На період карантину припадають 3 лабораторних заняття – Тема 6.4. «Allegro».
Питання практичних занять та самостійної роботи необхідно опрацювати письмово та подати викладу на наступний день після завершення карантину.
Консультації щодо виконання завдань здійснюються у телефонному режимі.
Лабораторне заняття № 1
Тема 6.4. «Allegro»
Практичні завдання:
1. Дати визначення поняття «Аllegro» та його значення в занятті класичного танцю.
2. Описати варіативність, логічність і доцільність застосування сполучних і допоміжних рухів в розділі Аllegro.
3. Скласти та зробити запис комбінації Pas faillі та Grand sissone ouverte (32 такти).
4. Переглянути відеоурок за посиланням та дати письмовий відгук:
Питання для самостійного опрацювання:
- Будова окремих комбінацій біля станка та на середині залу з використанням зв’язуючих та допоміжних рухів.
Лабораторне заняття № 2
Тема 6.4. «Allegro»
Практичні завдання:
- Описати класифікацію стрибків.
- Описати методику виконання стрибків:
- Pas jeti;
- Pas glissade;
- Grand et petit ichappi;
- Pas de basque.
3. Скласти і записати комбінацію з рухом Jete passe (32 такти).
4. Переглянути відеоурок за посиланням та дати письмовий відгук:
Лабораторне заняття № 3
Тема 6.4. «Allegro»
Практичні завдання:
- Скласти і зробити запис комбінації Grand assamble на середині зали (24 такти).
- Описати методику виконання стрибків:
- Pas echappe на IV позицію;
- Pas echappe на II та IV позициї із закінченням на одну ногу;
- Pas assemble з відкриванням ноги вперед та назад.
Питання для самостійного опрацювання:
- Аналіз літератури з методики викладання класичного танцю, зокрема в дитячих хореографічних колективах різних жанрів.
Рекомендована література:
1. Аркина Н. Е. Языком танца. Москва : Знание, 1975.
2. Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами. 2 вид. Київ : Муз. Україна, 1989.
3. Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Ленинград-Москва : Искусство, 1963.
4. Загвязинский В.А. Педагогическое творчество учителя. Москва : Просвещение, 1987.
5. Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1983.
6. Иванов С. А. Танцы, игры, для красивого движения. Москва, 2000.
7. Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие. Москва : Академия, 2004.
8. Колногузенко Б. М. Методика роботи з дитячим хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: навч. посібник. Харків : ХДАК, 2005.
9. Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцовального искусства с критическими размышлениями и любопытными анекдотами, относящимися к древним и новым / Пер. с франц. Москва : Университетская типография В. Окорокова, 1790.
10. Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева. 2-е изд., испр. Санкт-Петербург : Издательство «Лань», «Издательство Планета музыки», 2007.
11. Пасютинская В. М. Волшебный мир танца. Москва, 1995.
12. Програма з хореографічного навчання дітей у підготовчих групах загальноосвітніх шкіл, шкіл мистецтв і позашкільних закладів України. / Укладач А. П. Тараканова. Київ, 1993.
13. Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1–4 кл.) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень) загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2010.