Освітня програма “Історія та громадянська освіта” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Історії |
|
Інформаційно-комунікаційні технології навчання громадянської освіти |
Історії |
Історії |
|
Державний терор в Україні 20-30-х рр. ХХ ст.: проблеми дослідження |
Історії |
Історії |
|
Історії |
|
Історії |
|
Історії |
|
Освітня програма “Географія. Підприємництво і фінансова грамотність” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методика профільного навчання географії та інтегрованих природничих курсів у закладах освіти |
Географії та методики її навчання |
Методика вивчення підприємництва і фінансової грамотності у закладах освіти |
Географії та методики її навчання |
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Географії та методики її навчання |
|
Туризму та економіки |
|
Освітня програма “Туризм” Денна форма здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Туризму та економіки |
|
Освітня програма “Соціологія” Денна форма здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності |
Соціології та масових комунікацій |
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Практикум з підготовки і презентації результатів соціологічних досліджень |
Соціології та масових комунікацій |
Освітня програма “Технології” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Технологічної та професійної освіти |
|
Освітня програма “Дошкільна освіта” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Теоретико-методологічні засади організації інклюзивної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Психолого-педагогічне керівництво особистісним розвитком дітей дошкільного віку |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Професійна діяльність асистента вихователя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому закладі |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Освітня програма “Спеціальна освіта (Логопедія)” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Логопедичні дослідження у контексті спеціальної та інклюзивної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Логопедичне вивчення і оцінювання дітей з порушеннями мовлення |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Методичні засади інноваційної діяльності логопеда в закладах освіти з інклюзивним навчанням |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Логопедичний супровід дітей з порушенням психофізичного розвитку |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Дошкільної і спеціальної освіти |
|
Технології раннього втручання та супроводу дітей із мовленнєвими порушеннями |
Дошкільної і спеціальної освіти |
Освітня програма “Освітні, педагогічні науки” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Сучасні тенденції та перспективи розвитку вітчизняної освіти |
Педагогіки |
Педагогіки |
|
Української мови |
|
Педагогічна майстерність вчителя й викладача в умовах дистанційного навчання |
Педагогіки |
Освітня програма “Психологія” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Практичної психології |
|
Сучасні напрямки психологічного консультування для соціально вразливих груп |
Практичної психології |
Освітня програма “Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Педагогіки |
|
Педагогіки |
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Методика та інноватика соціально-педагогічної роботи в громаді |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Соціальної педагогіки і соціальної роботи |
|
Освітня програма “Початкова освіта” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Початкової освіти |
|
Початкової освіти |
|
Початкової освіти |
|
Початкової освіти |
|
Початкової освіти |
|
Початкової освіти |
|
Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі |
Початкової освіти |
Освітня програма “Хімія. Інформатика” Денна форма здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Біологія та здоров'я людини” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Біології та екології |
|
Біології та екології |
|
Біології та екології |
|
Біології та екології |
|
Хімії і безпеки життєдіяльності |
|
Біології та екології |
|
Біології та екології |
|
Біології та екології |
Освітня програма “Українська мова і література, зарубіжна література. Англійська мова” Денна форма здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні тенденції розвитку методики навчання української мови |
Української мови |
Української та зарубіжної літератур |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Освітня програма “Українська мова і література, зарубіжна література” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Сучасні тенденції розвитку методики навчання української мови |
Української мови |
Української та зарубіжної літератур |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української мови |
|
Української та зарубіжної літератур |
|
Української та зарубіжної літератур |
Освітня програма “Математика. Інформатика” Денна форма здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Математики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Математики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Фізика та астрономія. Інформатика” Денна форма здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Освітня програма “Фізика та астрономія. Математика” Денна форма здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Фізики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Математики та методики її навчання |
|
Освітня програма “Інформатика. Програмування” Денна форма здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
|
Інформатики та прикладної математики |
Освітня програма “Філологія. Переклад (перша - англійська)” Денна форма здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Соціології та масових комунікацій |
|
Педагогіка вищої школи та методика навчання іноземних мов і перекладу |
Перекладу та слов'янської філології |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Практикум з мовної комунікації та перекладу (англійська мова) |
Перекладу та слов'янської філології |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Освітня програма “Англійська мова, зарубіжна література” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Цифрова трансформація навчальних матеріалів з англійської мови |
Англійської філології |
Перекладу та слов'янської філології |
|
Англійської філології |
|
Англійської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Англійської філології |
|
Освітня програма “Німецька мова, англійська мова, зарубіжна література” Денна форма здобуття освіти |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Перекладу та слов'янської філології |
|
Актуальні питання загального мовознавства і сучасної германістики |
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Німецької мови і літератури з методикою викладання |
|
Англійської філології |
|
Перекладу та слов'янської філології |
Освітня програма “Мистецтво. Музичне мистецтво” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Освітні компоненти за навчальним планом |
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
|
Освітня програма “Мистецтво. Образотворче мистецтво” Денна / заочна форми здобуття освіти |
|
Англійської мови з методикою викладання |
|
Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень |
Педагогіки |
Загальної та вікової психології |
|
Методика навчання мистецьких дисциплін у профільних закладах освіти |
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |
Образотворчого мистецтва |
|
Образотворчого мистецтва |
|
Декоративно-прикладного мистецтва та дизайну |