№ п/п |
ПШБ студента |
Тема кваліфікаційної роботи |
Керівник |
1. |
АЛЄКСЄЄВА Анна Іванівна |
Жанрово-стилістичні особливості феномену англомовного травелогу (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Томіліна А.О. |
2. |
ВОЛОВИЧ Данило Олексійович |
Історичний розвиток складного речення в англійській мові |
Клименко І.М. |
3. |
КИСЕЛЬОВ Владислав Аленович |
Формування ключових компетентностей учнів базової середньої школи у процесі вивчення іноземної мови |
Зоренко І.С. |
4. |
МАРТИНЮК Марія Андріївна |
Лінгвістичні особливості інтернет дискурсу на прикладі платформи Instagram (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Дирда І.А. |
5. |
МАРУСИЧ Вікторія Юріївна |
Феномен заголовків англомовного дискурсу на прикладі Daily Mail та New York Times (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Дирда І.А. |
6. |
РИБАЛЬЧЕНКО Марія Сергіївна |
Методика формування діалогічного мовлення учнів у процесі засвоєння лексики англійської мови |
Пальчикова О.О. |
7. |
ЧЕРНЕЦОВА Валерія Едуардівна |
Формування культурної компетентності учнів у процесі навчання лексики англійської мови в 6 класі |
Пальчикова О.О. |
8. |
ПАШКОВА Єкатерина Сергіївна |
Особливості функціонування гендерного аспекту дискурсивних елементів у англомовній лінгвокультурі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) | Малоіван М.В. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 302
№ |
Прізвище та ім’я студента, шифр групи |
Тема курсової роботи |
Науковий керівник |
1 |
Семенова Наталія АНФ-20 |
Особливості полікодового тексту як засобу маніпуляції свідомістю на матеріалах інтернет-мемів |
Томіліна А.О. |
2 |
Мкртчян Ася ЗАМ-20 |
Лінгвостилічні особливості англомовного коміксу (на матеріалі MARVEL) |
Томіліна А.О. |
3 |
Нестеренко Наталя АНФ-20 |
Імплементація гендерного аспекту в англомовному кінодискурсі (на матеріалах кінострічки «Барбі») |
Малоіван М.В. |
4 |
Власенко Нікіта АНФ-20 |
Неологізми у сучасному англомовному медіапросторі |
Пальчикова О.О. |
5 |
Срібна Ганна АНФ-20 |
Вербалізація емотивних концептів Love – Hate в англомовних сучасних текстах |
Дирад І.А. |
6 |
Гордєєв Микита ЗАМ-20 |
Мовна репрезентація гендерних стереотипів у медійному інтернет-дискурсі |
Дирда І.А. |
7 |
Волкова Дар’я ЗАМ-20 |
Вербалізація поняття «війна» у сучасному політичному дискурсі |
Дирда І.А. |
8 |
Бобровнича Марія ЗАМ-20 |
Особливості лексичної синтагматики в англійській мові |
Клименко І.П. |
9 |
Гилюк Руслана ЗАМ-20 |
Відношення антонімії в англійській мові |
Клименко І.П. |
10 |
Іваніна Софія ЗАМ-20 |
Функціонально-семантична категорія роду в сучасній англійській мові |
Зоренко І.С. |
11 |
Кіковка Дмитро ЗАМ-20 |
Особливості територіальної варіативності британського варіанта англійської мови |
Клименко І.М. |
12 |
Кучер Павло ЗАМ-20 |
Лексичні особливості префіксальних неологізмів англійської мови |
Клименко І.М. |
13 |
Мелкумян Ксенія ЗАМ-20 |
Особливості субстандартного творення англійської лексики |
Клименко І.М. |
14 |
Чумак Марина ЗАМ-20 |
Англійський інфінітив та його відповідності в українській мові |
Зоренко І.С. |
15 |
Шуст Ірина ЗАМ-20 |
Семантичні зміни в денотативному компоненті значення в англійській мові |
Зоренко І.С. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 552
Спеціальність 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
||||
1. |
Васильченко Анастасія Владиславівна |
Розвиток соціальних та громадянських компетентностей під час навчання граматики англійської мови в профільній школі |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
Доц., к.пед.н. Гладка О. В. |
2. |
Чередник Ганна Сергіївна |
Розвиток культурної компетентності учнів профільної школи під час навчання лексики англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
Доц., к.пед.н. Гладка О. В. |
3. |
Корнієнко Володимир Владиславович |
Інтертекстуальність як засіб впливу в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Доц., к.пед.н. Томіліна А.О. |
Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В. |
4. |
Баженов Богдан Русланович |
Технології персуазивності в політичному дискурсі (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Доц., к.пед.н. Малоіван М. В. |
Ст.викл., к.пед.н. Лопатич Р.В. |
5. |
Мінаєва Поліна Андріївна |
Порівняльний та лінгвокультурний аспекти паремій у системі фразеології (з розробкою комплексу завдань для профільної школи) |
Ст.викл., к.пед.н. Дирда І.А. |
Доц., к.пед.н. Мацепура Л. Л. |
- Автор: Кафедра англійської філології
- Перегляди: 440
Оцінка кваліфікаційної роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:
1) виконання кваліфікаційної роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).
Оцінка А «відмінно» (91-100 балів) ставиться, якщо студент:
Оцінка курсової роботи здійснюється за 100-бальною шкалою, яка складається з двох частин:
1) виконання курсової роботи (до 70 балів) і 2) захисту (до 30 балів).
Оцінка А «відмінно» (91-100 балів) ставиться, якщо студент:
1. Показав глибокі теоретичні знання з вивчених дисциплін, з яких виконана курсова робота;
2. Оволодів первинними навиками дослідницької роботи: збирати дані, аналізувати, творчо осмислювати їх, формулювати висновки;
3. Дає свої пропозиції і рекомендації з предмета дослідження;
4. Виконав роботу грамотно літературною українською мовою;
5. Оформив роботу відповідно до вимог і подав її до захисту у визначений кафедрою термін;
6. На захисті продемонстрував глибокі знання з теми дослідження, твердо і впевнено відповів на запитання членів комісії.
- Автор: Анна
- Перегляди: 915