Тема |
Науковий керівник |
Рецензент |
|
Професійне вигорання працівників гірничо-збагачувального комбінату в умовах війни. Психологічні особливості реінтеграції ветеранів до виробничого процесу. Закономірності професійної орієнтації ветеранів війни в умовах сучасності. Психологічний супровід внутрішньо переміщених осіб в умовах війни. Психологічні особливості реакції дітей різного віку на хейт, критику, абюз. |
Когут О.О. |
Халік О.О. |
|
Психоедукація як засіб розвитку комунікативних компетенція підлітка. Психологічні чинники підвищення рівня стресостійкості у тимчасово переміщених осіб. 3.Психоедукація як засіб збереження психічного здоровʼя. Я-концепція як чинник самореалізації майбутніх практичних психологів. 5.Консультативно-корекційна діяльність практичного психолога з проблем батьківського виховання. |
Макаренко Н.М. |
Дрібас С.А. |
|
Медіація як ефективний метод вирішення подружніх конфліктів Гармонізація емоційного стану підлітків (молодших школярів) засобами танцювальної терапії Пропаганда як маніпуляція в умовах війни/воєнного стану Гармонізація емоційних переживань молодших школярів під час військового стану / за допомогою психосоціальної підтримки в школі Роль самооцінки у процесі професійного розвитку та кар'єрного зростання особистості Роль самооцінки у соціальній адаптації людей, які змінили свій соціальний статус» Cамоефективність як чинник зниження тривожності старшокласників в умовах воєнного стану Толерантність до невизначеності як чинник психологічної стійкості у дорослих під час війни Життєстійкість як чинник адаптації жінок в умовах соціальної невизначеності |
Халік С.А. |
Когут О.О. |
|
Вплив психологічного здоров'я на працездатність ВПО в умовах воєнного стану Тривожність як чинник дезадаптації населення прифронтових регіонів України Напрямки превенції тривожності здобувачів освіти в умовах навчання в дистанційному форматі Психологічні ресурси стресостійкості населення прифронтових регіонів України Психологічні предиктори успішної адаптації першокласників до навчальних умов |
Дрібас С.А. |
Макаренко Н.М. |
|
Психологічні особливості розвитку когнітивного потенціалу як копінг ресурсу майбутніх психологів. Психологічні чинники розвитку емоційної саморегуляції як ресурсу копінгу. Психологічні детермінанти розвитку про активності особистості в юнацькому віці. Психологічні умови розвитку позитивної Я-концепції як ресурсу конструктивної копінг поведінки в умовах війни. Психологічні особливості розвитку навичок децентрації як умови ефективної суб'єкт-суб'єктивної взаємодії у підлітковому віці. Психологічні детермінанти розвитку комунікативних здібностей студентів. Психологічні чинники розвитку навичок асертивної поведінки в юнацькому віці. Психологічні детермінанти розвитку соціальної компетентності в умовах дистанційного навчання. Психологічні чинники розвитку професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога Психологічні особливості розвитку самооцінки старшокласників як чинника самореалізації. Соціально- психологічні особливості адаптації студентів до навчання в ЗВО. Психологічні умови розвитку національної самосвідомості осіб юнацького віку в умовах воєнного стану. Психологічні особливості розвитку емоційної стійкості як професійно важливої якості майбутнього психолога в умовах військового конфлікту. Психологічні умови розвитку комунікативної толерантності майбутніх психологів. Психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту в ранньому юнацькому віці. Психологічні чинники ефективного розвитку комунікативних навичок старшокласників. Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості майбутніх практичних психологів |
Пінська О.Л. |
Макаренко Н.М. |
|
Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!) |
ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ 2023-2024 РР.