ЗНО з англійської мови: особливості тесту 2018 року
- Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінується в 0 тестових балів.
- Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінується в 0 тестових балів.
- Якщо учасник тестування не приступав до виконання завдання, власне висловлювання вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
|
Критерії |
Змістовий вияв і композиційне оформлення критерію |
Бали |
||
|
а. Змістове наповнення опрацювання умов, зазначених у ситуації |
|
|||
|
а1 – перша умова
|
а1 |
|||
|
Умова опрацьована повністю |
2 |
|||
|
Умова лише згадана |
1 |
|||
|
Умова не опрацьована й не згадана |
0 |
|||
|
а2 – друга умова |
а2 |
|||
|
Умова опрацьована повністю |
2 |
|||
|
Умова лише згадана |
1 |
|||
|
Умова не опрацьована й не згадана |
0 |
|||
|
а3 – третя умова |
а3 |
|||
|
Умова опрацьована повністю |
2 |
|||
|
Умова лише згадана |
1 |
|||
|
Умова не опрацьована й не згадана |
0 |
|||
|
b. Структура тесту та зв’язність |
||||
|
b1 – зв’язність, наявність з’єднувальних елементів у тексті |
b1 |
|||
|
З’єднувальні елементи забезпечують зв'язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова зв’язки, вставні слова тощо |
2 |
|||
|
З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах наявні частково |
1 |
|||
|
З’єднувальні елементи відсутні, робота складається з набору речень |
0 |
|||
|
b2 – відповідність письмового висловлювання заданому формату |
b2 |
|||
|
Стиль висловлювання, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання. У листі використовуються лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлювань приватного чи офіційного характеру. Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчається |
2 |
|||
|
Стиль висловлювання, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, наявні порушення основних вимог |
1 |
|||
|
Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або відсутні |
0 |
|||
|
с. Використання лексики лексична наповнюваність – володіння лексичним матеріалом |
с. |
|||
|
Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Можлива наявність лексичних помилок, які не впливають на розуміння написаного |
2 |
|||
|
Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Наявні лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців |
1 |
|||
|
Через велику кількість помилок зміст висловлювання незрозумілий |
0 |
|||
|
d. Використання граматики.
|
d. |
|||
|
Робота не містить помилок або наявні помилки (не більше восьми), що не заважають розумінню написаного, крім помилок на: вживання числа і особи в дієслівних часових формах;
Якщо серед восьми помилок наявна помилка, що відповідає хоч одному з перерахованих вище мовних явищ, робота оцінується в 1 тестовий бал |
2 |
|||
|
Наявні помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (більше восьми), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного |
1 |
|||
|
Велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного |
0 |
|||










