Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

Викладач кафедри англійської філології Кобилінська А.С. пройшла курси підвищення кваліфікації з методики викладання граматики англійської мови "TeachingEnglish: How to teach grammar", запропонований British Council у період з 28.01.2024 – 17.02.2024. (12 hours). Курс охоплював наступні теми:
1) Загальні методи та підходи до викладання граматики.
2) Граматика та реструктуризація. Адаптація граматичних вправ та проектування власних завдань.
3) Граматика та підходи. Вивчення дедуктивного та індуктивного підходів до викладання граматики. Персоналізація та гейміфікація.

2

24836

Викладач кафедри англійської філології Кобилінська А.С. пройшла курси підвищення кваліфікації з англійської мови та методики викладання "English for Teaching Purposes" by Universitat Autonoma de Barcelona, запропонований Coursera у період з 5.01.2024 – 02.02.2024. Курс охоплював наступні теми:
1) Інтеграція аспектів CLIL (методологічного, педагогічного, стратегічного, мотиваційного, соціолінгвістичного та прагматичного) задля створення і розробки програми власного курсу англійської мови рівня Intermediate;
2) Характеристика університетського лекційного дискурсу (планування, фази, динаміка);
3) Загальні лінгводидактичні функції в рамках навчального дискурсу англійської мови;
4) Лінгвістичні експоненти та основні мікрофункції у навчальному дискурсі англійської мови: метамовна, інформативна, індуктивна та соціальна;
5) Практика та закріплення навичок усної взаємодії, граматики та словникового запасу на рівні C1 та C2.

1

24835

Доценти кафедри англійської філології І.Зоренко та І.Клименко пройшли стажування у TESOL Teacher Development Institute "Using AI in Education", що пройшов у жовтні-листопаді 2023 обсягом 30 академічних годин.

0105 

24919

Відвідування TESOL Convention дало змогу імплементувати зарубіжний досвід навчання англійської мови в освітній процес під час занять з дисципліни "Практичний курс першої мови". Упровадження інтерактивних методів навчання, повʼязаних з формуванням емоційного інтелекту сприяло розвитку в студентів навичок розпізнавання емоційного стану співрозмовника, прогнозування його реакції на почуте, добору мовленнєвих засобів, що відповідають соціальному статусу партнера по комунікації.

1

 

25010

З 30 січня по 12 лютого доцент кафедри Пальчикова Олександра Олександрівна пройшла дистанційні курси базового рівня при Академії цифрового розвитку.

Пальчикова серт 1

21744

Доценти кафедри англійської філології І.Зоренко та І.Клименко пройшли стажування у TESOL Teacher Development Institute "Fundamentals of ELT", що пройшов у січні 2023 обсягом 60 академічних годин.

0204

24920

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВЕСНЯНИЙ ІНСТИТУТ TESOL – УКРАЇНА 2019 «Критичне мислення для медіаграмотності» зібрав 30 професіоналів із 12 регіонів України, що є представниками загальноосвітніх шкіл, закладів вищої освіти та приватних навчальних закладів. Заняття проводили англомовні стипендіати – Уенді Фінлейсон і Луїс Переа, а також волонтери Корпусу миру «Викладання англійської мови як іноземної» Габріель Кортез, Ешлі Емерсон і Шон Хікс. Викладачі навчали учасників способам аналізування засобів масової інформації та провели лекцію «Гендер і різноманітність у медіа», що маніфестує ідею впровадження медіаграмотності в класі. (Фото: джерело)

112

1123

25011

The teaching staff of the English Philology Department participated in International Erasmus+ Week in Ukraine finding it a great opportunity to find out more about the capability of the universities on how apply for Erasmus+ Call 2020. There are exchanges available both for students and staff. Moreover, the attendants were introduced to the current beneficiaries and winners on how to implement the projects successfully. 

11

9094

Кожного року у місті проводиться конкурс науково-дослідницьких робіт «Лінгва», де учні шкіл міста захищають свої наукові роботи з різних аспектів англійської мови.  У складі журі – викладачі кафедри англійської мови. Викладачі кафедри англійської філології надавали консультаційну допомогу учням шкіл міста у процесі підготовки учнівських наукових робіт та їх рецензуванні для участі в конкурсі. 

