№ |
Зміст заходу |
Дата |
Час |
Місце проведення |
Відповідальні |
1 |
Турнір з футзалу |
09.09.24 |
13:30 |
Спорт. зала № 1 КДПУ |
Макарчук Б. Ю. |
2 |
Майстер-клас із скелелазіння |
10.09.24 |
15:00 |
Скеледром КДПУ |
Сіренька О.Л. |
3 |
Змагання з баскетболу 3х3 |
11.09.24 |
13:30 |
Спорт. зала № 1 КДПУ |
Василенко В.В. |
4 |
Фітнес марафон |
12.09.24 |
14:00 |
Спорт. зала № 1 КДПУ |
Макаренко Н.Г. |
5 |
Легкоатлетична естафета |
14.09.24 |
11:00 |
Стадіон КДПУ |
Перевєрзєва С.В. |
6 |
Змагання з волейболу |
14.09.24 |
12:00 |
Спорт. зала № 1 КДПУ |
Бережок С.П. |
- Автор: Кафедра фізкультури та методики її викладання
- Перегляди: 272
Рецензія 1 (2024)
Рецензія 2 (2024)
Рецензія 3 (2024)
Рецензія 4 (2024)
- Автор: Кафедра української мови
- Перегляди: 184
Кафедра продовжила взаємодію зі стейкхолдерами щодо розробки нової освітньої програми «Соціальна та психологічна робота в громаді» зі спеціальності 231 Соціальна робота. Цього разу до обговорення долучилися представники професійної спільноти міста, зокрема асистенти вчителів, викладачі соціальної педагогіки, керівники гуртків, практичні психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники територіальних центрів, фахівці з соціальної роботи тощо.
Від робочої групи брали участь у презентації та обговорені освітньої програми Василюк Т. (к.п.н., доцент, в. о. завідувача кафедри), Лисоконь І. (PhD, старший викладач кафедри, гарант програми) та Бережанський І. (студент групи СП-21).
Долучилися зі своїми пропозиціями та зауваженнями: Бабова Н. (соціальний педагог Криворізького обласного ліцею «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради); Білько О. (методист відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Дніпропетровського обласного центру соціальних служб); Більницька А. (фахівець з соціальної роботи проєкту «Надання основних послуг у сфері охорони здоров’я, захисту та освіти постраждалому населенню в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській та Запорізькій областях»); Васюк Л. (соціальний педагог Криворізького державного педагогічного університету); Гончар Л. (вчитель-дефектолог Комунального закладу дошкільної освіти комбінованого типу №210 Криворізької міської ради); Манухіна Н. (практичний психолог Криворізької гімназії №4 Криворізької міської ради); Неумивайченко О. (керівник гуртка Комунального позашкільного закладу освіти «ЦНТТУМ Металургійного району» Криворізької міської ради); Ратієва О. (завідуюча Центру менеджменту та якості освіти Державного університету економіки і технологій); Яцун Є. (соціальний педагог Криворізького ліцею «Кредо» Криворізької міської ради) та інші. Під час обгорнення фахівці-практики виказали наступні пропозиції:
- методист відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Дніпропетровського обласного центру соціальних служб Білько О. загалом підтримала ініціативу щодо впровадження нової освітньої програми і підкреслила, що не дивлячись на різні галузі та напрями перевага залишилась саме за соціальної роботою, яка нині в Дніпропетровській області дуже специфічна;
- Бабова Н., як випускниця кафедри та соціальний педагог запропонувала посилити освітній компонент «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді», а саме збільшити кількість годин на цю дисципліну (не менше 210 годин), оскільки вона є суголосною з назвою програми і є фундаментальною;
- на необхідності внесення до переліку нормативних освітніх компонентів дисципліни «Соціологія» виступила Ратієва О., яка зазначила, що в сучасних умовах роботи над важливим є посилення соціологічного аспекту і вивчення студентами аналітики, формування нових соціальних інститутів;
- Манухіна Н. запропонувала деталізувати назву освітнього компоненту «Психологія», щоб здобувачі освіти під час ознайомлення з ОПП мали можливість зрозуміти одразу специфіку дисципліни;
- соціальний педагог університету Васюк Л. підтримала ініціативу кафедри щодо впровадження нового освітнього компоненту «Організаційно-правові засади гуманітарної політики України», оскільки в сучасних умовах соціальний педагог або фахівець з соціальної роботи має володіти базовими знаннями про особливості соціально-правового захисту та супроводу клієнтів, організаційні аспекти функціонування держави та права;
- Неумивайченко О. підтримала доцільність запропонованої дисципліни «Теорія і практика колективно-творчого виховання» адже нині є потреба у кваліфікованих кадрах в позашкільній освіти, які володіють не лише класичними педагогічними методами, а й соціально-педагогічними технологіями, оскільки заклади позашкільної освіти стають своєрідними платформами соціалізації та виховання через гурткову роботу;
- схвальний відгук щодо впровадження дисципліни «Дидактика здорового способу життя» висловила Яцун Є., вона зазначила, що в сучасних умовах саме соціальний педагог або фахівець з соціальної роботи володіє універсальними технологіями, які можна застосовувати в питаннях оздоровлення, сексуальної просвіти та формування здорового способу життя.
