Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

На період карантину припадають 3 лабораторних заняття – Тема 6.4. «Allegro».

 

 

Питання практичних занять та самостійної роботи  необхідно опрацювати письмово та подати викладу на наступний день після завершення карантину.

Консультації щодо виконання завдань здійснюються у телефонному режимі.

 Лабораторне заняття № 1

Тема 6.4. «Allegro»

 Практичні завдання:

1. Дати визначення поняття «Аllegro» та його значення в занятті класичного танцю.

2. Описати варіативність, логічність і доцільність застосування сполучних і допоміжних рухів в розділі Аllegro.

3. Скласти та зробити запис комбінації Pas faillі та Grand sissone ouverte (32 такти).

4.  Переглянути відеоурок за посиланням та дати письмовий відгук:

Питання для самостійного опрацювання:

  • Будова окремих комбінацій біля станка та на середині залу з використанням зв’язуючих та допоміжних рухів.

 Лабораторне заняття № 2

Тема 6.4. «Allegro»

 Практичні завдання:

  • Описати класифікацію стрибків.
  • Описати методику виконання стрибків:
  • Pas jeti;
  • Pas glissade;
  • Grand et petit ichappi;
  • Pas de basque.

3.  Скласти і записати комбінацію з рухом Jete passe (32 такти).

4.  Переглянути відеоурок за посиланням та дати письмовий відгук:

Лабораторне заняття № 3

Тема 6.4. «Allegro»

Практичні завдання:

  • Скласти і зробити запис комбінації Grand assamble на середині зали (24 такти).
  • Описати методику виконання стрибків:
  • Pas echappe на IV позицію;
  • Pas echappe на II та IV позициї із закінченням на одну ногу;
  • Pas assemble з відкриванням ноги вперед та назад.

 

Питання для самостійного опрацювання:

  • Аналіз літератури з методики викладання класичного танцю, зокрема в дитячих хореографічних колективах різних жанрів.

 

Рекомендована література:

1.  Аркина Н. Е. Языком танца. Москва : Знание, 1975.

2.  Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами. 2 вид. Київ : Муз. Україна, 1989.

3.  Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Ленинград-Москва : Искусство, 1963.

4.  Загвязинский В.А. Педагогическое творчество учителя. Москва : Просвещение, 1987.

5.  Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1983.

6.  Иванов С. А. Танцы, игры, для красивого движения. Москва, 2000.

7.  Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие. Москва : Академия, 2004.

8.  Колногузенко Б. М. Методика роботи з дитячим хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: навч. посібник. Харків : ХДАК, 2005.

9.  Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцовального искусства с критическими размышлениями и любопытными анекдотами, относящимися к древним и новым / Пер. с франц. Москва : Университетская типография В. Окорокова, 1790.

10.    Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева. 2-е изд., испр. Санкт-Петербург : Издательство «Лань», «Издательство Планета музыки», 2007.

11.    Пасютинская В. М. Волшебный мир танца. Москва, 1995.

12.    Програма з хореографічного навчання дітей у підготовчих групах загальноосвітніх шкіл, шкіл мистецтв і позашкільних закладів України. / Укладач А. П. Тараканова. Київ, 1993.

13.    Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1–4 кл.) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень) загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2010.

 

10809
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30