Згідно розпорядження Навчально-методичного відділу № 6 від 5 лютого 2024 р. на факультеті з 6 по 29 лютого проводилось опитування здобувачів вищої освіти спеціальності 242 Туризм. Опитування проводилось в рамках моніторингу освітніх програм, яке стосується навчання на обраній освітній програмі.
Результати опитування розглядалися на засіданні вченої ради факультету географії, туризму та історії (протокол № 10 від 28 березня 2024 р.).
Гарант освітньої програми Вікторія Пацюк, к.геогр.н., доцент кафедри туризму та економіки, представила результати опитування.
1. У цілому навчання за освітньою програмою «Туризм» відповідає очікуванням.
2. Серед причини, через які виникли невдоволення навчанням є – не той фах вибраний, очікували більш сучасний рівень викладання, очікували на кращі умови для реалізації власних здібностей та міжнародних контактів.
3. У цілому переважна більшість задоволена отримуваним знанням і навичкам.
4. Проте у майбутньому працювати за обраною спеціальністю будуть лише за умов, якщо трапиться достойна робота в туризмі.
5. На які дисципліни хотілось би більше уваги в годинах – англійська мова і всі дисципліни пов’язані з туризмом.
6. Освітні траєкторії задовольняють.
7. Перелік вибіркових дисциплін та методика їх вибору у цілому задовольняє.
8. Зміст практик у цілому задовольняє і вони у цілому дозволяють освоїти компетентності для майбутньої роботи, особливих змін не потребують.
9. У цілому перенавантажень за навчальним матеріалом немає. Але перенавантаження є за такими дисциплінами як – філософія і ГІС-технології.
10. Щодо можливостей та інформації неформальної освіти відомості надходять вчасно для опрацювання та вибору.
11. Форми і методи навчання задовольняють частково, є потреба у нових формах навчального процесу.
12. Середовище в університеті є студентоцентрованим.
13. Всі викладачі кафедри професійно виконують свою роботу. Претензій до їх роботи немає. Стосунки з викладачами доброзичливі.
14. Студентам відомі ресурси, де знаходяться сила буси і робочі програми, з якими вони знайомляться.
15. Інформація про систему оцінювання студенти отримують на початку курсу, контрольні заходи і оцінювання об’єктивне.
16. З програмами академічної мобільності знайомі переважно – частково або ж ні зовсім.
17. З політикою академічної доброчесності ознайомлені.
18. Так як Туризм не зовсім наука, а практична сфера, тому до науки студенти долучаються час від часу.
19. Майже усі відзначають високий ступінь зацікавленості у викладанні професіоналів-практиків.
20. Найбільшу підтримку студентам надаються викладачі і друзі.
21. Рівень інформаційного та матеріально-технічного забезпечення в університеті задовільний.
22. Студенти у цілому прагнуть до перегляду змісту освітньої програми.
23. Освітню програму «Туризм» студенти вважають актуальною і затребуваною на ринку праці.
24. Головні побажання студентів для удосконалення ОП «Туризм»: застосовувати свої знання на практиці вживу.