Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

На період карантину припадають 3 лабораторних заняття – Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу». 

 

 

Питання практичних занять та самостійної роботи  необхідно опрацювати письмово та подати викладу на наступний день після завершення карантину.

Консультації щодо виконання завдань здійснюються у телефонному режимі.

 Лабораторне заняття № 1

Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»

 Практичні завдання:

1. Описати методику виконання Pirouette en dehors з degage.

2. Дати визначення поняття «Аllegro» та його значення в занятті класичного танцю.

3. Скласти таблицю, що відображає розподіл та класифікацію стрибків.

4. Визначити методичні особливості великих і маленьких стрибків.

 

Питання для самостійного опрацювання:

  • Підбір музичного матеріалу, запис та підготовка до його створення.

Лабораторне заняття № 2

Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»

 Практичні завдання:

1. Описати методику виконання Pirouette en dedans.

2. Дати визначення поняття «Аdagio» та його значення в занятті класичного танцю.

3. Скласти і зробити запис комбінації Adagio на середині зали (32 такти).

4. Переглянути та дати письмовий відгук побаченому:

 

Лабораторне заняття № 3

Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»

 Практичні завдання:

1. Описати методику виконання Fouette на 45˚.

2. Скласти та зробити запис комбінації  Plie, Battement tendu et battement tendu jete, Rond de jambe par terre (24-32 такти).

3. Дати письмовий відгук на наступні відео:

Питання для самостійного опрацювання:

  • Обертання по колу.

 

Рекомендована література

1.  Аркина Н. Е. Языком танца. Москва : Знание, 1975.

2.  Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами. 2 вид. Київ : Муз. Україна, 1989.

3.  Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Ленинград-Москва : Искусство, 1963.

4.  Загвязинский В.А. Педагогическое творчество учителя. Москва : Просвещение, 1987.

5.  Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1983.

6.  Иванов С. А. Танцы, игры, для красивого движения. Москва, 2000.

7.  Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие. Москва : Академия, 2004.

8.  Колногузенко Б. М. Методика роботи з дитячим хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: навч. посібник. Харків : ХДАК, 2005.

9.  Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцовального искусства с критическими размышлениями и любопытными анекдотами, относящимися к древним и новым / Пер. с франц. Москва : Университетская типография В. Окорокова, 1790.

10.    Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева. 2-е изд., испр. Санкт-Петербург : Издательство «Лань», «Издательство Планета музыки», 2007.

11.    Пасютинская В. М. Волшебный мир танца. Москва, 1995.

12.    Програма з хореографічного навчання дітей у підготовчих групах загальноосвітніх шкіл, шкіл мистецтв і позашкільних закладів України. / Укладач А. П. Тараканова. Київ, 1993.

13.    Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1–4 кл.) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень) загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2010.

10810
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Квітень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30