Теми кваліфікаційних робіт на 2024-2025 н.р.
- Методика розвитку математичної компетентності на уроках хімії з теми “Досліджуємо гази довкілля” засобом хімічних задач (НУШ, 8 клас)
- Методика покращення мотивації здобувачів освіти до вивчення хімії засобом STEM – уроків з теми «Гетероциклічні сполуки» в 10 класі.
- Методичні засади покращення зацікавленості здобувачів освіти предметом хімія засобом хімічних квестів.
- Формування понять про кислотно-основні взаємодії засобом інтерактивних симуляцій (PhET, Go-Lab)
- Формування понять про «Будову речовини» засобом цифрової освітньої системи AR Book в 11 класі профільного вивчення хімії.
Теми кваліфікаційних робіт на 2023-2024 н.р.
- Методичне забезпечення дистанційного проведення лабораторних дослідів та практичних робіт з теми “Початкові поняття про органічні сполуки”
- Інтерактивні аркуші Wizer.me як засіб узагальнення знань школярiв про електролiтичну дисоцiацiю
- Формування понять про розчини на уроках хiмiї 9 класу засобами опорних схем та узагальнюючих таблиць
- Формування понять про метали при вивченні інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10 класі.
- Методичні засади використання програми mozaBook при вивченні теми «Будова атому»
- Формування понять про основні класи неорганічних сполук засобом ужиткового хімічного експерименту
- Формування понять про галогени в учнів профільних класів засобом інтерактивних вправ
- Формування понять про воду у семикласників (НУШ) в умовах дистанційної освіти
- Методика організації контролю знань та вмінь учнів 8 класів з теми “Кисень” засобом Learning.app
- Методичні матеріали до уроків з теми “Кисень” засобом хімічного експерименту
- Методичні матеріали до модулю «Електрохімія» з теми «Електроліз» курсу «Фізична і колоїдна хімія»
Теми кваліфікаційних робіт на 2022-2023 н.р.
- Посилення зацікавленості предметом хімія засобом використання коміксів при вивченні теми «Хімічний зв’язок»
- Організація рефлексивної діяльності учнів при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» на основі візуалізації)
- Створення відеоряду до виконання практичних робіт з хімії 10 класу профільного рівня
- Створення інструктивних карток до уроків з теми: «Реакції йонного обміну. Якісні реакції»
- Ужитковий хімічний експеримент при вивченні теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» в 10-х класах профільного рівня
- Застосування мобільних додатків при вивченні теми «Основні класи неорганічних сполук» у шкільному курсі хімії
- Методичні рекомендації до роботи зі створення 3D-моделей при вивченні теми “Теорія будови органічних сполук” у 10 класі (профільний рівень)
- Розробка методичної підтримки до уроків хімії на прикладі теми «Початкові поняття про органічні сполуки»
- Формування понять про галогени на уроках хімії 11 класу (профільний рівень) засобом хімічного експерименту
- Методика впровадження контенту онлайн ресурсу Mozaik до уроків хімії на прикладі розділу ІІІ «Металічні елементи та їх сполуки»
Теми кваліфікаційних робіт на 2021-2022 н.р.
- Технології доповненої реальності як засіб підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів з хімії в 11-х класах
- Методичні засади STEM уроків з теми «Теорія будови органічних сполук»
- Формування понять про оксигеновмісні органічні сполуки з використанням технології Mind map в учнів 10 класів профільних шкіл
- Моніторинг харчових продуктів на вміст фенольних сполук титриметричним методом
- Методичні прийоми сприяння розвитку підприємницької компетентності у змісті траєкторії Нової української школи на прикладі теми " Хімічні реакції" на уроках хімії 11 класу
- Методика організації уроків хімії засобом онлайн-дошок на прикладі теми "Хімічні реакції" для 11 класу профільного рівня
- Методика формування понять про гідроліз із використанням онлайн-дошок на уроках хімії профільного рівня
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
- Перегляди: 207
У 2023-2024 н.р. здобувачам освіти спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія) пропонуються до виконання такі теми курсових робіт:
4 курс (ХІ-20), 7 семестр
Курсова робота з методики навчання хімії
- Методика профорієнтаційної роботи з хімії засобом агітаційних фільмів
- Методика організації екскурсій здобувачів освіти на хімічні виробництва
- Методика контролю знань про оксигеновмісні сполуки засобом додатку LearninigApps
- Аналіз функцій дошки Miro для організації дистанційного навчання хімії на прикладі тем 7 класу
- Методика формування вмінь здобувачів освіти складати рівняння йонних реакцій засобом комп’ютерних ігор
- Методика вивчення ізомерії ненасичених вуглеводнів з використання 3D моделей молекул
- Методика вивчення механізмів іменних реакцій засобом компютерної візуалізації
- Методика формування понять про реакції обміну між розчинами електролітів та умови їх перебігу із використанням віртуальної інтерактивної дошки Padlet
- Методика узагальнення знань про неорганічні сполуки засобами он-лайн тестів та завдань
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
- Перегляди: 321
Методичні рекомендації до організації основних етапів виконання і оформлення змісту кваліфікаційних робіт (для здобувачів ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю 014.06 Середня освіта (Хімія)).
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
- Перегляди: 961
У цьому матеріалі розміщено для ознайомлення електронні версії кваліфікаційних робіт студентів магістратури:
допущені до захисту у 2017 році:
допущені до захисту у 2018 році:
- Автор: Кафедра хімії і безпеки життєдіяльності
- Перегляди: 1100