На період карантину припадають 3 лабораторних заняття – Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу».
Питання практичних занять та самостійної роботи необхідно опрацювати письмово та подати викладу на наступний день після завершення карантину.
Консультації щодо виконання завдань здійснюються у телефонному режимі.
Лабораторне заняття № 1
Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»
Практичні завдання:
1. Описати методику виконання Pirouette en dehors з degage.
2. Дати визначення поняття «Аllegro» та його значення в занятті класичного танцю.
3. Скласти таблицю, що відображає розподіл та класифікацію стрибків.
4. Визначити методичні особливості великих і маленьких стрибків.
Питання для самостійного опрацювання:
- Підбір музичного матеріалу, запис та підготовка до його створення.
Лабораторне заняття № 2
Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»
Практичні завдання:
1. Описати методику виконання Pirouette en dedans.
2. Дати визначення поняття «Аdagio» та його значення в занятті класичного танцю.
3. Скласти і зробити запис комбінації Adagio на середині зали (32 такти).
4. Переглянути та дати письмовий відгук побаченому:
Лабораторне заняття № 3
Тема 8.2 «Екзерсис на середині залу»
Практичні завдання:
1. Описати методику виконання Fouette на 45˚.
2. Скласти та зробити запис комбінації Plie, Battement tendu et battement tendu jete, Rond de jambe par terre (24-32 такти).
3. Дати письмовий відгук на наступні відео:
Питання для самостійного опрацювання:
- Обертання по колу.
Рекомендована література
1. Аркина Н. Е. Языком танца. Москва : Знание, 1975.
2. Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами. 2 вид. Київ : Муз. Україна, 1989.
3. Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Ленинград-Москва : Искусство, 1963.
4. Загвязинский В.А. Педагогическое творчество учителя. Москва : Просвещение, 1987.
5. Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1983.
6. Иванов С. А. Танцы, игры, для красивого движения. Москва, 2000.
7. Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя: учеб. пособие. Москва : Академия, 2004.
8. Колногузенко Б. М. Методика роботи з дитячим хореографічним колективом. Хореографічна робота з дітьми: навч. посібник. Харків : ХДАК, 2005.
9. Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцовального искусства с критическими размышлениями и любопытными анекдотами, относящимися к древним и новым / Пер. с франц. Москва : Университетская типография В. Окорокова, 1790.
10. Новерр Ж. Ж. Письма о танце / Пер. с фр. под ред. А. А. Гвоздева. 2-е изд., испр. Санкт-Петербург : Издательство «Лань», «Издательство Планета музыки», 2007.
11. Пасютинская В. М. Волшебный мир танца. Москва, 1995.
12. Програма з хореографічного навчання дітей у підготовчих групах загальноосвітніх шкіл, шкіл мистецтв і позашкільних закладів України. / Укладач А. П. Тараканова. Київ, 1993.
13. Тараканова А. П. Танцюйте з нами. Навчально-методичний посібник для вчителів хореографії (1–4 кл.) і керівників хореографічних гуртків (початковий рівень) загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2010.