Освітня програма “Історія і суспільствознавчі дисципліни” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Технології розвитку навчальних компетентностей з історії в профільній школі |
Історії |
Інформаційно-комунікаційні технології навчання суспільствознавчих дисциплін |
Історії |
Історії |
|
Єврейство в контексті європейської модерної та сучастної історії |
Історії |
Державний терор в Україні 20-30-х рр. ХХ ст.: проблеми дослідження |
Історії |
Історії |
|
Історії |
|
Філософії |
|
Історії |
|
Освітня програма “Географія” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методика профільного навчання географії та інтегрованих природничих курсів у закладах освіти |
Географії та методики її навчання |
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
Освітня програма “Трудове навчання та технології” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Педагогіки та методики технологічної освіти |
|
Загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання |
|
Педагогіки та методики технологічної освіти |
|
Загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання |
|
Педагогіки та методики технологічної освіти |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання |
|
Загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання |
|
Теорія і методика професійного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти |
Педагогіки та методики технологічної освіти |
Освітня програма “Дошкільна освіта. Психологія” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Дошкільної освіти |
|
Дошкільної освіти |
|
Дошкільної освіти |
|
Психолого-педагогічне керівництво особистісним розвитком дітей дошкільного віку |
Дошкільної освіти |
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Освітня програма “Дошкільна освіта” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Дошкільної освіти |
|
Дошкільної освіти |
|
Дошкільної освіти |
|
Дошкільної освіти |
|
Психолого-педагогічне керівництво особистісним розвитком дітей дошкільного віку |
Дошкільної освіти |
Теоретико-методологічні засади організації інклюзивної освіти |
Дошкільної освіти |
Освітня програма “Спеціальна освіта (Логопедія)” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (логопедія) |
Дошкільної освіти |
Методика викладання логопедичних дисциплін у закладах вищої освіти |
Дошкільної освіти |
Дошкільної освіти |
|
Раннє втручання та супровід дітей із мовленнєвими порушеннями |
Дошкільної освіти |
Методичні засади інноваційної діяльності логопеда в закладах освіти з інклюзивним навчанням |
Дошкільної освіти |
Логопедичний супровід дітей з порушенням психофізичного розвитку |
Дошкільної освіти |
Дошкільної освіти |
|
Логопедична корекція тяжких порушень мовлення у ранньому втручанні при взаємодії з батьками |
Дошкільної освіти |
Освітня програма “Початкова освіта. Психологія” (2023) |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Початкової освіти |
|
Практичної психології |
|
Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання природничої освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Освітня програма “Початкова освіта. Англійська мова в початковій школі” (2023) |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Початкової освіти |
|
Інноваційні методики навчання англійської мови в початковій школі |
Англійської мови з методикою викладання |
Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання природничої освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Освітня програма “Початкова освіта. Інформатика в початковій школі” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Початкової освіти |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання природничої освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформаційні технології дистанційного навчання учнів початкової школи |
Інформатики та прикладної математики |
Освітня програма “Психологія” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Сучасні напрямки психологічного консультування для вразливих соціальних груп |
Практичної психології |
Освітня програма “Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Теорія, методика та інноватика позашкільної та соціально-виховної роботи |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Планування та прогнозування соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Освітня програма “Початкова освіта” (2023) Заочна форма навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Початкової освіти |
|
Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Сучасні технології навчання природничої освітньої галузі в початковій школі |
Початкової освіти |
Початкової освіти |
Освітня програма “Хімія. Інформатика” (2023) |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Хімії та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Хімії та методики її навчання |
|
Хімії та методики її навчання |
|
Хімії та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Біологія та здоров'я людини” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Зоології та методики навчання біології |
|
Ботаніки та екології |
|
Ботаніки та екології |
|
Зоології та методики навчання біології |
|
Зоології та методики навчання біології |
|
Зоології та методики навчання біології |
|
Хімії та методики її навчання |
|
Зоології та методики навчання біології |
|
Ботаніки та екології |
|
Ботаніки та екології |
Освітня програма “Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова” (2023) |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні тенденції розвитку методики навчання української мови |
Української мови |
Української та зарубіжної літератур |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Української мови |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Освітня програма “Українська мова і література, зарубіжна література” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні тенденції розвитку методики навчання української мови |
Української мови |
Української та зарубіжної літератур |
|
Української мови |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української мови |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
Освітня програма “Математика. Інформатика” (2023) |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Математики та методики її навчання |
|
Методика навчання математики у закладах вищої та передвищої освіти |
Математики та методики її навчання |
Інформатики та прикладної математики |
|
Математики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Фізика та астрономія. Інформатика” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Фізика та астрономія. Математика” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Методика навчання математики у закладах вищої та передвищої освіти |
Математики та методики її навчання |
Освітня програма “Інформатика. Програмування” (2023) |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Освітні, педагогічні науки” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Сучасні тенденції та перспективи розвитку вітчизняної освіти |
Педагогіки |
Української мови |
|
Педагогічна майстерність вчителя й викладача в умовах дистанційного навчання |
Педагогіки |
Освітня програма “Філологія. Переклад (перша - англійська)” (2022) |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Педагогіка вищої школи та методика навчання іноземних мов і перекладу |
Перекладу та слов'янської філології |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Практикум з мовної комунікації та перекладу (англійська мова) |
Перекладу та слов'янської філології |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Освітня програма “Англійська мова, зарубіжна література” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Англійської філології |
|
Цифрова трансформація навчальних матеріалів з англійської мови |
Англійської філології |
Англійської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Освітня програма “Німецька мова, англійська мова, зарубіжна література” (2023) |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні методики навчання німецької та англійської мов як першої та другої іноземної |
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Англійської філології |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Англійської філології |
|
Англійської філології |
|
Англійської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
Освітня програма “Музичне мистецтво та художня культура” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Освітня програма “Образотворче та декоративне мистецтво” (2023) Денна / заочна форми навчання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методика викладання образотворчого мистецтва у закладах освіти |
Образотворчого мистецтва |
Методика викладання декоративного мистецтва у закладах освіти |
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Образотворчого мистецтва |
|
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |