Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності
Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється
підготовка здобувачів вищої освіти
Положення про освітні програми у КДПУ
Рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої
програми
Інструкція та особливості проведення акредитаційних зустрічей в
дистанційному форматі для ЕГ та ЗВО
Силабус проти РТП
Як створити силабус: 3 корисні ресурси
Що таке силабус і для чого він
Посібник з акредитації PhD програм
- Автор: Сектор акредитації та ліцензування НМВ
- Перегляди: 495
- Автор: Факультет української філології
- Перегляди: 1437
8 листопада 2022 року в шаховому клубі «Еліта» відбувся літературний вечір «РимуєМО».
В умовах воєнного часу надзвичайно важливо плекати й примножувати нашу культурну спадщину. Проведення літературного вечора «РимуєМО» – чудова нагода підтримати новоспечених поетів і поетес.
Онищенко Яна, студентка фізико-математичного факультету групи І-21, взяла участь і декламувала авторський вірш. Талановита поетеса висловила найщиріші почуття до власного брата, який з початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну стійко боронить нашу землю від ворога. Пишаємося!
- Автор: Кафедра інформатики та прикладної математики
- Перегляди: 556
Курсові роботи бакалаврат | посилання |
Бакалаврські кваліфікаційні роботи | посилання |
Магістерські кваліфікаційні роботи | посилання |
Випускові, бакалаврські роботи зпсихології | посилання |
Приклад оформлення титулу, написання запевнення та змісту для кваліфікаційної бакалаврської роботи
- Автор: [email protected]
- Перегляди: 807
Упорядники: Мірошник З. М., д. психол. н., професор, завідувач кафедри практичної психології КДПУ, Шаповал І. М., к. психол. н., доцент кафедри практичної психології КДПУ.
- Автор: Рада молодих вчених
- Перегляди: 707
2 листопада у Володимир-Волинському педагогічному фаховому коледжі ім. А.Ю.Кримського Волинської обласної ради відбулося засідання циклової комісії з технологічної освіти "Актуальні проблеми підготовки сучасного вчителя трудового навчання". Серед запрошених була й в.о.декана факультету дошкільної і технологічної освіти Кулінка Ю.С.
Під час зустрічі обговорювалися питання розвитку технологічної галузі в умовах сьогодення, а саме:
- розробка стандартів з підготовки вчителя взагалі та вчителя трудового навчання та технологій зокрема;
- навчання студентів фахової передвищої та вищої освіти в умовах війни;
- формування у здобувачів фахових компетентностей;
- розробка типових освітньо-професійних програм та навчальних планів;
- узгодженість ОПП закладів фахової передвищої та вищої освіти за спеціальність 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології);
- навчання студентів в умовах дистанційного та змішаного навчання.
В обговоренні брали участь Юринець О.О. – заступник директора з навчальної роботи Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжі ім. А.Ю.Кримського; Андрощук І.В. – завідувачка кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету; Андрощук І.П. – професор кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету; Ткачук С.І. – декан факультету інженерно-педагоігчної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Курач М.С. – проректор з наукової роботи, професор кафедри теорії і методики трудового навчання і технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка та ін. запрошені.
- Автор: Кафедра дошкільної освіти
- Перегляди: 609
- Автор: Факультет української філології
- Перегляди: 606
Коли вибухає війна, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, війна – це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго. Так свого часу говорив французький письменник і філософ Альбер Камю. І важко з ним не погодитися.
Останній тиждень жовтня переступив через позначку 8 місяців війни й вирує в наших душах частими сиренами, відсутністю світла в наших домівках, тривогами й надіями на нашу беззаперечну перемогу. У цій колотнечі важко не загубити себе, зберегти психологічну рівновагу, виробити тактику власної поведінки під час панічних атак. Про збереження психологічного комфорту говорять не тільки на лекціях з психології, на тренінгах чи гарячих лініях. Психологічним благополуччям студентів переймаються всі викладачі, особливо куратори груп, приділяючи посилену увагу питанням емоційного самозбереження у воєнний час. Саме такі проблеми обговорювали днями студенти І курсу в межах години спілкування з куратором, викладачем кафедри української мови, доц. С. А. Бузько.