У день проведення конкурсу викладачі кафедри розповіли учням про переваги навчання на факультеті іноземних мов та відповіли на запитання, які хвилювали учнів.

 лингва

4016
  1. Зоренко І.С. Формування культури спілкування як засобу становлення професійної компетентності майбутнього вчителя // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. Наук. Праць. – Вип. 22. – Кривий Ріг, 2008. – С.51-57.
  2. Зоренко І.С. Ігрове навчання на заняттях з іноземної мови як складова професійно-педагогічного становлення майбутнього вчителя // Зб. Наук. Праць. – Вип. 30. – Кривий Ріг, 2010. – С. 114-118.
  3. Зоренко І.С.Використання проектного методу під час вивчення учнями англійської мови // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – Вип. 7(9). – К.: Університет «Україна», 2010. – С. 289-300.
  4. Зоренко І.С. Розвиток мовної компетенції майбутніх педагогів засобами використання лінгвокраїнознавчого підходу на практичних заняттях з англійської мови // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наукю праць. – Вип. 27. – Кривий Ріг, 2010. – С. 228-233.
  5. Зоренко І.С. Сутність системного підходу при проектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання // Педагогіка вищої та середньої школи: Зб. наук. праць. – Вип.32. – Кривий Ріг, 2011. – С.157-163.
  6. Зоренко І.С. Робота над проектами на заняттях з англійської мови. Методичні рекомендації // Кривий Ріг: КДПУ, 2011. – 11 с.
  7. Зоренко І.С. Методичні рекомендації щодо формування лінгвістичної компетенції учнів старшої школи під час організації гурткової роботи з іноземної мови // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 9. – Кривий Ріг, 2012. – С. 192-204.
  8. Зоренко І.С. Педагогічні умови ефективного формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов // Гуманізація навчального процесу: збірник наукових праць. - Слов’янськ: СДПУ, 2012. – Спецвип. 8. – Ч. І. – С. 132–139.
  9. Зоренко І.С. Англійські фразеологізми в мас-медійній сфері // Лінгвістика: збірник наукових праць. – Луганськ: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – № 1 (25). – Частина І. – С. 180–186.
  10. Зоренко І.С. Лексичні трансформації при передачі англійської політичної термінології українською мовою // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: Зб.наук.пр. – Вип. 8. – Кривий Ріг, 2013. – С. 84-90.
  11. Зоренко І.С. Особливості передачі англійської лінгвістичної термінології у двомовних словниках // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.наук.пр. – Вип. 11. – Кривий Ріг, 2015. – С.9-13. Режим доступу elibrary.krpd.edu.ua
  12. Науково-практичні конференції КПІ, секція філологічних дисциплін 2014, 2015, 2016 р, Кривий Ріг.
  13. Зоренко І.С. Формування комунікативної культури майбутніх вчителів засобом діалогічного навчання у процесі вивчення іноземної мови. – Серія: Педагогічні науки. – Черкаси : ЧНУ, 2019. 
  14. Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». - pp. 31-33.
  15. L. Lutsenko, I. Klymenko, I. Zorenko Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation. - Колективна монографія.
  16. Зоренко І.С., Луценко Л.О., Малоіван М.В., Томіліна А.О., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі // International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». Р. 31-33.
  17. L.Lutsenko, I.Klymenko, I.Zorenko. Augustan women’s amatory discourse: extending the borders of canon-formation // Художній дискурс: теоретичний і практичний аспекти. Рига, 2020. Р. 1-21.
  18. Lutsenko L., Zorenko I. Theoretical Approach to Narrative Empathy // Relevant issues of the development of science in Central and Eastern European countries, Riga, Latvia, 27.09.2019. Р.130-131.
  19. Клименко І.М., Зоренко І.С. Особливості національно маркованої антропоніміки в англійській мові // Актуальні проблеми філології і методики викладання мов: Зб.матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 2020 р. C. 86-95. Режим доступу: elibrary.krpd.edu.ua
  20. Луценко Л.О., Клименко І.М., Зоренко І.С. Стратегія театральності в політичному дискурсі Бориса Джонсона // Вісник Запорізького національного університету (категорія Б). Філологічні науки. № 1. 2020. C. 153-159.
  21. Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
827
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30