Загалом фахівці-практики схвально відгукувалися про розроблену освітню програму, а висловлені зауваження та пропозиції будуть розглянуті на засіданні кафедри.
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 510
- Автор: Яшин Вадим Олександрович
- Перегляди: 297
Спеціальність | |
Ваш бал:0 |
- Автор: hanchuk
- Перегляди: 2934
- Автор: Кафедра української мови
- Перегляди: 525
АСПІРАНТУРА. СИЛАБУСИ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН 2024-2025 н.р.
- Автор: Завідувач аспірантури та докторантури
- Перегляди: 699
- Автор: Факультет української філології
- Перегляди: 562
25 квітня 2024 року робоча група з розробки освітньої програми «Соціальна і психологічна робота в громаді» (гарант – Ілля Лисоконь) спеціальності 231 Соціальна робота обговорила перші напрацювання щодо переліку освітніх компонентів за результатами анкетування щодо оптимізації кількості нормативних освітніх компонентів існуючої освітньої програми, зустрічі зі здобувачами освіти спеціальності 231 Соціальна робота, що нині здобувають освіту та наданих рецензій зовнішніми стейкхолдерами.
Особлива увага була приділена фундаментальній підготовці, зокрема впровадженню дисципліни «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді». Гарант програми пояснив, що 9 кредитів ЄКТС передбачено спеціально, щоб кожен з компонентів (соціальний, психологічний, педагогічний) має по 3 кредити ЄКТС і міг викладатися відповідними фахівцями, як з випускової кафедри, так і з інших. Також до переліку фундаментальних було віднесено освітній компонент «Соціологія», оскільки переважна більшість опитаних студентів в анкеті щодо оптимізації кількості нормативних освітніх компонентів існуючої освітньої програми зазначили, що їм не вистачає дисципліни соціологічного циклу.
Дискусійним було питання оптимізації дисциплін педагогічного циклу, зокрема об’єднання двох різних дисциплін в одну «Основи педагогіки. Соціальна педагогіка». Ія Шимко, кандидат педагогічних наук, доцент, висловила занепокоєння щодо зменшення кількості кредитів на дисципліни педагогічного циклу та їх об’єднання. Однак таке рішення було прийнято враховуючи надану рецензію від зовнішнього стейкхолдера, а також зміну специфіки освітньої програми з орієнтацією на соціальні сервіси та психологічну підтримку фахівцям із соціальних роботи на рівні громади.
Обговорено було й пропорцію кредитів ЄКТС на дисципліни психологічного циклу задля реалізації мети освітньої програми на підготовку фахівців з соціальної роботи, які здатні надавати комплексні соціальні послуги, зокрема психологічного супроводу. Тому, задля формування у студентів психологічних компетентностей було виокремлено наступні дисципліни психологічного циклу – «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)», «Соціальна психологія», «Психосоціальна діагностика та консультування», «Технології соціально-психологічної реабілітації», «Психоедукація в соціальній сфері», «Кризова психологія та раннє втручання», «Соціальна, психологічна та педагогічна робота в громаді» (модуль психологічної роботи в громаді) та «Виробнича соціально-психологічна практика в громаді».
- Автор: Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
- Перегляди: 526
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові викладача |
Кафедра |
Дата |
Час |
Вид |
Місце |
Група |
Дисципліна |
Тема заняття |
1. |
КОСТЕНКО |
музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
08.05.24 |
08.00 |
лабораторне заняття |
Платформа Zoom |
ХХК-22 |
Класичний танець та методика його викладання |
Обертання на місці |
2. |
Поляренко |
англійської мови з методикою викладання |
08.05.24 |
11.20 |
лабораторне заняття |
Платформа Zoom |
ПНА-20 |
Практичний курс англійської мови |
The principles of text interpretation. “Girl” by O.Henry |
3. |
НЕЧІПОРЕНКО Олександр Вячеславович |
музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки |
10.05.24 |
12.00 |
лабораторне заняття |
Актова зала |
ХХК-23 |
Бальний танець та методика його викладання |
Вивчення та відпрацювання фігур Ча-ча-ча Н класу |
4. |
ВІКТОРОВА |
методики музичного виховання, співу та хорового диригування |
14.05.24 |
15.05 |
індивідуальне заняття |
Ауд. 20 |
МХК-21, Стравинська Олександра |
Вокальний клас |
Специфіка академічної манери співу з притаманним їй прикриттям і зібраністю звуку |
5. |
ТРУФКІН |
образотворчого мистецтва |
15.05.24 |
09.30 |
лабораторне заняття |
Платформа Google Meet |
ДС-22 |
Рисунок |
Рисунок чоловіка з плечовим поясом |
- Автор: Завідувач навчально-методичного відділу
- Перегляди: 855