Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов
  1. Ревенко В. В.  Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов / В. В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи: збірник наукових праць / [гол.ред. – проф. З. В. Бакум]. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2013.– Вип. 38. – С. 90-93.
  2. Лексичні засоби вираження ввічливості в питальному мовленнєвому акті (на прикладі художніх текстів англійських та американських письменників / В.В.Ревенко // Мандрівець: Всеукраїнський науковий журнал. – Тернопіль, 2013. – Вип..№5(107). – С. 67-70.
  3. Ревенко В.В. Інтерактивне навчання.Особливості позиції викладача та студентів / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 24. – С.78-86.
  4. Ревенко В.В.Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів засобами інтерактивного навчання / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : [зб. наук. праць] / гол. ред. – Буряк В.К. – Кривий Ріг: КДПУ,2009. – № 25. – С.455-461.
  5. Ревенко В.В.Інтерактивне навчання як засіб оптимізації гуманітарної підготовки майбутніх учителів-словесників / В.В. Ревенко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : [зб. наук. праць] / за заг.ред.М.Б.Євтуха.– Київ : Вид.центр КНЛУ,2009. – № 39. – С.111-114.
  6. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання на сучасному етапі.Теорія і практика / В.В.Ревенко // Наукові записки. – Випуск 88. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка,2010. – С.206-209.
  7. Ревенко В.В. Дидактичні умови ефективного використання інтерактивного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В.В. Ревенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : [зб. наук. праць] / відп. ред. Н.В. Гузій.– Вип.11(21). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – С.161-164.
  8. Ревенко В.В. Інтерактивна взаємодія як одна з умов ефективної організації процесу навчання у ВНЗ/ В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Саморозвиток особистості в освітній системі України:концепції,технології, стратегії”, 22 квітня 2010р. – Кривий Ріг : КДПУ, 2010. – № 29. – С.301-305.
  9. Ревенко В.В. Інтерактивне навчання: психолого-педагогічний аспект / В.В. Ревенко // Інноваційна педагогічна освіта в умовах інформаційного суспільства : зб. навчально-методичних матеріалів (за підсумками Регіональної науково-практичної конференції педагогічних ВНЗ I – IV рівнів акредитації Південного регіону України (м.Нікополь, 10 січня 2008р.)). – Нікополь : ПП Канцур,2008. – С.16-21.
  10. Ревенко В.В. До питання про суть та класифікацію інтерактивних технологій / В.В. Ревенко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції „Проблеми формування педагогічного професіоналізму студентів університетів в умовах кредитно-модульного навчання”, 15-16 жовтня 2008р.). – Кривий Ріг : КДПУ,2008. – № 21. – С.228-234.
  11. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / В.В.Ревенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць (за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів”, 13-14 листопада 2009р.). – Умань : ПП Жовтий О.О., 2009. – Випуск 30. – С.301-305.
  12. Ревенко В.В. Інтерактивні технології навчання в професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: проблеми та перспективи / В.В.Ревенко // Дидаскал : матеріали Міжнародних наукових читань „Інтернаціоналізація засобів формування особистості вчителя у контексті Болонських реформ”, 15-16 грудня 2009р. – Полтава : ПНПУ, 2010. – №10. – С. 95-98.
  13. Ревенко В.В. Фразеологічні одиниці в заголовках британських та американських Інтернет-видань. - Закарпатські філологічні студії / Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет». – Ужгород, 2019. - № 11. – С.133-136.
  14. Ревенко В.В. , Луценко Л.О. Мовні засоби вираження імпліцитної оцінки в політичних текстах сучасних англомовних Інтернет-видань. Актуальні питання гуманітарних наук. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка. 2020. № 33. – Т.2 – С.120-125. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/33_2020/part_2/20.pdf. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/33.215861
  15. Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Langston Hughes’s style in his story «On the road». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2020. – Випуск 2 (44). – С. 429-435.
  16. Fedoriaka L., Revenko V. Implicit detail in E.Hemingway’s stories: origin, essense, role. Literary discourse: theoretical and practical aspects / M. Vardanian, V. Hamaniuk, M. Berezhna et al. Riga, 2020. P.83-112.
  17. Devos, A. O. ., Torbenko, I. O. ., Doroshenko, . T. V. ., Revenko, V. V. ., & Shuhaiev, A. V. (2021). The Application of the Simulation Method in the in Foreign Language Teaching in Higher Education Institutions, the Cognitive Linguistic Approach. Journal of Educational and Social Research, 11(4), 1. https://doi.org/10.36941/jesr-2021-0072https://www.richtmann.org/journal/index.php/jesr/article/view/12542
  18. Anastasiia A. Tytarenko, Viktoriia Revenko,Ludmila L. Matsepura,Yuliia V. Panasiuk(2021).STEAM Approach to  the  Development  of  Future  Teachers’  English  Language  Skills. Journal  for Educators, Teachers and Trainers,Vol. 12(3). PP.155–164.
  19. Федоряка Л.Д., Ревенко В.В. Художня репрезентація пандемії в романі Томаса Неша «Невдалий мандрівник». Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. 2022. – Випуск 1 (47). – С. 114-123.
793
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша