у дитини інформацію особистого характеру про неї та родину. Шахраї можуть умовити дитину надати інформацію про себе, таку як прізвивще, адреса, фотокартка.
Борейко Маргарита: Вчитель повідомляє правила розумного користувача Інтернету:
- Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.
- Я буду залишати негарні веб-сайти.
- Я буду зберігати свій пароль в таємниці.
- Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватись їхньою підтримкою.
- Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитись посиланнями з друзями.
- Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти своє реальнее ім’я, адресу й номери телефонів батьків.
- Я не буду вірити всьому, що кажуть про себе віртуальні знайомі.
Яблуновська Ірина: Підводячи учнів до висловлення висновків вчитель проводить ГРУ «Валіза». Кожен учень висловлюється починаючи фразою «Я сьогодні зрозумів…». Учні малюють на аркуші паперу велику валізу та приклеюють на неї відповідні стікери. Стікери – це знання які учні отримали про правила безпечної поведінки в Інтернеті.»