Факультет географії, туризму та історії
Географія. Туризм. Історія. Соціологія.

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

Форма атестації: підсумкова атестація

Термін складання: 4 курс, 8 семестр

Додаткова інформація: Перелік питань для підготовки до підсумкової атестації (соціальна педагогіка, технології соціально-педагогічної роботи і соціалізації особистості)

Перелік питань для підготовки до підсумкової атестації (соціальна педагогіка,
технології соціально-педагогічної роботи і соціалізації особистості)

1. Предмет і завдання соціальної педагогіки.
2. Погляд на сутність та зміст поняття «соціалізації».
3. Використання гри та ігрових технік в соціально-педагогічних технологіях.
4. Поняття про наукові теорії в соціальній педагогіці.
5. Співвідношення понять “соціалізація”, “виховання”, “розвиток”.
6. Методи соціально-педагогічної роботи.
7. Зміст та структура соціально-педагогічної діяльності.
8. Складові компоненти соціалізації. Первинна та вторинна соціалізація.
9. Особливості застосування словесних групових форм роботи в соціально-педагогічній діяльності.
10. Принципи соціально-педагогічної діяльності.
11. Роль природного та соціального середовища у процесі соціалізації.
12. Технології соціально-педагогічної роботи: сутність та специфіка.
13. Ресурсне забезпечення соціально-педагогічної діяльності.

14. Провідні агенти соціалізації на різних її стадіях.
15. Організаційні форми соціально-педагогічної роботи.
16. Сутність та характеристика методів соціально-педагогічної діяльності.
17. Соціальні інститути, їх характеристика та роль у процесі соціалізації.
18. Технології формування та розвитку творчої особистості.
19. Сім’я як мікросередовище соціалізації особистості.
20. Діяльність та спілкування як основні сфери соціалізації.
21. Методи формування свідомості.
22. Соціальне сирітство, його причини та шляхи подолання.
23. Проблема формування особистості з погляду різних теорій. Моделі соціалізації.
24. Методи стимулювання поведінки об’єктів соціально-педагогічної роботи.
25. Зміст та форми соціально-педагогічної роботи з різними типами сімей.
26. Соціальна адаптація як механізм соціалізації особистості.
27. Соціальна вулична робота як метод соціально-педагогічної діяльності.
28. Соціально-психологічний портрет особистості з особливостями психофізичного розвитку.
29. Вплив соціального середовища на процес соціалізації особистості.
30. Методи організації діяльності клієнтів соціально-педагогічної роботи.
31. Зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливостями психофізичного розвитку.
32. Сутність поняття «соціальна роль» та «соціальний статус».
33. Методика і технологія соціально-педагогічної роботи в соціумі.
34. Сутність девіантної поведінки.
35. Рольові функції особистості у процесі входження у суспільство.
36. Особливості соціально-педагогічної роботи в умовах оздоровчого табору.
37. Характеристика різних видів девіантної поведінки неповнолітніх.
38. Професійні ролі особистості як умова успішної соціалізації.
39. Соціально-педагогічна діяльність як соціальне управління.
40. Територіальна громада як соціалізуючий простір особистості.
41. Поняття соціального старіння та соціальний статус людей похилого віку.
42. Технології соціальної профілактики в діяльності соціального педагога.
43. Зміст та форми соціально-педагогічної діяльності в школі.
44. Субкультура як соціальне явище. Фактори формування та причини
залучення підлітків і молоді до неформальних субкультур.
45. Можливості застосування технологій психотерапії в соціально-педагогічній роботі.
46. Діяльність спеціалізованих служб в умовах територіальної громади.
47. Вплив субкультури на соціалізацію молоді. Ознаки субкультури: жаргон, фольклор, мода, захоплення тощо.
48. Технології волонтерської роботи в соціально-педагогічній діяльності.
49. Соціально-педагогічна діяльність закладів соціального обслуговування.
50. Духовний розвиток та його значення у процесі соціалізації людини.
51. Технології соціально-педагогічного захисту прав дитини.
52. Характеристика соціального виховання.

53. Роль соціальних інститутів у духовному розвитку особистості.
54. Методика і технологія соціально-педагогічної роботи з особистістю.
55. Сутність соціальної реабілітації. Характеристика ресоціалізації.
56. Традиції, звичаї, обряди українського народу. Їх вплив на соціалізацію підростаючого покоління.
57. Технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю.
58. Соціальна допомога та соціальні послуги.
59. Сутність поняття „символ”. Розуміння символів як важливий фактор успішної соціалізації.
60. Методика і технологія соціально-педагогічної роботи з групами,
дитячими і молодіжними об’єднаннями та організаціями.

 

Додатково пропонуємо Вам ознайомитись з Програмою комплексного кваліфікаційного екзамену (соціальна педагогіка, технології соціально-педагогічної роботи і соціалізації особистості).

 

14035
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31