Лабораторне заняття № 17
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: теоретично опрацювати питання та зробити конспект, який необхідно подати на наступний день викладачу після завершення карантину.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Білорусії.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Молдавії.
Лабораторне заняття № 18
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: теоретично опрацювати питання та зробити конспект, який необхідно подати на наступний день викладачу після завершення карантину.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Угорщини.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Росії.
Лабораторне заняття № 19
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: теоретично опрацювати питання та зробити конспект, який необхідно подати на наступний день викладачу після завершення карантину.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Італії.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців Іспанії.
Лабораторне заняття № 20
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: теоретично опрацювати питання та зробити конспект, який необхідно подати на наступний день викладачу після завершення карантину.
- Жіночі крутки по діагоналі та на місці, дрібні вистукування в характері танців України
- Чоловічі присядки та плескачі в характері танців України
Лабораторне заняття № 21
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: дати письмові відповіді на питання.
- Особливості складання екзерсису біля станка в народно-сценічному танці.
- Особливості побудови етюдів в народно-сценічному танці.
Лабораторне заняття № 22
Тема: «Побудова екзерсису біля станка, комбінацій та етюдів на середині залу»
Завдання: дослідити творчість колективів:
- Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України ім. П. Вірського.
- Національного заслуженого академічного хору ім. Г. Вірьовки.
Усі виконані завдання необхідно подати викладачу на наступний день після завершення карантину.
Консультації щодо виконання завдань здійснюються у телефонному режимі.
Рекомендована література
Базова
- Бойко О. С. Художній образ в українському народно-сценічному танці : автореф. дис. канд. мистецтвознавства, спец. : 26.00.01 – теорія й історія культури. Київ : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2008. 19 с.
- Богданов Г. Урок русского народного танца. Москва : Искусство, 1995. 65 с.
- Борзов А. А. Народный танец на самодеятельной сцене : учебно-методическое пособие. Москва : Искусство, 1986. 186 с.
- Василенко К. Лексика українського народно-сценічного танцю. Київ : Мистецтво, 1996. 286 с.
- Верховинець В. Теорія українського народного танцю. Київ : Музична Україна, 1990. 400 с.
- Голдрич О. С. Хореографія : посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю. Львів : Край, 2003. 160 с.
- Голдрич О. С. Хореографія : посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю. Вид. 2-ге, доп. Львів : Сполом, 2006. 172 с.
- Голейзовский К. Образы русской народной хореографи. Москва : Искусство, 1964. 367 с.
- Горленко В. Ф. Перша етнографічна програма на Україні. Народна творчість та етнографія. № 4, 1957.
- Гуменюк А. Народне хореографічне мистецтво України. Київ : Академія наук України, 1969. 546 с.
- Гусев Г. П. Методика преподавания народного танца (упражнения у станка). Москва : ВЛАДОС, 2002. 207 с.
- Гусев Г. П. Методика преподавания народного танца (танцевальные движения и комбинации на середине зала). Москва : ВЛАДОС, 2004. 207 с.
- Зайцев Є. Основи народно-сценічного танцю. Київ : Мистецтво, 1975. 256 с.
- Зубатов С. Л. Основи викладання українського народно-сценічного танцю. Київ : ІПК ПК, 1995. 133 с.
- Камін В. О. Народно-сценічний танець: груповий розподіл вправ біля станка : навч. посібник. Київ : ДАККіМ, 2008. 151 с.
- Климов А. Основы русского танца. Москва : Искусство, 1994. 270 с.
- Кривохижа А. М. Гармонія танцю. Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. 92 с.
- Майорова О. Українські танці. Мистецтво та освіта. № 4, 2000. С. 26–37.
- Ткаченко Т. Народные танцы. Москва : Искусство, 1975. 770 с.
- Ткаченко Т. Народный танец. Москва : Искусство, 1967. 775 с.
- Український народний танець. Київ : Академія наук України, 1962. 356 с.
- Уральская В., Соколовский Ю. Народная хореография. Москва : Искусство, 1972. 160 с.
Допоміжна література
- Габрилович М. Сочинение танца. Страницы педагогического опыта. Москва : Искусство, 1977. 235 с.
- Горбатова Н.О. Трансформація форм класичного балету на українській сцені. Питання культурології. Київ : КНУКіМ, 2002 Вип. 3. С. 28–37.
- Лопухов Ф. 60-лет в балете. Москва : Молодая гвардия 1977. 360с.
- Петипа М. Народные танцы. Ленинград : Искусство, 1971. 420 с.
- Поклад І. Танець та його функції в історії людства (культурно-історичний та психологічний аналіз). Українське мистецтвознавство : матеріали, дослідження, рецензії. Київ : Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології, 2004. С. 227–232.
Інформаційні ресурси
http: // www. abt. org/
http: // bejart. ch/
http: // www. vasiliev.com./
http: // www. bolshoi. ru/
http: // www. moiseyev. org/ his. html
www. сovent-garden. co. uk
http: // www. theatre. ru/
http: // www. new-ballet. ru/
http: // www. geocities. com / kievopera/
http: // www. opera-ballet. tm. Odessa. ua/
www. vaganova. ru/
www.ksu.ks.ua/about/Downloads/.../
www.horeograf.rv.ua/abitura.html
www.npu.edu.ua/file/.../2009/.../im_ms_horeo_program.doc
www.nbuv.gov.ua/.../08oesyaii.htm