Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв


ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З МЕТОДИКИ РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ
2017-2018 н.р.

Народно-сценічний танець

1. Український народний танець «Гопак».
2. Український народний танець «Полька».
3. Білоруський народний танець «Крутуха».
4. Іспанський народний танець «Фламенко».
5. Італійський народний танець «Тарантела».
6. Грузинський народний танець «Картулі».
7. Болгарський народний танець «Сирба».
8. Молдавський народний танець «Жок».
9. Угорський народний танець «Чардаш».
10. Естонський народний танець «Йоксу-полька».

Бальний танець

1. Латиноамериканський танець «Ча-ча-ча» – «Сонячні ритми».
2. Латиноамериканський танець «Самба» – «Бразильський карнавал».
3. Латиноамериканський танець «Румба» – «У полоні кохання».
4. Латиноамериканський танець «Джайв» – «Танцюють всі».
5. Латиноамериканський танець «Пасодобль» – «Танець вогню».
6. Європейський танець «Віденський вальс» – «Прощальний вальс».
7. Європейський танець «Повільний вальс» – «Подих осені».
8. Європейський танець «Повільний фокстрот» – «Єдине ціле».
9. Європейський танець «Танго» – «Танго-гра».
10. Європейський танець «Квік-степ» – «Леді та джентльмени».

Сучасний танець

1. Сучасний танець у стилі «Хіп-хоп» – «Вуличні танці».
2. Сучасний танець у стилі «Модерн» – «Я вільна».
3. Сучасний танець у стилі «Джаз» – «Бродвей».
4. Сучасний танець у стилі «Афроджаз» – «У ритмах Амазонії»
5. Сучасний танець у стилі «Джаз-модерн» – «Рухайся з місця».
6. Сучасний танець у стилі «Контемпорарі» – «Політ душі».
7. Сучасний танець у стилі «Степ» – «Відчуй ритм».
8. Сучасний танець у стилі «Джаз-фанк» – «Танцюй зі мною».
9. Сучасний танець у стилі «Брейк» – «У ритмі життя».
10. Сучасний танець у стилі «Свінг» – «Танцювальний бум».

1160

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
2017-2018 н.р.

1. Сучасні тенденції початкової музичної освіти в Україні.
2. Хорова музика Б. Фільц у навчальному процесі.
3. Особливості музичної мови О. Нежигая.
4. Музика для дітей українських сучасних композиторів.
5. Українська народна музична творчість як засіб виховання національних почуттів школяра.
6. Формування музичної культури школярів як сучасна проблема художньої дидактики.
7. Становлення і розвиток української скрипкової школи.
8. Жанр сольного скрипкового концерту в творчості композиторів-романтиків.
9. К. Ліпінський – яскравий представник польського скрипкового мистецтва.
10. Розвиток української скрипкової школи у ХХ столітті.
11. М. Скорик – видатний український композитор.
12. Фортепіано в академічній музичній культурі: традиції і сучасність.
13. Типологія музичної інтерпретації.
14. Жанрово-стильові особливості фортепіанної музики для дітей Б. Фільц.
15. Активізація творчої самостійності студентів у процесі інтерпретації фортепіанних творів сучасних композиторів.
16. Феномен фортепіанного мистецтва в музичній культурі.
17. Педагогічні принципи виховання музиканта-виконавця вітчизняної піаністичної школи.
18. Використання дитячої фортепіанної музики у процесі формування навичок художнього сприйняття.
19. Розвиток жанру концерту у творчості В. Моцарта.
20. Творчість Джузеппе Верді в контексті епохи романтизму.
21. Особливості творчого стилю С. Прокоф’єва.
22. Європейські традиції виконавства на ударних інструментах.
23. Сучасні аспекти методики навчання гри на гітарі.
24. Основні тенденції розвитку сучасної естрадної музики.
25. В. Івасюк – основоположник української естрадної музики.
26. Переклад як жанрово-видова категорія художньої творчості в бандурному мистецтві.
27. Героїчні образи в українській народній творчості.
28. Музично-педагогічна спадщина М. Леонтовича.
29. Творчий портрет М. Лисенка.
30. Використання творчої спадщини Б.Фільц на уроках музичного мистецтва.
31. Музичний фольклор у сучасній композиторській практиці.
32. Музичне мистецтво як засіб розвитку духовної культури особистості.
33. Розвиток творчої активності молодших школярів засобами музичного мистецтва.
34. Музичне сприйняття як засіб естетичного виховання особистості.
35. Музикотерапія як засіб виховання дітей молодшого шкільного віку.
36. Виховання ладового слуху молодших школярів на уроках музичного мистецтва.
37. Музично-естетичне виховання учнів середніх класів у процесі позакласної роботи.
38. Музична діяльність як засіб естетичного виховання.
39. Творчість С. Рахманінова як засіб формування духовної культури учнів старшого шкільного віку.
40. Музичне сприйняття як засіб формування естетичних ідеалів підлітків.
41. Використання творчих завдань як засіб активізації творчого потенціалу молодших школярів на уроках музичного мистецтва.
42. Розвиток музичних інтересів підлітків в умовах позанавчальної діяльності.
43. Організація фольклорних ансамблів в умовах загальноосвітньої школи.
44. Використання системи музичного виховання К. Орфа в загальноосвітніх школах України.
45. Музична естетика О. Лосєва.
46. Музика масових жанрів у системі музично-естетичної освіти молоді.
47. Масове та елітарне музичне мистецтво в сучасній Україні.
48. Вплив музичних субкультур на становлення та розвиток особистості.
49. Функції музичного мистецтва у сучасному суспільстві.
50. Музична арт-терапія: культурно-естетичні засади.

1159
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30