Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

ПИТАННЯ ДО КОМПЛЕКСНОГО ЕКЗАМЕНУ
З ХОРЕОГРАФІЇ ТА ПРАКТИКУМУ ПОСТАНОВОЧНОЇ РОБОТИ

1. Основні поняття класичного танцю. Загальні правила, особливості побудови та запису різних видів комбінацій класичного танцю.
2. Ігровий метод в хореографії. Ігри для різних вікових груп.
3. Методика викладання battement tendu в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
4. Поняття «координація». Паралель та опозиція, як складова частина координації.
5. EXERCICE класичного танцю. Методика побудови комбінацій. Техніка виконання вправ на півпальцях біля станка та на середині залу.
6. Порівняльна характеристика танців європейської програми.
7. Основні позиції та контакти в парі при виконанні латиноамериканських танців, ведення в парі, принципи виконання кроків.
8. Рухи групи ROND в класичному танці. Особливості побудови комбінації.
9. Методика побудови уроку з хореографії. Методика планування та розподіл матеріалу відповідно до вікових особливостей учнів.
10. Порівняльна характеристика танців латиноамериканської програми.
11. Методика викладання battement foundu в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
12. Розподіл на хореографічні регіони в українському народному танці. Специфіка та методика виконання рухів у танцях різних регіонів України.
13. Специфіка роботи з різними віковими групами дитячого хореографічного колективу. Методика побудови занять з хореографії для різних вікових груп дітей.
14. Тривалість турнірного танцю. Музичний супровід.
15. Методика викладання DEMI et GRAND PLIE в класичному танці. Особливості побудови комбінації.
16. Методика виконання рухів іспанського народно-сценічного танцю. Стилістичні особливості та манера виконання основних рухів.
17. Специфіка постановочної роботи в дитячому хореографічному колективі. Методика побудови хореографічної композиції. Архітектоніка танцю та її складові частини.
18. Процес зародження та розвитку танцю модерн.
19. Методика викладання retire, вірьовочки, вправ для стегна в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
20. Групи заносок в класичному танці (BATTERIES). Методика їх виконання.
21. Методика та особливості роботи керівника у змішаному колективі (вокально-хореографічний дитячий колектив; вокально-інструментальний хореографічний колектив).
22. Процес зародження та розвитку джаз танцю.
23. Методика викладання ADAGIO в класичному танці. Особливості побудови комбінації.
24. Методика викладання каблучного battement та flick-flak в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
25. Музичний твір – основа хореографічної композиції. Робота з концертмейстером. Підбір музичного матеріалу.
26. Порівняльна характеристика танцю модерн, джаз та контемпорарі.
27. Методика викладання grand battement jete в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
28. Організація роботи дитячого хореографічного колективу за видами (дитячий хореографічний колектив класичного танцю, дитячий хореографічний колектив народно-сценічного танцю, дитячий хореографічний колектив бального танцю тощо. Змішані колективи).
29. Поняття «поліритмія». Взаємозв’язок музики та танцю.
30. Методика викладання battement developpe в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
31. Рухи групи BATTEMENTS в класичному танці. Особливості побудови комбінації.
32. Психофізіологічні особливості дітей різних вікових груп та їх врахування в хореографічній роботі. Особливості фізичного розвитку різних вікових груп дитячого хореографічного колективу.
33. Взаємозв’язок та взаємовплив різних національних культур з хореографією України.
34. Методика виконання PORT DE BRAS в класичному танці. Функції рук в класичному танці.
35. Розігрів. Важливість його використання. Варіанти розігріву.
36. Танець в дошкільному віці. Підбір репертуару для даної вікової групи. Музично-ритмічні заняття.
37. Основні техніки танцю модерн. Хореографи, що є їх засновниками.
38. Класифікація стрибків в класичному танці. Методика їх виконання.
39. Методика виконання рухів російського народно-сценічного танцю. Стилістичні особливості та манера виконання основних рухів.
40. Заняття з молодшою групою дитячого хореографічного колективу (6 – 8 років). Підбір репертуару для даної вікової групи.
41. Історія виникнення та розвитку танцю «Румба», характерні особливості.
42. Основні позиції та контакти в парі при виконанні європейських танців, ведення в парі, принципи виконання кроків
43. Методика виконання contraction та release. Можливі варіанти виконання даних рухів.
44. Заняття з середньою групою дитячого хореографічного колективу (9 – 11 років). Підбір репертуару для даної вікової групи.
45. Історія виникнення та розвитку танцю «Джайв» характерні особливості.
46. Методика постановки корпусу в джаз-модерн танці. Позиції та положення рук та ніг.
47. Методика виконання рухів польського народно-сценічного танцю. Стилістичні особливості та манера виконання основних рухів.
48. Заняття з середньою групою дитячого хореографічного колективу (12 – 14 років). Підбір репертуару для даної вікової групи.
49. Історія виникнення та розвитку танців «Повільний вальс» та «Віденський вальс», характерні особливості.
50. Специфіка рухів українського народного танцю в локальних районах та етнічних групах України. Методика їх виконання.
51. Методика викладання вправ на вистукування в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
52. Заняття зі старшою групою дитячого хореографічного колективу (15 – 17 років). Підбір репертуару для даної вікової групи.
53. Форми та характер проведення змагань з бально-спортивного танцю. Класифікація танцівників. Вікові обмеження учасників змагань.
54. Методика викладання rond de jambe par terre в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
55. Методика викладання demi et grand plie в характері українського та народно-сценічного танцю. Види та національні особливості.
56. Методика виконання рухів молдавського народно-сценічного танцю. Стилістичні особливості та манера виконання основних рухів.
57. Історія виникнення та розвитку танцю «Пасадобль» характерні особливості.
58. Значення ізоляції в джаз-модерн танці. Визначення поняття «ареал» та «поліцентрія».
59. Історія виникнення та розвитку танцю «Танго» характерні особливості.
60. Специфіка та методика виконання рухів у танцях різних регіонів України.

5026
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Вересень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30