Студенти групи МХК-16 вирішили відсвяткувати 73-ю річницю перемоги над фашизмом у Другій світовій війні проведенням актуальної для 2 курсу бесіди «Здійснення патріотичного виховання музичними засобами» як факт підготовки до активної педагогічної практики в загальноосвітній школі
Захід відбувся 14 травня 2018 року о 13-50 в ауд. №2 (куратор Бондаренко А.В., староста Лашина О.). Спрямованість заходу на завдання патріотичного виховання дітей молодшого і середнього віку обумовила висвітлені питання та їх усвідомлення.
Були розглянуто окремі розділи програми «Музичне мистецтво», які мають особливе значення для патріотичного виховання учнів, зокрема, “Музика мого народу”. прозвучали такі українські народні пісні, як “За світ встали козаченьки” та “Ой на горі та й женці жнуть”, які знайомлять дітей з історією України, з козаками-героями Дорошенко та Сагайдачним. Слухаючи Українську симфонію М. Калачевського, студенти дійшли висновку, що музика дуже вдало та яскраво зображує красу рідного краю; проспівавши пісню Д. Крижанівського “Реве та стогне Дніпр широкий”, погодились з пізнанням різнобічної краси української природи.
Під час заходу студенти погодились із судженням, що для патріотичного виховання корисно використовувати народні ігри зі співами і рухом (“Два півники”, “Подоляночка”, “Веселі гуси”, “Грицю, Грицю, до роботи”, “Соловеєчку сватку, сватку”).
Також звернули увагу на те, що багато композиторів, серед яких і російські, і українські, і зарубіжні, дуже часто звертаються до народної творчості (П. Чайковський Концерт №1 для ф-но з оркестром. У фіналі концерту звучить мелодія української народної пісні веснянки “Вийди, вийди, Іванку”; симфонія №2 у фінальній частині – мелодія української народної пісні “Журавель”; М. Лисенко в увертюрі до опери “Тарас Бульба” використав мелодію української народної пісні “За світ встали козаченьки”).
По закінченню заходу студенти дійшли висновку, що у сьогоднішній соціальній ситуації в нашій країні, велике значення має патріотичне виховання школярів. І саме вони повинні зробити всій внесок у формування людини, яка буде жити в новому тисячолітті з пам’яттю про тих, хто надав їм таку можливість.