- Характеристика змісту сучасних нормативних документів загальної середньої мистецької освіти.
- Оновлення змісту загальної мистецької освіти в контексті завдань Нової української школи.
- Гуманістичні засади шкільної мистецької освіти та практичні шляхи їх реалізації в умовах шкільної практики.
- Історія становлення та розвитку загальної музичної освіти в Україні.
- Мистецьке виховання учнів початкової школи засобами українського дитячого фольклору.
- Впровадження в мистецькій освіті учнів початкової (або основної) школи освітніх новацій.
- Сутність компетентнісного підходу у вокальному вихованні учнів початкової (або основної) школи та його впровадження в шкільну практику.
- Сутність інтегрованого підходу в мистецькій освіті учнів початкової (або основної) школи та його впровадження в шкільну практику.
- Забезпечення особистісно-орієнтованого підходу в вокальному вихованні учнів закладів позашкільної освіти.
- Європейський досвід з вокального (або вокально-хорового) виховання дітей.
- Досвід зарубіжних країн з розвитку музичних здібностей учнів.
- Сучасні підходи до вокально-хорового виховання школярів на засадах НУШ.
- Провідні принципи Нової української школи та їх реалізація в мистецькій освіті учнів початкової (або основної) школи.
- Особливості організації позашкільної мистецької освіти в Україні.
- Українська хорова спадщина як предмет вивчення на уроках мистецтва основної школи.
- Реалізація принципу варіативності в мистецькій освіті учнів початкової (або основної) школи.
- Дитячі опери як предмет вивчення на уроках мистецтва початкової школи.
- Методичні засади використання на уроках мистецтва початкової (або основної ) школи мультимедійних засобів навчання.
- Особливості дистанційної форми навчання мистецтва на уроках початкової (або основної) школи.
- Шляхи та засоби популяризації класичної музики на уроках мистецтва
початкової (або основної) школи.
- Моральне виховання учнів початкової (або основної) школи засобами мистецтва.
- Розвиток почуттєвої сфери молодших школярів (або учнів підліткового віку) на уроках мистецтва.
- Сучасні форми позакласної музично-виховної роботи.
- Особливості естетичного виховання учнів в системі закладів позашкільної освіти.
- Формування міжпредметної компетентності учнів початкової (або основної) школи на уроках мистецтва.
- Сутність предметних компетентностей та методика їх формування на уроках мистецтва початкової (або основної) школи.
- Функції мистецтва та їх реалізація на уроках початкової (або основної) школи.
- Особливості уроку музики як уроку мистецтва та їх реалізація в шкільній практиці.
- Творчість вчителя-музиканта як ознака його професіоналізму.
- Творча діяльність дітей – провідна ідея музично-педагогічних концепцій вітчизняних та зарубіжних педагогів-музикантів.
- Шляхи модернізаці вокально-хорового виховання учнів закладів освіти в контексті євроінтеграції.
- Засадничі принципи мистецького виховання учнів в країнах Євросоюзу.
- Провідні європейські мистецько-педагогічні концепції та їх впровадження в практику Нової української школи.
- Методичні системи мистецького виховання учнів в країнах Євросоюзу.
- Провідні педагогічні ідеї європейських педагогів-музикантів ХХ-ХХІ століття.
Критерії оцінювання курсової роботи з методики музичного виховання
|
Сума балів |
Відповідність змісту та оформлення курсової роботи встановленим вимогам |
20 |
Правильність визначення наукового апарату дослідження |
20 |
Обгрунтованість теоретичних засад дослідження |
20 |
Прикладний характер другого розділу курсової роботи |
20 |
Вільне володіння матеріалом курсової роботи під час її захисту |
10 |
Своєчасна подача виконаної курсової роботи на кафедру (керівникові для відгуку) |
10 |
Загальна сума балів |
100 |
- Автор: Кафедра методики муз.виховання
- Перегляди: 22
Пропоновані теми курсових робіт з фахових дисциплін
- Автор: кафедра методики музичного виховання
- Перегляди: 1956