Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
Природничий факультет
Теми кваліфікаційних робіт на 2024-2025 н.р.
  1. Методика розвитку математичної компетентності на уроках хімії з теми “Досліджуємо гази довкілля” засобом хімічних задач (НУШ, 8 клас)
  2. Методика покращення мотивації здобувачів освіти до вивчення хімії засобом STEM – уроків з теми «Гетероциклічні сполуки» в 10 класі.
  3. Методичні засади покращення зацікавленості здобувачів освіти предметом хімія засобом хімічних квестів.
  4. Формування понять про кислотно-основні взаємодії засобом інтерактивних симуляцій (PhET, Go-Lab)
  5. Формування понять про «Будову речовини» засобом цифрової освітньої системи AR Book в 11 класі профільного вивчення хімії.
Теми кваліфікаційних робіт на 2023-2024 н.р.
  1. Методичне забезпечення дистанційного проведення лабораторних дослідів та практичних робіт з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”
  2. Інтерактивні аркуші Wizer.me як засіб узагальнення знань школярiв про електролiтичну дисоцiацiю
  3. Формування понять про розчини на уроках хiмiї 9 класу засобами опорних схем та узагальнюючих таблиць
  4. Формування понять про метали при вивченні інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10 класі.
  5. Методичні засади використання програми mozaBook при вивченні теми «Будова атому»
  6. Формування понять про основні класи неорганічних сполук засобом ужиткового хімічного експерименту
  7. Формування понять про галогени в учнів профільних класів засобом інтерактивних вправ
  8. Формування понять про воду у семикласників (НУШ) в умовах дистанційної освіти
  9. Методика організації контролю знань та вмінь учнів 8 класів з теми “Кисень” засобом Learning.app
  10. Методичні матеріали до уроків з теми “Кисень” засобом хімічного експерименту
  11. Методичні матеріали до модулю «Електрохімія» з теми «Електроліз» курсу «Фізична і колоїдна хімія»
Теми кваліфікаційних робіт на 2022-2023 н.р.
  1. Посилення зацікавленості предметом хімія засобом використання коміксів при вивченні теми «Хімічний зв’язок»
  2. Організація рефлексивної діяльності учнів при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» на основі візуалізації)
  3. Створення відеоряду до виконання практичних робіт з хімії 10 класу профільного рівня
  4. Створення інструктивних карток до уроків з теми: «Реакції йонного обміну. Якісні реакції»
  5. Ужитковий хімічний експеримент при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» в 10-х класах профільного рівня
  6. Застосування мобільних додатків при вивченні теми «Основні класи неорганічних сполук» у шкільному курсі хімії
  7. Методичні рекомендації до роботи зі створення 3D-моделей при вивченні теми “Теорія будови органічних сполук” у 10 класі (профільний рівень)
  8. Розробка методичної підтримки до уроків хімії на прикладі теми «Початкові поняття про органічні сполуки»
  9. Формування понять про галогени на уроках хімії 11 класу (профільний рівень) засобом хімічного експерименту
  10. Методика впровадження контенту онлайн ресурсу Mozaik до уроків хімії на прикладі розділу ІІІ «Металічні елементи та їх сполуки»
Теми кваліфікаційних робіт на 2021-2022 н.р.
  1. Технології доповненої реальності як засіб підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів з хімії в 11-х класах
  2. Методичні засади STEM уроків з теми «Теорія будови органічних сполук»
  3. Формування понять про оксигеновмісні органічні сполуки з використанням технології Mind map в учнів 10 класів профільних шкіл
  4. Моніторинг харчових продуктів на вміст фенольних сполук титриметричним методом
  5. Методичні прийоми сприяння розвитку підприємницької компетентності у змісті траєкторії Нової української школи на прикладі теми " Хімічні реакції" на уроках хімії 11 класу
  6. Методика організації уроків хімії засобом онлайн-дошок на прикладі теми "Хімічні реакції" для 11 класу профільного рівня
  7. Методика формування понять про гідроліз із використанням онлайн-дошок на уроках хімії профільного рівня
27330
   
   
У 2023-2024 н.р. здобувачам освіти спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) пропонуються до виконання такі теми курсових робіт:
4 курс (ХІ-20), 7 семестр
Курсова робота з методики навчання хімії
  • Методика профорієнтаційної роботи з хімії засобом агітаційних фільмів
  • Методика організації екскурсій здобувачів освіти на хімічні виробництва
  • Методика контролю знань про оксигеновмісні сполуки засобом додатку LearninigApps
  • Аналіз функцій дошки Miro для організації дистанційного навчання хімії на прикладі тем 7 класу
  • Методика формування вмінь здобувачів освіти складати рівняння йонних реакцій засобом комп’ютерних ігор
  • Методика вивчення ізомерії ненасичених вуглеводнів з використання 3D моделей молекул
  • Методика вивчення механізмів іменних реакцій засобом компютерної візуалізації
  • Методика формування понять про реакції обміну між розчинами електролітів та умови їх перебігу із використанням віртуальної інтерактивної дошки Padlet
  • Методика узагальнення знань про неорганічні сполуки засобами он-лайн тестів та завдань
25694
Методичні рекомендації до організації основних етапів виконання і оформлення змісту кваліфікаційних робіт (для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю 014.06 Середня освіта (Хімія)).
7696
У цьому матеріалі розміщено для ознайомлення електронні версії кваліфікаційних робіт студентів магістратури:
допущені до захисту у 2017 році:
допущені до захисту у 2018 році:
509
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30