- Малоіван М. В. Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – 2011. – № 32. – С. 444 – 449.
- Малоіван М. В. Зміст і сутність індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : тематичний випуск. – 2012. – № 27, том IX(42). – С. 378 – 384.
- Малоиван М. В. Теоретические аспекты индивидуализации самостоятельной учебной деятельности студентов / М. В. Малоиван // Современная наука: Актуальные проблемы теории и практики. Серия «Гуманитарные науки». – 2014. – № 1 – 2. – С. 48 – 50.
- Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / М. В. Малоіван // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – 2015. – №. 46. – С. 179 – 183.
- Малоіван М. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності у вищий школі / М. В. Малоіван // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. – 2016. – № 4 (135). – С. 161 – 164.
- Малоіван М. В. Становлення проблеми індивідуалізації та диференціації навчального процесу / М. В. Малоіван // International scientific journal Science and Education a New Dimension (Pedagogy and Psychology). – 2016. – № 79. – С. 47 – 52.
- Малоіван М. В. Дидактичні умови процесу індивідуалізації самостійної навчальноної діяльності студентів філологічних спеціальностей / М. В. Малоіван // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і Психологія : наук. журн. – 2016. – № 1(11) – С. 261 – 265.
- Малоіван М. В. Індивідуалізація самостійної навчальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема / М. В. Малоіван // Придніпровські соціально-гуманітарні читання : матеріали ІІІ Всеукр. наук. конф. з міжнар. участю (м. Кривий Ріг, 24 листопада 2012 року) : у 5-х частинах. – Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація», 2014. – Ч. 5. – С. 90 – 93.
- Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів / М. В. Малоіван // Ольвійський форум – 2014: стратегії країн Причорноморського регіону в геополітичному просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 4 – 7 червня 2014 року). – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. – С. 156 – 157.
- Малоіван М. В. Розробка варіативності завдань самостійної навчальної діяльності та активізації у студента на цій основі рефлексивних механізмів / М. В. Малоіван // Провідна наука – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Софія,15 – 22 квітня 2016 року). – Софія : Вид-во «Бял ГРАД-БГ», 2016. – Ч. 9. – С. 34 – 36.
- Малоіван М. В. Розробка індивідуальних освітніх маршрутів як одна з сукупності дидактичних умов / М. В. Малоіван // Науковий простір Європи – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 7 – 15 квітня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka I Studia», 2016. – Ч. 7. – С. 46 – 48.
- Малоіван М. В. Асинхронізація самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційних технологій / М. В. Малоіван // Ефективні інструменти сучасних наук : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Перемишль, 07 – 15 серпня 2016 року). – Перемишль : Вид-во «Nauka i Studia», 2016.– Ч. 2. – С. 14 – 16.
- Малоіван М. В. Принципи індивідуалізації та диференціації самостійної навчальної діяльності / М. В. Малоіван // Наука – без границь 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд, 1 – 7 квітня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 8. – С. 53 – 56.
- Малоіван М. В. Фрактал змістово-предметної індивідуалізації самостійного навчання філологічних дисциплін / М. В. Малоіван // Тенденції сучасної науки – 2016 : матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Шеффілд, 1 – 7 травня 2016 року). – Шеффілд : Вид-во Science and Education Ltd, 2016. – Ч. 11. – С. 28 – 30.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Means of the implementation of politicians’ autopresentations via their speeches. - XIV Междунар. науч.-практ. конф. «Наука и образование – 2018», 22–30 декаб. 2018 г., Чехия (Прага). – С. 43–45.
- Зоренко І. С., Луценко Л. О., Томіліна А. О., Малоіван М.В., Семенова О.О. Творчість Елізи Гейвуд у сучасному літературознавчому дискурсі. - International scientific and practical conference «Research of Different Directions of Development of Philological Sciences in Ukraine and EU» : Conference proceedings, September 20–21, 2019. Baia Mare : Izdevnieciba «Baltija Publishing». – pp. 31–33.
- Луценко Л. О., Томіліна А. О, Семенова О.О. Eliza Haywood’s code of intimization in the novel the history of Betsy Thoughtless. - Humanities & Social Sciences Reviews, Vol. 8 No. 1 (2020): January. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://giapjournals.com/hssr/article/view/2262.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of language of youth online communication on example of internet memes. - «SWorld Journal», Issue № 3, February2020, Part 2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/swj/swj03-02.pdf.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Peculiarities of verbal component of internet memes. - «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгария. – С.66-68. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.sworld.com.ua/konferbg3/cp-bg-3.pdf.
