3D графіка та моделювання | робоча програма | силабус |
UI/UX проєктування | робоча програма | силабус |
Веб програмування та бази даних | робоча програма | силабус |
Глибинне навчання | робоча програма | силабус |
Інноваційні технології в STEM-освіті | робоча програма | силабус |
Інноваційні цифрові технології в освіті (ПНІ) | робоча програма | силабус |
Інноваційні цифрові технології в освіті (І) | робоча програма | силабус |
Інформатика в позашкільній освіті | робоча програма | силабус |
Інформаційні технології дистанційного навчання учнів початкової школи | робоча програма | силабус |
Конкурсна інформатика | робоча програма | силабус |
Кросплатформне програмування | робоча програма | силабус |
Медіатехнології в освіті | робоча програма | силабус |
Методика організації педагогічних досліджень в інформатиці | робоча програма | силабус |
Методика профільного навчання інформатики | робоча програма | силабус |
Олімпіадна інформатика | робоча програма | силабус |
Основи інженерії програмного забезпечення | робоча програма | силабус |
Основи кібербезпеки | робоча програма | силабус |
Проєктування програмних систем | робоча програма | силабус |
Розробка комп'ютерних ігор | робоча програма | силабус |
Синтетична реальність в освіті | робоча програма | силабус |
Системне адміністрування | робоча програма | силабус |
Спеціалізовані середовища навчання програмування | робоча програма | силабус |
Спецпрактикум з веб-програмування | робоча програма | силабус |
Спортивне програмування | робоча програма | силабус |
Сучасний урок інформатики у початковій школі | робоча програма | силабус |
Теорія та методика навчання інформатики у профільній школі | робоча програма | силабус |
Тестування програмного забезпечення (І, МІ, ФІ, ХІ) | робоча програма | силабус |
Тестування програмного забезпечення (ПНІ) | робоча програма | силабус |
Управління проєктами | робоча програма | силабус |
Цифрові інновації в технологічній освіті | робоча програма | силабус |
Штучний інтелект в освіті | робоча програма | силабус |
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 909