ТЕМИ ДЛЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (КУРСОВИХ РОБІТ) У 2025-2026 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Керівник: ТОКАРЕВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА доктор психологічних наук, професор
- Соціально-психологічні ресурси психологічного благополуччя особистості
- Психологічні механізми відновлення ментального здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації під час війни в Україні
- Відновлення життєстійкості особистості у складних кризових ситуаціях несталого сьогодення
- Адаптивні сценарії самоздійснення особистості в у мовах воєнного часу
- Психологічні ресурси адаптивності українських біженців у країнах Євросоюзу
- Адаптаційний профіль задоволеності життям особистості
- Соціальний інтелект як адаптивний ресурс особистості в умовах воєнного часу
- Психологічні ресурси посттравматичного зростання особистості в умовах воєнного часу
- Психологічні ресурси реабілітації та реадаптації військовослужбовців після поранення
- Психологічні механізми реабілітації та реадаптації вимушено переміщених осіб
- Особливості особистісного та професійного самоздійснення людини в умовах воєнного часу
- Індивідуально-типологічні параметри особистості як показники виявлення резильєнтності
- Особистісні ресурси суб’єктивного благополуччя школярів підліткового віку
- Особливості виявлення підлітками асертивної поведінки
- Довіра до себе та інших осіб як складова ментального здоров’я підлітків
- Аутоагресія як прояв девіантної поведінки підлітків
- Особливості емпатії як чинника психологічного благополуччя у підлітковому віці
- Психологічні бар’єри розвитку стресостійкості підлітків
- Ціннісна складова соціалізації особистості підлітка в умовах несталого сьогодення
- Вікові особливості стресостійкості та оптимізму підлітків
- Прокрастинація як фактор навчальної неуспішності студентів
- Переживання самотності як фактор руйнації ментального здоров’я в юнацькому віці
- Психологічні показники соціальної відповідальності юнаків в умовах воєнного часу
- Сенсожиттєві орієнтації студентів із високим рівнем резильєнтності
- Я-концепція особистості студентів в умовах трансформації суспільства
- Особистісна тривожність студентства: її прояви та можливості корекції
- Толерантність до невизначеності як психологічний ресурс ефективного життєтворення юнаків
- Особистісні копінг-стратегії як фактор резильєнтності юнацтва
- Особливості розвитку ідентичності юнаків в умовах воєнного часу
- Крос-культурні особливості образу «чоловік» та «жінка» у свідомості юнаків трансформаційного суспільства
- Показники резильєнтності покоління міленіалів в умовах воєнного часу
- Психологічні ресурси стресостійкості дітей з особливими освітніми потребами
- Психологічні ресурси життєстійкості батьків дітей з особливими освітніми потребами
- Соціально-психологічні фактори впливу старіння на самоприйняття особистості
- Емоційний інтелект як показник готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у стресових ситуаціях
- Асертивність особистості в контексті актуалізації лідерського потенціалу майбутніх фахівців
Керівник: МАКАРЕНКО НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА кандидат психологічних наук, доцент
- Психологічні чинники підвищення рівня стресостійкості
- Психоедукація як засіб збереження психічного здоровʼя
- Я-концепція у юнацькому віці
- Психологічні причини життєвих успіхів та невдач.
- Підвищення мотивації до навчання у тривалому дистанційному форматі.
- Психологічні чинники адаптації до педагогічної професії
- Емоційна сфера особистості під час воєнного стану, шляхи корекції.
- Емоційний інтелект, соціальний інтелект: їх вплив на соціалізацію особистості.
- Психологічний портрет волонтера
- Підвищення навчальної мотивації у період подовженого дистанційного навчання.
- Розвиток критичного мислення як передумова адекватного сприймання Інтернет-інформації.
- Критичне та кліпове мислення: порівняльний аналіз.
- Психологічні особливості представників покоління бумерів, X,Y,Z (на вибір).
- Вплив подовженого дистанційного навчання на мислення, пам'ять, сприймання, увагу здобувачів освіти.
- Психологічні особливості представників «дофамінового покоління».
- Шляхи покращення самостійної учбової роботи здобувачів освіти.
- Вплив соціальних мереж на спілкування у юнацькому віці.
- Розвиток рефлексії як чинник саморозвитку особистості.
- Особливості формування соціальної активності студентів покоління Z.
- Формування hard та soft skills майбутніх працівників освіти
- Основні компетентності сучасного студента та рівень їх готовності до майбутньої діяльності.
- Підвищення якості засвоєння навчальної інформації у режимі дистанційного навчання.
- Підвищення мотивації студентів до навчання: новітні (інтерактивні) форми роботи.
- Основні проблеми адаптації студентів до навчання у педагогічному виші.
- Розвиток іншомовної комунікативної культури засобами Інтернет-ресурсів.
- Інтернет-залежність та шляхи її подолання у…віці.
- Покоління X,Y,Z: Релігійні та культурні цінності.
- Англійська мова через множинні форми інтелекту.
- Юзерпіки: психологічна характеристика власників.
- Критичне мислення та шляхи його формування (на основі аналізу наукових джерел).
- Проблеми адаптації до навчання у середній школі (вищому навчальному закладі).
- Передумови формування схильності до ледарювання у процесі розвитку особистості
- Структура яскравої особистості (індивідуальності) у сучасній літературі, кінематографі.
- Психологічні особливості розвитку комунікативного потенціалу у….віці.
- Мудрість як основне психологічне новоутворення у старості.
- Уявлення сучасних студентів про шлюбно-сімейні відносини.
- Уявлення сучасної молоді про гендерні відмінності.
- Психологічна природа забобонів у студентському середовищі.
- Рефлексія та її вплив на особистість майбутнього вчителя.