- Малоіван М.В. Мікроблогінг як один із засобів інтенсифікації вмінь письма при навчанні англійській мові студентів-філологів. - Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – Т. 2. – С. 112–115.
- Maloivan M.V, Tomilina A.O. Social media as means of individualization of English language acquisition for students majoring in philology. - Вісник Житомирського державного університету ім.. Івана Франка. Педагогічні науки. – Житомир, 2020. – №1 (100). – С. 72–83.
- K. Polhun, T. Kramarenko, M. Maloivan, A. Tomilina Shift from blended learning to distance one during the lockdown period using MOODLE: test control of students' academic achievement and analysis of its results. - ICHTML 2020.
- Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум "Англійська мова за професійним спрямуванням". - Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний
університет, 2020. – 102 с. - Малоіван М.В., Томіліна А.О. Практикум з модульного контролю «Друга мова» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» Кривий Ріг : Криворізький державний педагогічний університет, 2020. – 97 с.
- Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A. Peculiarities of headlines function. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання суспільно-гуманітарних наук», 17-18 березня 2022, Чернівці. С.71-73
- Малоіван М. В.,Баженов Б. Р. Theoretical Basics of the Persuasive Technology. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Стан та тенденції розвитку науки, освіти і суспільства», 7 червня 2022 р., Полтава. С.18-19
- Maloivan M., Hekkiieva F. The Issue of the Classification of Puns. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку», 7 листопада 2022 р., Загреб, Хорватія. С. 225-228
- Lutsenko L., Dyrda I., Maloivan M., Tomilina A., Zorenko I. Advances in Social Science, Education and Humanities Research // Proceedings of the International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). Volume 557. P. 69-75.
- Dyrda I. A., Maloivan M. V., Tomilina A. O. The Peculiarities Headlines in English Discourse through the Examples from Daily Mail and the New Yorker // Вісник науки та освіти. № 4 (10), 2023. С. 213-226.
Брала участь:
- International Conference on Advanced Research in Social Sciences and Humanities, Prague, Czech Republic, 29–31 March, 2019;
- Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук в Україні та ЄС» 20-21 вересня 2019, Румунія, Бая-Маре;
- The Macmillan Education Webinar «ЗНО на 200 балів: як розвивати лексичні навички учнів», 17.10.2019;
- Міжнародний інформаційний тиждень програми ЄС Еразмус+ в Україні «День індивідуальних можливостей», м.Київ, 06.11.2019
- у тренінгу «Hardwired Learning: Insights into Neuropsychology» з представниками British Council Ukraine М. Динниченко, А. Промської з метою підвищення кваліфікації, 30.11.2019;
- онлайн курсі «Teaching English Online» на базі сайту www.futurelearn.com, листопад-грудень 2019
- у науково-практичній конференції «Инновации вокруг нас 2020», 27-28 лютого 2020, Болгарія;
- міжнародний вебінар «A Gateway to Successful Learning – Vocabulary and Grammar in Context», організатор Macmillan Education, доповідач K. Kotorowicz, 19.03.2020;
- у онлайн курсі «English for Academic Writing» на базі сайту www.futurelearn.com, березень 2020;
- міжнародний вебінар «Let’s Get Personal – on Long-term Retension of Vocabulary», організатор Macmillan Education, доповідач J. Ɫagun, 25.03.2020;
- міжнародний вебінар «Getting started with teaching English online», організатор Cambridge Assessment English, 08.04.2020;
- міжнародний вебінар «Teaching and Young Learners – making the most of the situation», доповідач María José Galleno, організатор British Council, 17.04.2020;
- міжнародний вебінар «Managing interaction and feedback in the virtual classroom», організатор Cambridge Assessment English, 23.04.2020.
- міжнародний вебінар «A Roadmap to ZNO Prep», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 05.11.2020
- міжнародний вебінар «Developing Listening and Reading Skills for ZNO», організатор Macmillan Education, доповідач Inna Nestoiter, 25.11.2020
- міжнародний вебінар «Oxford Exam Trainer is your guide to successful exams», організатор Oxford University Press, 09.12.2020
- Онлайн-курс «Критичне мислення для освітян», організатор www.prometheus.org.ua, 21.02.2021
- Міжанародний форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», організатор British Council, 17-18.03.2021