Лекційне заняття. Тема 1.4. Робота над поліфонією.
Питання для самостійного теоретичного опрацювання:
- - що таке поліфонія, її типи;
- - основні поліфонічні жанри та форми;
- - основні мотиви та проблема символіки;
- - специфіка старовинних інструментів та їх вплив на створення інтерпретації;
- - мелізматика: різновиди, специфіка виконання;
- - проблема тексту та редакцій.
Практичне заняття. Тема 1.4. Робота над поліфонією.
- 1) Питання для практичного опрацювання:
- - на обраному поліфонічному творі (бажано зі своєї програми з основного музичного інструменту) вміти показати основні методи роботи над голосоведенням (інтонуванням, артикуляцією, фразуванням, педалізацією, мелізматикою); формою (динамікою, агогікою, драматургією);
- - обґрунтувати вибір редакції.
- 2) Творче завдання:
- - створити презентацію щодо роботи над поліфонічним твором, що включає і теоретичний, і практичний матеріал;
- - освітити, як змінювались традиції виконання клавірної музики Й.Баха на прикладах провідних світових виконавців;
- - створити власну презентацію роботи над поліфонічним твором (фрагмент уроку з власним показом).
Конспекти з опрацюваних теоретичних питань та презентації надсилати на електронну пошту для перевірки за адресом: hvostic7@gmail.com
Література:
- Алексеев А. Д. История фортепианного искусства : учеб. для муз. вузов: В 3 ч. / Александр Дмитриевич Алексеев. – Москва : Музыка, 1988 –1990. – 415 с.
- Алексеев А. Д. Методика обучения игре на фортепиано : учеб. пособие / Александр Дмитриевич Алексеев. – Москва : Музыка, 1971. – 229 с.
3. Бах. «Хорошо темперированный клавир»: образы http://blagaya.ru/put/muzyka/o-chem-muzyka/htk/