Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

Орієнтовні теми курсових робіт з методики роботи з хореографічним колективом 2019-2020 н.р. 

1.«Last dance»
2.«Кайдани»
3.«Вечір козака»
4.«Brazilian Carnival»
5.«Коли людина з книгою єдині...»
6.«І мертвим, і живим»
7.«Трикутник Капмана»
8.«Василина»
9.«Ой, чий то кінь стоїть»
10.«Бал Воланда»
11.«Twist you hips»
12.«Зустріч»
13.«Незгаслі почуття»
14.«Фламенко

9135

 ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН 

2019-2020 н.р.

  1. Початковий етап навчання гри на скрипці.
  2. Методичні основи виконавства на дерев'яних духових інструментах.
  3. Педагогічна діяльність Ф. Шопена.
  4. Піаністична діяльність М. Мусоргського.
  5. Казкові сюжети в оперній творчості М. Римського-Корсакова.
  6. Особливості стилю Д. Скарлатті на прикладі сонатної творчості.
  7. Музична драматургія програмних творів для дітей композиторів ХХ сторіччя.
  8. Дитяча музика у фортепіанній творчості західноєвропейських композиторів ХХ століття.
  9. Український пісенний фольклор та його прояви у світовому музичному просторі.
  10. Піаністична діяльність М. Метнера.
  11. Стилістичні особливості творчості К. Дебюссі.
  12. Особливості використання дудука в композиторській творчості.
  13. Музика для дітей та юнацтва у творчості сучасних українських композиторів.
  14. Український дитячий фольклор як стимул композиторської творчості.
  15. Міжпредметні зв'язки на уроках музичного мистецтва в початковій школі.
  16. Розвиток гітарного мистецтва: від минулого до сучасності.
  17. Музикотерапія в інклюзивній освіти молодших школярів с особливостями мовного розвитку
  18. Сучасні тенденції початкової музичної освіти в Україні.
  19. Хорова музика Б. Фільц у навчальному процесі.
  20. Особливості музичної мови О. Нежигая.
  21. Музика для дітей українських сучасних композиторів.
  22. Українська народна музична творчість як засіб виховання національних почуттів школяра.
  23. Формування музичної культури школярів як сучасна проблема художньої дидактики.
  24. Становлення і розвиток української скрипкової школи.
  25. Жанр сольного скрипкового концерту в творчості композиторів-романтиків.
  26. К. Ліпінський – яскравий представник польського скрипкового мистецтва.
  27. Розвиток української скрипкової школи у ХХ столітті.
  28. М. Скорик – видатний український композитор.
  29. Фортепіано в академічній музичній культурі: традиції і сучасність.
  30. Типологія музичної інтерпретації. Б. Фільц.
  31. Жанрово-стильові особливості фортепіанної музики для дітей
  32. Активізація творчої самостійності студентів у процесі інтерпретації фортепіанних творів сучасних композиторів.
  33. Феномен фортепіанного мистецтва в музичній культурі.
  34. Педагогічні принципи виховання музиканта-виконавця вітчизняної піаністичної школи.
  35. Використання дитячої фортепіанної музики у процесі формування навичок художнього сприйняття.
  36. Розвиток жанру концерту у творчості В. Моцарта.
  37. Творчість Джузеппе Верді в контексті епохи романтизму.
  38. Особливості творчого стилю С. Прокоф’єва.
  39. Європейські традиції виконавства на ударних інструментах.
  40. Сучасні аспекти методики навчання гри на гітарі.
  41. Основні тенденції розвитку сучасної естрадної музики.
  42. В. Івасюк – основоположник української естрадної музики.
  43. Переклад як жанрово-видова категорія художньої творчості в бандурному мистецтві.
  44. Героїчні образи в українській народній творчості.
  45. Музично-педагогічна спадщина М. Леонтовича.
  46. Творчий портрет М. Лисенка.
  47. Використання творчої спадщини Б.Фільц на уроках музичного мистецтва.
  48. Музичний фольклор у сучасній композиторській практиці.
  49. Музичне мистецтво як засіб розвитку духовної культури особистості.
  50. Розвиток творчої активності молодших школярів засобами музичного мистецтва.
  51. Музичне сприйняття як засіб естетичного виховання особистості.
  52. Музикотерапія як засіб виховання дітей молодшого шкільного віку.
  53. Виховання ладового слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва.
  54. Музично-естетичне виховання учнів середніх класів у процесі позакласної роботи.
  55. Музична діяльність як засіб естетичного виховання.
  56. Творчість С. Рахманінова як засіб формування духовної культури учнів старшого шкільного віку.
  57. Музичне сприйняття як засіб формування естетичних ідеалів підлітків.
  58. Використання творчих завдань як засіб активізації творчого потенціалу молодших школярів на уроках музичного мистецтва.
  59. Розвиток музичних інтересів підлітків в умовах позанавчальної діяльності.
  60. Організація фольклорних ансамблів в умовах загальноосвітньої школи.
  61. Використання системи музичного виховання К. Орфа в загальноосвітніх школах України.
  62. Музична естетика О. Лосєва.
  63. Музика масових жанрів у системі музично-естетичної освіти молоді.
  64. Масове та елітарне музичне мистецтво в сучасній Україні.
  65. Вплив музичних субкультур на становлення та розвиток особистості.
  66. Функції музичного мистецтва у сучасному суспільстві.
  67. Музична арт-терапія: культурно-естетичні засади.














1159

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З МЕТОДИКИ РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ 2017-2018 н.р.

1160
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30