Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

На період карантину припадають 4 лабораторних заняття, тема яких 4.2. Екзерсис на середині зали.

 

 

Питання практичних занять та самостійної роботи  необхідно опрацювати письмово та надіслати матеріали на електронну пошту: [email protected]

Лабораторне заняття № 1

Тема 4.2. Екзерсис на середині зали

 Практичні завдання:

1. Дати визначення поняттям «epaulement croisee et effacee» та їх значення в уроці класичного танцю.

2.  Визначити методичні особливості великих і маленьких стрибків.

3. Скласти та зробити запис комбінації «Plies» на середині зали (32 такти).

4. Переглянути відеоурок 2-го класу Академії балету ім. А. Я. Ваганової та дати письмовий відгук.

Лабораторне заняття № 2

Тема 4.2. Екзерсис на середині зали

 Практичні завдання:

1. Скласти таблицю, що відображає класифікацію елементів класичного екзерсису.

2. Описати методику виконання поз класичного танцю

3. Класифікувати tour lent і fouetté за формами, видами та їх різновидам, характеру. Значення складних поворотів для розділу класичного танцю adagio.

4. Скласти і записати комбінацію Rond de jambe par terre на середині зали (32 такти).

5. Скласти і записати комбінацію Battement fondu на середині зали (32 такти).

Лабораторне заняття № 3

Тема 4.2. Екзерсис на середині зал

 

Практичні завдання:

1.      Розділ Allegro. Місце в уроці, значення, основні правила виконання прийому стрибка.

2.      Методика виконання I, II, III, IV видів Port  de bras.

3.      Розписати наступні рухи за такою схемою: назва руху, характер музичного супроводу; методика виконання стрибка, можливі поєднання з іншими рухами.

Стрибки:

  • Pas jetе
  • Pas glissade
  • Grand et petit еchappе
  • Pas echappe на IV позицію
  • Pas echappe на II и IV позиции із закінченням она одну ногу

 

Лабораторне заняття № 4

Тема 4.2. Екзерсис на середині зали

 

Практичні завдання:

1.      Скласти і зробити запис комбінації Grand battemett jete на середині зали (32 такти).

2.      Скласти і зробити запис комбінації Adagio на середині зали (48 тактів).

3.      Роль професора А. Ваганової в розвитку і становленні школи класичного танцю

4.      Переглянути відео за посиланням та дати письмовий відгук:

 

Тести д

Для самоконтролю

1. Скільки переносів ноги можна виконати в battement tendu pour batteries:

А) 2, 4;

Б) 6, 8;

В) обидві відповіді вірні.

2. При виконанні battement tendu en tournant обидві ноги здійснюють поворот:

А) одночасно;

Б) по черзі, спочатку опорна нога, потім робоча;

В) спочатку робоча нога, потім опорна.

 

3. Pas dégagé en tournant en dehors et en dedans можна виконати:

А) через I і V позиції;

Б) через II і IV позиції;

В) даний рух в повороті не виконується.

 

4. При виконанні pas brisé вперед або назад ноги перед ударом розкриваються:

А) по II позиції;

Б) по IV позиції;

В) обидві відповіді вірні.

5. В якій позиції ніг при виконанні grand plie п'яти від підлоги не відокремлюються?

А) в I позиції

Б) у II позиції

В) в V позиції

 

6. Скільки видів пози arabesque існує в класичному танці?

А) 2 види  

Б) 4 види

В) 6 видів

 

7. Яке поняття вживають для визначення напрямку руху або повороту до опорної ноги?

А) en dehors

Б) en dedans

В) en tournant

 

8. Pas échappé ускладнене заноскою виконується:

А) з подвійною заноскою - з V і II позицій рівноцінно двома ногами, безпосередньо сама заноска виконується завжди en face;

Б) з однієї заноскою з II позиції (pas échappé battu);

В) правильної відповіді немає.

 

9. Grand battement jeté passé на 90  можна виконати:

А) з усіх напрямків на всій стопі і з підйомом на півпальці, на півпальцах;

Б) тільки в двох напрямках: вперед і назад на всій стопі;

В) з положення ноги в сторону на всій стопі і з підйомом нанапівпальці, на півпальцах.

 

10. У якому напрямку виконується поворот в temps lié на 90 ° (з повільним поворотом) tour lent у великих позах:

А) temps lié вперед - в позі attitude поворот en dedans, в позіà la seconde en dedans, temps lié назад - в позі croisée поворот en dehors, в позі à la seconde en dehors;

Б) temps lié вперед - в позі attitude поворот en dehors, в позі à la seconde en dedans, temps lié назад - в позі croisée поворот en dedans, в позі à la seconde en dehors;

В) обидві відповіді вірні.

 

11. Виберіть правильний опис вивчення grand rond de jambe jeté en dehors:

А) з I позиції виводимо ногу вперед в attitude, випрямляючи її в коліні між становищем вперед і в сторону, піднімаємо на висоту не нижче 90 ° і продовжуємо рух по колу до вищої точки écartée тому, закінчуємо носком в підлогу або в I позицію;

Б) з I позиції виводимо ногу вперед в attitude, випрямляючи її в коліні в положення вперед на висоту не нижче 90 ° продовжуємо рух по колу до вищої точки в бік, закінчуємо носком в підлогу або в I позицію;

В) правильної відповіді немає.

 

12. Скільки форм port de bras існує в класичному танці?

А) 3 форми

Б) 5 форм

В) 6 форм

 

13. Grand рas jeté passé виконується:

А) з кидком ноги з V в сторону;

Б) з кидком ноги в вперед, назад або в бік (другий кидок прийомом développé або з passé по I позиції);

В) правильної відповіді немає.

 

14. Який кут фіксується при виконанні battement tendu jete?

а) кут 250 

Б) кут 450

В) кут 900

 

15. У який момент здійснюється поворот при виконанні battement fondu на 45en tournant en dehors et en dedans з підйомом на напівпальці:

А) в момент переходу опорної ноги з півупальцах на demi-plié, інша нога на sur le cou-de-pied;

Б) під час розкриття робочої ноги і одночасного переходу опорної ноги на півпальці;

В) обидві відповіді вірні.

Рекомендована література

1.  Аркина Н. Е. Языком танца. Москва : Знание, 1975.

2.  Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами. 2 вид. Київ : Муз. Україна, 1989.

3.  Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Ленинград-Москва : Искусство, 1963.

4.  Загвязинский В.А. Педагогическое творчество учителя. Москва : Просвещение, 1987.

5.  Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1983.

6.  Иванов С. А. Танцы, игры, для красивого движения. Москва, 2000.

7.  Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие. Москва : Академия, 2004.

8.  Колногузенко Б. М. Методика роботи з дитячим хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: навч. посібник. Харків : ХДАК, 2005.

9.  Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцовального искусства с критическими размышлениями и любопытными анекдотами, относящимися к древним и новым / Пер. с франц. Москва : Университетская типография В. Окорокова, 1790.

10.         Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева. 2-е изд., испр. Санкт-Петербург : Издательство «Лань», «Издательство Планета музыки», 2007.

11.         Пасютинская В. М. Волшебный мир танца. Москва, 1995.

12.         Програма з хореографічного навчання дітей у підготовчих групах загальноосвітніх шкіл, шкіл мистецтв і позашкільних закладів України. / Укладач А. П. Тараканова. Київ, 1993.

13.         Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1 – 4 кл.) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень) загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2010.

 

10807
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31