Кафедра англійської філології
Факультет іноземних мов

Статті Scopus, Web of Science:

  1. Zinaida Bakum, Mariya Tkachivska, Oleksandra Palchykova, Iryna Dyrda, Svitlana Kostiuk. Formation of Cross-cultural Competence of Prospective English Teachers.The Arab World English Journal (AWEJ), Volume 13. Number 4, 2022. Pp.523-538

Навчально-методичні матеріали:

  1. Дирда І. А., Бакум З. П. Полікультурна освіта студентів-іноземців : навч. посіб. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. 117 с.

Статті у фахових наукових виданнях:

  1. Дирда І. А. Проблема міжкультурної комунікації в освіті. Педагогічний процес: теорія і практика. 2014. Вип. 1. С. 34–39.
  2. Дирда І. А. Психологічні бар’єри в міжкультурній комунікації. Педагогіка вищої та середньої школи. 2014. Вип. 41. С. 334–339.
  3. Дирда І. А. Полікультурна компетентність як складник мовної підготовки іноземних студентів у процесі навчання української мови. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. Вип. 1. С. 113–117.
  4. Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. Педагогіка вищої та середньої школи. 2015. Вип. 46. С. 146–151.
  5. Дирда І. А. Реалізація підходів до розвитку полікультурної компететності іноземних студентів у процесі навчання української мови. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки. Вип. 3. С. 164–168.
  6. Бакум З. П., Дирда І. А. Психологічні чинники розвитку полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови. Наукові записки РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 174. С. 21–26.
  7. Dyrda I.A., Maloivan M.V., Tomilina A.O. The peculiarities of headline in English discourse through the examples from Daily Mail and the New Yorker. Вісник науки та освіти. 2023. Вип. 4 (10) С. 213-227
  8. Dyrda I.A., Maloivan M.V., Tomilina A.O. Innovative online teaching tools for students who major in english philology: challenges and opportunities. Актуальні питання у сучасній науці, № 5 (11). 2023. С. 331-340

Статті в зарубіжних наукових виданнях:

  1. Dyrda, I., Bakum, Z. 2016. Lingvodidactic fundamentals of the development of foreign students’ polycultural competence during the Ukrainian language training. Social Education Project of Improving Knowledge in Economics, 13,8–10.
  2. Дирда, І. А., 2018. Розвиток полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Science and education. A new dimension. Pedagogy and psychology, 170, pp.14–17.
  3. Lyudmyla Lutsenko, Iryna Dyrda, Anna Tomilina, Maryna Maloivan, Iryna Zorenko. Conquering a Male Domain : The Female Spectator and The Pershy Vinok : Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021), May, 11th, 2021. Kryvyi Rih, Ukraine.
  4. Maryna Vardanian, Iryna Dyrda, Marharyta Kirieieva. Cultural memory of Chornobyl in literature and fine arts (in case of a picturebook “The Flowers beside the Fourth Reactor” by K. Mikhalitsyna and paintings by M. Prymachenko). Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2022), May, 18th, 2022. Kryvyi Rih, Ukraine.

Тези, матеріали конференцій:

  1. Дирда І. А. Проблема міжкультурної комунікації в освіті. Психолого-педагогічні та політичні проблеми у трансформаційних процесах українського суспільства: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20–21лютого 2014 р. Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2014.С. 161–163.
  2. Дирда І. А. Виникнення та подолання бар’єрів у міжкультурній комунікації. Сталий розвиток суспільства: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2014 р. Кривий Ріг : ФОП Бурова О. А., 2014. С. 21–23. URL: http://ktu.edu.ua/uploads/files/konferentsyi/stal2014/stal2014_tom2.pdf (дата звернення: 18.03.2019).
  3. Дирда І. А. Особливості процесу адаптації іноземних студентів. Молодий науковець XXI ст.: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, магістрів, молодих дослідників, 19 листопада 2014 р. Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2014. С. 60–62.
  4. Дирда І. А. Особливості полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі вивчення української мови. Проблеми модернізації змісту і організації освіти на засадах компетентнісного підходу : матеріали міжнародної наук.-метод. конф., 27–28 листопада 2014 р. Харків : ХНАДУ, 2014. С. 204–207.
  5. Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної на основному етапі. Проблеми і перспективи розвитку освіти. Організація дистанційної освіти у загальноосвітній та вищий школі: матеріали всеукр. наук. конф., 15–16 січня 2015 р., Дніпропетровськ : ПЦ Color IT, С. 173–176.
  6. Дирда І. А. Реалізація підходів до формування полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Молодий науковець XXI ст. : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, магістрів, молодих дослідників, 16 листопада 2017 р., Кривий Ріг : СПД Залозний В. В., 2017. С. 95–98.
  7. Дирда І. А., Бакум З. П. Проблеми мовної підготовки іноземних студентів в Україні. The second international scientific congress of scientists of Europe: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 10–11травня 2018 р., Vienna : Premier Publishing, 2018. P. 185–197.
  8. Дирда І. А. Особливості адаптаційного процесу іноземних студентів до навчання в Україні. Prospectives of science and education: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 28 вересня 2018 р., Karlovy Vary : Premier publishing, 2018. P.1554–1560.
  9. Дирда І.А. Особливості англомовних спортивних фразеологізмів та відтворення їх в українському перекладі. Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: сьогодення і перспективи: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2020 р., Херсон.
  10. Дирда І.А. Полікультурний підхід до навчання іноземних мов. Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні параметри: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 09-10 жовтня 2020 р., Кривий Ріг.
  11. Dyrda I. A. The peculiarities of functioning of the verbal-visual puns in social media. Philological sciences, intercultural studies: an experience and challenges : International scientific and practical conference, April 23-24, 2021. Czestochowa, Republic of Poland
  12. Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці.
  13. Дирда І.А., Мінаєва П.А. Ціннісні аспекти паремій в українській та англійській мовах. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава.
  14. Дирда І.А., Сподобаєва А.Д. Особливості функціонування евфемізмів у сучасному політичному дискурсі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія.
  15. Дирда І.А., Мінаєва П. Семантико-синтаксичні особливості паремій української та англійської мов, збірник наукових праць «SCIENTIA» за матеріалами VI Міжнародної науково-теоретичної конференції «Theory and practice of modern science» (24.11.2023, м. Краків, Республіка Польща) https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/24.11.2023
  16. Дирда І.А., Власова М. Особливості вираження емпатії на прикладах дописів у соціальній мережі X (Twitter). Міжнародна наукова інтернет-конференція Світ наукових досліджень. Випуск 24, 21-22.11.2023 https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5053/
  17. Дирда І.А., Срібна А.С. PECULIARITIES OF VERBALIZATION OF EMOTION CONCEPTS LOVE – HATE IN ENGLISH TEXTS. Міжнародна наукова інтернет-конференція. Серія: Соціальні та гуманітарні науки. Випуск 83, 29-30.01.2024

Праці, що додатково відбивають наукові результати дисертації:

  1. Дирда І. А. Мовна картина світу у процесі формування міжкультурної комунікації студентів-іноземців. Американські та британські студії: мовознавство, літературознавство, міжкультурна комунікація / за ред.. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. Київ, 2015. С. 213–218.
  2. Дирда І. А. Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної мови на основному етапі. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2015. Вип. 13. С. 433–436.
  3. Дирда І. А. Особливості методів навчання української мови як іноземної на основному етапі. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2016. Вип. 14. С. 310–318.
  4. Дирда І. А. Критерії, показники та рівні розвитку полікультурної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії : науковий вісник Криворізького національного університету. 2017. Вип. 16. С. 459–465.
803
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30