- Когнітивні зміни особистості (…віку) у Інтернет-середовищі.
- Емоційний інтелект – основа комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
- Вплив когнітивних стилів на рівень успішності студентів.
- Психолого-педагогічні умови підготовки вчителя для роботи у НУШ.
- Профілактика емоційного вигоряння педагогів.
- Шляхи протистояння емоційному вигоранню у період військової агресії.
- Психічне здоров’я у … віці та шляхи його формування.
Керівник: ГАПОЧКА ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
- Психологічні особливості розвитку уваги (або: пам’яті/мислення/мовлення/уяви) школярів.
- Вольові якості здобувачів освіти із різним рівнем навчальної успішності.
- Кліпове мислення здобувачів як нова реальність сучасної освіти.
- Діагностика та розвиток критичного мислення (вікова група на вибір).
- Сучасні чинники дезадаптації здобувачів освіти та їхній вплив на навчальну діяльність.
- Психологічна готовність старших дошкільників до навчання в школі як актуальна проблема сучасної освіти.
- Особливості навчальної мотивації школярів/студентів в умовах дистанційної освіти.
- Соціально-психологічні чинники мотивації учіння студентської молоді.
- Вплив акцентуацій характеру на формування девіантної поведінки в підлітковому/ юнацькому віці.
- Індивідуально-типологічні особливості школярів та їх прояв у навчальній діяльності.
- Психологічні механізми захисту особистості в підлітковому / юнацькому віці.
- Емоційний інтелект як чинник ефективної міжособистісної взаємодії здобувачів вищої освіти.
- Вплив самооцінки на статусно-рольову реалізацію особистості в шкільному / студентському середовищі.
- Психологічні особливості емоційної саморегуляції особистості в складних життєвих ситуаціях.
- Психологічні чинники та умови запобігання тривожності (вікова група на вибір).
- Особливості прояву стресостійкості (вікова група на вибір).
- Ціннісні орієнтації сучасних студентів як психологічний феномен.
- Психологічні чинники та особливості інтернет-прокрастинації серед молоді.
- Соціально-психологічні чинники булінгу в шкільному та студентському середовищі.
- Психологічні наслідки кібербулінгу для розвитку особистості (вікова група на вибір).
- Психологічні особливості адаптації першокурсників до навчання в закладі вищої освіти.
- Соціально-психологічні детермінанти збереження суб'єктивного благополуччя особистості (вікова група на вибір).
- Вплив вимушеної соціальної ізоляції на міжособистісну взаємодію в освітньому середовищі.
- Стратегії поведінки студентів у конфліктних ситуаціях: гендерний аспект.
- Гендерні детермінанти комунікативного потенціалу особистості.
- Гендерні стереотипи як фактор професійної орієнтації студентів.
- Психологічні особливості розвитку толерантності майбутніх учителів.
- Стиль педагогічної діяльності та його роль у формуванні навчальної мотивації та академічної успішності учнів (вікова група на вибір)
- Психологічна готовність майбутніх фахівців до професійної діяльності в системі інклюзії
- Психологічні аспекти емоційного вигорання хелперів і шляхи його профілактики
- Індивідуальна тема за вибором студента (за погодженням із науковим керівником)
Керівник: ДАЦЕНКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА
- Психологічні особливості мотивації майбутнього вчителя
- Відповідальність як професійна важлива якість майбутнього психолога
- Психологічні особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці
- Творчі здібності підлітків та умови їх розвитку
- Психологічні особливості конфліктної поведінки в підлітковому віці та шляхи її попередження
- Профілактика агресивної поведінки в підліткових колективах
- Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив старшокласників
- Адаптація молодшого школяра до умов навчання
- Адаптація здобувачів вищої освіти до умов змішаного навчання
- Психологічний профіль інтернет-залежних підлітків
- Психопрофілактика булінгу в підліткових колективах
- Особливості розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра
- Особливості розвитку пізнавальної сфери підлітка
- Соціально-психологічні чинники самоефективності особистості в критичних ситуаціях
- Психологічні особливості почуття самотності у юнаків
- Психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту особистості
- Психологічні детермінанти прокрастинації в юнацькому віці
- Психологічні умови розвитку почуття впевненості в юнацькому віці
- Психологічні детермінанти розвитку соціального інтелекту майбутніх вчителів
- Індивідуально-психологічні чинники розвитку стресостійкості особистості під час війни
- Розвиток професійно значущих характеристик майбутніх практичних психологів як умова їх успішної професійної діяльності
- Психологічні особливості соціальної дезадаптації дітей молодшого шкільного віку та шляхи її подолання
- Психологічні особливості розвитку рефлексивних механізмів в структурі самосвідомості підлітків
- Особливості суб’єктивного благополуччя в період ранньої дорослості
- Соціальний інтелект як чинник успішної соціалізації особистості
- Психологічні особливості розвитку толерантності майбутніх вчителів
- Фрустрація як детермінанта асоціальної п оведінки сучасних підлітків
- Психологічні чинники запобігання Інтернет-залежності підлітків
- Психологічні особливості учбово-пізнавальної діяльності школярів в умовах дистанційного навчання
- Профілактика професійного вигорання фахівців соціономічних професій
- Профілактика девіантної поведінки підлітків
- Соціальна компетентність як чинник особистісного зростання підлітків
- Комунікативна компетентність як фактор успішної взаємодії в юнацьких колективах
- Психолого-педагогічні умови формування асертивної поведінки старших школярів
- Взаємозв’язок рівня тривожності та стресостійкості особистості
- Особливості прояву тривожності у студентів під час стресових ситуацій навчального процесу
- Роль копінг-стратегій у подоланні тривожності та стресу
- Психологічний портрет успішної людини










