На період карантину припадає 3 практичних заняття – №6, №7, №8
Практичне заняття № 6.
Тема за програмою: «Постановка хороводу»
Завдання:
- Перегляд відеоматеріалу з концерту Державного академічного хореографічного ансамблю «Берізка» ім. Н.С. Надєждіної.
(відеоматеріал можна знайти за посиланням )
- Написати відгук про переглянутий концерт, що включає у себе питання:
- визначити, які малюнки танцю, що були використані під час концерту, ви знаєте.
- які виразні засоби використовувалися у танцювальних номерах.
- описати свої враження від побаченого.
Відповіді на питання надсилати викладачу в соціальні мережі Viber, Telegram (за номером телефону 0987857785) або на електронну пошту: [email protected]
Практичне заняття №7
Тема за програмою «Постановка хороводу»
Завдання: відтворити на папері малюнки танцю, які будуть використовуватися під час постановки хороводу з точною кількістю людей та дотриманням логічності їх переміщення. Спочатку завдання необхідно накреслити власноруч на папері, а вже після перевірки викладачем скласти композиційний план з рахунком по тактах музики у електронному вигляді у документі Microsoft Word.
Приклад написання даної роботи відправлено старості академічної групи електронною поштою.
Виконане завдання відправити на перевірку викладачу в соціальні мережі Viber, Telegram (за номером телефону 0987857785) або на електронну пошту: [email protected]
Практичне заняття № 8
Тема за програмою: « Постановка хороводу»
Завдання: записати відео з прикладом лексичного матеріалу, що буде використовуватися під час постановочного процесу (тривалість – 1 хвилина). Також необхідно подати список студентів, які залучатимуться до конкретної хореографічної постановки. На початку відео необхідно обов’язково вказати назву хореографічної постановки та лексичний матеріал якої народності було використано.
Виконане завдання відправити на перевірку викладачу в соціальні мережі Viber, Telegram (за номером телефону 0987857785) або на електронну пошту: [email protected]
Студентам необхідно виконати самостійну роботу за темою програми «Складові хореографічної композиції»
Питання для опрацювання:
- Сценічні ракурси.
- Виражальні засоби у побудові малюнку.
- Залежність малюнку від географічних та національних особливостей.
Творча робота: прослухати та підібрати музичний матеріал для власної постановки. Здійснити підбір танцювальної лексики для власної постановки.
Відповіді на питання самостійної роботи та музичний матеріал надсилати викладачу в соціальні мережі Viber, Telegram (за номером телефону 0987857785) або на електронну пошту: [email protected]
Рекомендована література:
- Васильева Е. Танец. Москва : Искусство, 1968
- Ткаченко Т. Народные танцы. Москва : Искусство, 1977
- Добровольская Г.Н. Танец. Пантомима, Балет. Ленинград, 1975.
- Жданов Л.Т. Мгновения. Касьян Голейзовский. Фотоальбом. Москва : Планета, 1973.
- Захаров Р.В. Искусство балетмейстера. Москва, 1954.
- Захаров Р.В. Сочинение танца. Москва : Искусство, 1983.
- Захаров Р.В. Слово о танце. Москва,1977.
- Захаров Р.В. Записки балетмейстера. Москва : Искусство, 1976.
- Кривохіжа А.М. Гармонія танцю. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2005, 92 с.
- Колногузенко Б.Н. Основы руководства и постановочной роботы в самодеятельном ансамбле народного танца. Харьков : Диарт,1990.
- Колногузенко Б.Н. Сюжетный танец. От замысла к воплощению. Харьков : Диарт, 1990. 22 с.
- Колногузенко Б.Н. Сольный танец: методическая разработка по курсу «Искусство балетмейстера». Харьков : ХГАК, 2006. 27 с.
13. Уральская В.И. Рождение танца. Москва : «Советская Россия», 1982. 144с.