«Звертаючись до надбань психології, розуміємо, що психологічна рівновага – це показник психічного здоров’я людини. Від неї залежать якість вашого життя, успіхи в навчанні, стосунки з батьками та друзями і, звісно, ваше фізичне здоров’я». Саме так розпочала свою бесіду зі студентами Світлана Андріївна з розумінням того, якою необхідною зараз є підтримка емоційної балансу у студентській аудиторії.
Упродовж жвавого обговорення й обміну думками та враженнями студенти визначили, якими ж є умови, що забезпечують людині психологічний комфорт. Насамперед варто дозувати фізичне й психічне навантаження, знаходити час для відпочинку, виділяти для себе вільні години, якими можна розпоряджатися на власний розсуд. Не забувати про режим дня, корегувати його відповідно до своїх потреб, шукати стимули для творчості, проявляти ініціативу в навчанні, прагнути збагатися університетськими знаннями й не тільки. І не забувати про почуття гумору, уміння посміятися над самим собою, розвеселити інших.
Важливо пам’ятати, що навіть онлайн-зустрічі можуть давати відчуття приналежності до студентської факультетської родини, де ніхто не має права залишитися сам на сам зі своїми проблемами. Студенти-філологи як ніхто знають, що добре слово має чудодійну силу! А яку магічно-містичну силу має наша мова, адже скільки теплих слів ми можемо сказати нашим друзям і чого тільки не побажати нашим ворогам.
- Автор: Кафедра української мови
- Перегляди: 1019
Коли вибухає війна, люди зазвичай говорять: «Ну, це не може тривати довго, занадто це нерозумно». І дійсно, війна – це і справді дуже нерозумно, що, втім, не заважає їй тривати довго. Так свого часу говорив французький письменник і філософ Альбер Камю. І важко з ним не погодитися.
Останній тиждень жовтня переступив через позначку 8 місяців війни й вирує в наших душах частими сиренами, відсутністю світла в наших домівках, тривогами й надіями на нашу беззаперечну перемогу. У цій колотнечі важко не загубити себе, зберегти психологічну рівновагу, виробити тактику власної поведінки під час панічних атак. Про збереження психологічного комфорту говорять не тільки на лекціях з психології, на тренінгах чи гарячих лініях. Психологічним благополуччям студентів переймаються всі викладачі, особливо куратори груп, приділяючи посилену увагу питанням емоційного самозбереження у воєнний час. Саме такі проблеми обговорювали днями студенти І курсу в межах години спілкування з куратором, викладачем кафедри української мови, доц. С. А. Бузько.
«Звертаючись до надбань психології, розуміємо, що психологічна рівновага – це показник психічного здоров’я людини. Від неї залежать якість вашого життя, успіхи в навчанні, стосунки з батьками та друзями і, звісно, ваше фізичне здоров’я». Саме так розпочала свою бесіду зі студентами Світлана Андріївна з розумінням того, якою необхідною зараз є підтримка емоційного балансу у студентській аудиторії.
Упродовж жвавого обговорення й обміну думками та враженнями студенти визначили, якими ж є умови, що забезпечують людині психологічний комфорт. Насамперед варто дозувати фізичне й психічне навантаження, знаходити час для відпочинку, виділяти для себе вільні години, якими можна розпоряджатися на власний розсуд. Не забувати про режим дня, корегувати його відповідно до своїх потреб, шукати стимули для творчості, проявляти ініціативу в навчанні, прагнути збагатися університетськими знаннями й не тільки. І не забувати про почуття гумору, уміння посміятися над самим собою, розвеселити інших.
Важливо пам’ятати, що навіть онлайн-зустрічі можуть давати відчуття приналежності до студентської факультетської родини, де ніхто не має права залишитися сам на сам зі своїми проблемами. Студенти-філологи як ніхто знають, що добре слово має чудодійну силу! А яку магічно-містичну силу має наша мова, адже скільки теплих слів ми можемо сказати нашим друзям і чого тільки не побажати нашим ворогам.
- Автор: Кафедра української мови
- Перегляди: 966