Клименко І.М. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Лексико-семантичні та функціональні особливості дієслів розумової діяльності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
Засоби вираження способу в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
|
Полісемія й омонімія в сучасній англійській граматиці (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.філол.н. Клименко І.М. |
Зоренко І.С. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Особливості граматичної синонімії в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
|
Засоби вираження допустовості в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
|
Засоби вираження спонукальності в англійській мові (з розробкою комплексу завдань для ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Зоренко І.С. |
Малоіван М.В. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
«Лінгвістично-стилістичні особливості вираження оціночних суджень та емоційності в англомовних інтернет-відгуках на кіно- та анімаційні стрічки (на матеріалах фільмів Deadpool (2018, 2024) та мультфільмів Inside Out 1, 2) (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО) |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
|
«Лінгвістичні стратегії конструювання ідентичності в англомовному TikTok-дискурсі» (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
|
«Мова екологічного активізму: лінгвістичні засоби формування переконання в англомовному дискурсі (на матеріалі виступів Грети Тунберг та медіа-кампаній 2020-2025 рр.) (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Малоіван М.В. |
Дирда І.А. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Лінгвостилістичні засоби зображення небінарних персонажів у сучасній кіноіндустрії (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
|
Публічне засудження в англомовному онлайн-просторі: лінгвістичні особливості та механізми формування cancel culture (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
|
Лексико-прагматичні засоби обговорення контент-провокацій у Threads: інтернет-дискурс і соціальні реакції (з розробкою комплексу завдань для учнів старших класів ЗЗСО). |
Доц., к.пед.н. Дирда І.А. |
Федоряка Л.Д. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Стилістика сатиричних творів М.Спарк (лінгвопрагматичний аспект). |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
|
Романістика М. Спарк у світлі теорії можливих світів. |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
|
Комічне в англійській літературі: ключові персоналії, їхні твори, інструментарій. |
Доц., к.філ.н. Федоряка Л.Д. |
Пальчикова О.О. (1 здобувач освіти)
|
Тема |
Наук. керівник |
|
Розвиток соціальної та громадянської компетентностей учнів 8 класу ЗЗСО під час засвоєння граматичного матеріалу англійською мовою |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
|
Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів 11 класу ЗЗСО під час навчання морфологіі на уроках англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |
|
Розвиток ключової компетентності «інноваційність» учнів 7 класу ЗЗСО під час навчання синтаксису простого речення на уроках англійської мови |
Доц., к.пед.н. Пальчикова О.О. |










