Кафедра загальної та вікової психології
Психолого-педагогічний факультет

Тема

Науковий керівник

  1. Ресурси розвитку соціальної відповідальності особистості в умовах воєнного часу
  2. Стратегії адаптивного реагування особистості в умовах конфліктної ситуації
  3. Криза довірливих стосунків у сімейних відносинах та можливості їхнього відновлення
  4. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
  5. Соціально-психологічні ресурси розвитку дитини дошкільного віку в умовах дефіцитарності батьківського піклування
  6. Роль батьківсько-дитячих відносин у становленні самооцінки підлітків
  7. Суб’єктивні маркери схильності особистості до ризику в умовах невизначеності
  8. Нейродинамічний стереотип поведінки як предиктор стресостійкості у підлітковому віці
  9. Соцально-психологічні детермінанти агресивної поведінки підлітків в умовах воєнного часу
  10. Переживання самотності як предиктор дезадаптивності школярів раннього юнацького віку (або підліткового віку)
  11. Соціально-психологічні та особистісні чинники розвитку когнітивного стилю школярів юнацького віку
  12. Соціально-психологічні ресурси розвитку ціннісних орієнтацій юнаків в умовах мілітарного суспільства
  13. Психологічні засади виявлення асертивності юнаків із різним рівнем емоційного інтелекту
  14. Психологічні особливості розвитку професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх психологів
  15. Особистісні чинники професіогенезу майбутніх психологів із різним рівнем соціального інтелекту
  16. Особистісне та професійне самоздійснення майбутніх психологів в умовах трансформаційного суспільства
  17. Особистісні та соціально-психологічні ресурси подолання кризових ситуацій особами зрілого віку
  18. Медіатори конструктивних особистісних трансформацій внутрішньо переміщених осіб в системі психологічного супроводу

Токарева Н.М., доктор психологічних наук, професор

  1. Вплив соціальних мереж та цифрових технологій на психічний стан та самооцінку молоді
  2. Метод майндфулнесу та його вплив на емоційну сферу особистості
  3. Психологічні особливості сугестивності різних вікових груп у процесі взаємодії з соціальними мережами
  4. Розвиток особистості підлітка (юнака) через тренінги та психокорекційні програми
  5. Розвиток рефлексії у підлітковому (юнацькому, зрілому віці) для покращення міжособистісної взаємодії (саморозвитку, самовдосконалення)
  6. Психологічний супровід дівчат з незадоволенням власною зовнішністю
  7. Особливості самоактуалізації у креативних здобувачів освіти
  8. Девіантна поведінка у підлітковому віці: шляхи профілактики та корекції
  9. Психологічні засади покращення сприймання та засвоєння навчального матеріалу у тривалому дистанційному навчанні
  10. Соціально-психологічна адаптація ВПО (біженців)
  11. Особливості психологічного супроводу дітей з ООП
  12. Психологічні особливості мотивації випускників педагогічних вишів до роботи у освітніх закладах
  13. Психологічне здоров’я підлітків (юнаків, людей похилого віку) в умовах війни
  14. Психологічні аспекти резилієнс і психічного здоров’я особистості в умовах кризових подій (у підлітковому, юнацькому, зрілому, похилому віці)
  15. Емоційно-вольова саморегуляція особистості у надзвичайних ситуаціях
  16. Особливості переживання життєвих криз жінками середнього віку
  17. Психологічний аналіз впливу дитячо-батьківський стосунків на самооцінку підлітка

Макаренко Н.М., кандидат психологічних наук, доцент 

  1. Психологічні детермінанти розвитку комунікативної толерантності здобувачів вищої освіти.
  2. Психологічні чинники розвитку рефлексії майбутніх психологів як механізму самореалізації.
  3. Психологічні чинники формування соціальної (професійної) ідентичності особистості в сучасному суспільстві.
  4. Психологічні детермінанти розвитку емоційного інтелекту як фактора резильєнтності в юнацтва.
  5. Психологічні умови розвитку критичного мислення здобувачів освіти в умовах воєнної реальності.
  6. Психологічні детермінанти ефективного розвитку комунікативних навичок у ранньому юнацькому віці.
  7. Психологічні аспекти розвитку самоорганізації здобувачів освіти при навчанні онлайн.
  8. Психологічні умови формування стресостійкості молоді як чинника психологічного благополуччя в сучасних реаліях.
  9. Психологічні детермінанти розвитку емпатії як фактора конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
  10. Психологічні умови запобігання емоційного вигорання студентів в умовах довготривалого стресу.
  11. Комунікативна компетентність особистості як чинник професійної адаптації майбутніх психологів.
  12. Психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентської молоді.
  13. Психологічні особливості прояву віктимної поведінки особистості в підлітковому віці.
  14. Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості здобувачів вищої освіти.
  15. Соціально-психологічні детермінанти розвитку навичок здорового способу життя осіб підліткового віку.
  16. Психологічні чинники формування его-ідентичності як головного утворення особистості юнацтва.
  17. Психологічні механізми подолання стресу здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану.
  18. Арт-терапія як чинник розвитку емоційного інтелекту осіб підліткового віку.
  19. Психологічні детермінанти розвитку емоційного інтелекту як чинника ефективного міжособистісного спілкування.
  20. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку навчальної мотивації здобувачів вищої освіти під час онлайн навчання.
  21. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту як чинника зниження особистісної тривожності в сучасних реаліях військового конфлікту.
  22. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток схильності до девіантної поведінки підлітків.
  23. Психологічні особливості самовизначення старшокласників в умовах війни.
  24. Соціальна профілактика агресивної поведінки дітей в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації.
  25. Інтернальний локус контролю як чинник самореалізації особистості.
  26. Психологічні умови розвитку конструктивних копінг-стратегій в осіб раннього юнацького віку.
  27. Психологічні детермінанти розвитку емпатії як фундаментальної якості практичного психолога.
  28. Психологічні детермінанти розвитку ціннісно-смислової сфери особистості в сучасних умовах воєнного стану.
  29. Особистісні чинники стійкості до синдрому вигорання у професії практичного психолога.
  30. Психологічні детермінанти розвитку моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків.

Пінська О.Л., кандидат педагогічних наук, доцент

  1. Вплив соціальних мереж на самооцінку дівчат юнацького віку
  2. Життєстійкість як чинник професійного функціонування вчителя в умовах невизначеності.
  3. Вплив майндфулнес-практик на рівень психологічного благополуччя вчителів.
  4. Трансформація подружніх стосунків у сім’ях військовослужбовців.
  5. Психологічні механізми пошуку сенсу життя в ранній дорослості у період війни.
  6. Життєстійкість і сенс життя як предиктори посттравматичного зростання особистості.
  7. Посттравматичне зростання в сім’ях військовослужбовців:
  8. Подружнє партнерство як середовище посттравматичного зростання.
  9. Психологічні аспекти дистанційного батьківства у сім’ях військовослужбовців.
  10. Особливості комунікативних стратегій у парах із різним рівнем довіри.

Халік О.О., кандидат психологічних наук, доцент

Тема за вибором студента (попереднє затвердження теми керівником – обов’язкове!)

 

 

31245
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31