Нові тенденції у розвитку української художньої культури, інноваційні підходи до навчання на всіх ступенях отримання середньої освіти, вплив світового педагогічного досвіду – все це сприяє появі нових вимог, що висуваються до особистості сучасного вчителя.
У період з 04 лютого по 15 березня 2019 року студенти 4-го курсу денної форми здобуття вищої освіти спеціальності «Середня освіта. Образотворче мистецтво» проходили педагогічну практику. Базами практики були заклади освіти – середні загальноосвітні школи №№ 16, 75, 103 під керівництвом групових керівників - ст. викладачів Рудого А.А., Зенькович Ю.О., Балюк Л.В., та факультетського керівника Брижатої І.Г.
Програма практики студентів художньо-графічного відділення розрахована на 6 тижнів і складається не лише з педагогічної діяльності студентів, підготовки та проведення фахових уроків, але і роботи в області науково-дослідної, культурно-просвітницької, організаційно-виховної роботи з дітьми.
Під час практики студенти знайомляться з педагогічним колективом, класом, за яким вони закріплені, проводять різні бесіди, опитування та тренінги. Це дозволяє студентам синтезувати теоретичні знання і практичний досвід, необхідні для їх професійного зростання.
Така практика допомагає студентам закріпити і поглибити знання, отримані в процесі навчання в університеті, набути необхідних умінь і навичок практичної роботи з досліджуваної спеціальності. Також саме під час такої практики студент розуміє, чи правильно він обрав майбутню сферу діяльності, з'ясовує ступінь співвіднесення особистісних якостей з майбутньою професією. Більшість студентів саме в рамках педагогічної практики закохуються в свою професію і усвідомлено починають розуміти її практичне призначення, практика допомагає реально формувати в умовах природного педагогічного процесу методичну рефлексію майбутнього викладача, його самосвідомість, професійну компетентність.
Результати педагогічної практики підведені на підсумковій конференції, що відбулася 26.04.2019. В ході проведення конференції студенти використовували можливість поділитися своїми враженнями про особливості організації практики, труднощами, з якими вони зіткнулися при підготовці та проведенні уроків образотворчого мистецтва та культурно-масових заходів. Методисти університету змогли оцінити роботу студентів не тільки за звітною документацією, а й переконатися в зацікавленості студентів результатами практики.
Аналіз результатів педагогічної практики показав, що студенти успішно впоралися із завданнями практики, відповідально підійшли до їх вирішення, активно брали участь у процесі виконання запропонованих завдань, удосконалювали навички та вміння роботи в якості учителя, проявили себе як свідомі і зацікавлені в результатах своєї роботи майбутні фахівці.