|
Тема |
Науковий керівник |
Рецензент |
|
Особистісні предиктори професійного самоздійснення майбутнього психолога |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Гендерні особливості фрустраційної толерантності в юнацькому віці |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Психологічні особливості самореалізації студентів в умовах воєнного часу |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Психологічні особливості соціальних фобій у підлітків та їх профілактика |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Психологічні особливості професійного стресу у викладачів закладів середньої освіти |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників |
Даценко О.А. |
Гапочка Я.О. |
|
Електронні ЗМІ як фактор формування тривожності студентів. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Психологічні особливості вольової саморегуляції здобувачів вищої освіти. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Копінг-стратегії тривожних особистостей у період зрілості. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Розвиток самоефективності особистості в юнацькому віці. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Специфіка мотиваційної сфери сучасних студентів в умовах дистанційної освіти. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Психологічні особливості емоційної саморегуляції особистості в умовах війни. |
Гапочка Я.О. |
Даценко О.А. |
|
Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!) |










